אוי ואבוי, אם זה קלט ידני אני מבין הכל.
(אני בפרקטיקה רק של המפיק, לא של המזדכה).
מקדם הביטחון הזה קטן ביותר כי יש מרחב טעויות ענק.
אני לא זכרתי שיש המלצה להדפיס רק 9, אדרבא אני זוכר שחובה להדפיס הכל ורק 9 בגדול.
אוי ואבוי, אם זה קלט ידני אני מבין הכל.
(אני בפרקטיקה רק של המפיק, לא של המזדכה).
מקדם הביטחון הזה קטן ביותר כי יש מרחב טעויות ענק.
אני לא זכרתי שיש המלצה להדפיס רק 9, אדרבא אני זוכר שחובה להדפיס הכל ורק 9 בגדול.
אני משוכנע שזה חד ערכי לפחות לגבי אותו עוסק.
אני לא מבין אבל:
א. למה לך לשמור בנפרד 9, למה לא להוציא את זה תמיד מהסוף של ה30
ב. למה לך לעשות אינדקס כל שהוא על כזו עמודה, גם אם מחפשים, זה פעם במלא זמן ושיסרוק הכל.
אם זה אכיפה למנוע טעויות, אז אינדקס ייחודי על ה30 זה מצויין, לא ככה?
@MAD רוב התשובות בפורום שמתחילות ב"למה לא",
לא באמת עוזרים.
הם דוחקים בשני להתנצל ולהסביר אבל לא מושיטים לו לו כמעט שום עזרה מלבד הפרחת רעיון בשני מילים.
תחשוב איך אתה רוצה שיענו לך כשיש לך בעיה.
@יעקב2 כתבתי "מחשב משרד".
@הלי אי אפשר פה להתכתב בלי סוף.
אם אתם רוצים שורה תחתונה, אני ממליץ על מחשב מותג, למשל אופטיפלקס שהמליץ פה נחמן.
הבאתי לינק למחשבי מותג, אבל לא צריך דוקא KSP יש מלא חנויות סופר איכותיות בנושא, רק תקפיד על אחריות יבואן כי זה מוכיח שהחנות נורמלית וזה לא איזה חידוש, בדל יש לך גם בונוס של אחריות 3 שנים עד הבית, מניסיון הם לרוב עמודים מאחורי זה בהחלט.
לא מסכים עם ההסתייגויות של יעקב, במחשב משרד מחשב מותג ייצא איכותי יותר תמיד אבל טיפה יותר יקר - עלות פר מפרט (תלוי במבצעים).
@הלי יעקב צודק שאין לקנות רק את המארז של מותג,
כוונתי הייתה שמחשב נייח של מותג תמיד עם פלוס של מארז איכותי בהרבה, מהמארזים הזולים.
אסביר יותר ברור. בארץ מוכרים או מחשבי נייח של מותגים שהמחשב כולו בנוי על ידי החברה, ויש בד"כ אחריות של שנה עד שלוש על כל העסק ביחד, או מחשבים שנבנו על ידי החנות (ואז הנושא של איכות הוא לפי כל חלק והחברה שלו). אז אמרתי שלמרות בקניית מחשב מותג יש מחיר קצת של תוספת בד"כ ביחס למפרט, אבל בונוס בעניין של המארז שדוגמתו בבניה חופשית היא בדרך כלל סט יקר בהרבה.
הנה בKSP למשל מחשבי מותג: https://ksp.co.il/web/cat/31635..61655..1537
יד שניה זה מעולה, כלומר נשאר לבדוק מה המפרט וכמה זה חוסך, אבל בדרך כלל מחשב נייח לא סובל מפגמים נסתרים וגם אפשר להחליף בו חלקים לא טובים במחיר לא מידי יקר.
לגבי מה צריכים, המינימום שמחשב נורמלי כיום צורך עם שימוש באינטרנט ואופיס זה:
זיכרון RAM - 16 גיגה
דיסק קשיח - SSD או NVMe - לפחות חצי טרה (500GB).
כרטיס מסך חיצוני/לא מובנה משמש כהגדלת זיכרון ומעבד בגלל שהוא חוסך מהם את העבודה,
הוא גם יזרז עריכת וידאו.
מעבד, לא יודע לכוון מספיק, אבל משמעותי מאוד ה"דור" של הייצור, יש פער ביצועים גדול בין דור ישן לחדש בפרט הבדל של שניים ומעלה. מעבדי אינטל עד לשנת 2023 המספר שלהם הוא בן 5 ספרות ששני הספרות הראשונות בו זה הדור. זה נגמר בדור 14 בשנת 2022. אם המספר הוא 3 ספרות זה עוד יותר חדש, כי זה ככה מ2023. גם בסדרה זו המספר הגבוה יותר טוב יותר.
המארז - זה משהו כאילו שולי, אבל בסוף זורקים מחשב נייח בגלל מארז פחות טוב. זה גם בדרך כלל אחראי על רעש אבק ובלאי. מארז של מותגים, כלומר כמו HP\DELL\LENOVO בדרך כלל איכותי פי כמה ממארז חסר מותג או ממותגי חומרה בשכבה הזולה. ככלל, מארז איכותי זה מארז קשוח וכבד, ומארז זול זה מארז גמיש וקליל, כמעט תמיד. מארז לא איכותי יעשה צליל של מתכת רועדת כשמקישים עליו עם כפית וכדומה.
@ששא אני משלם 150 לחודש, שילמתי גם יותר וגם פחות אבל באיזור הזה.
@הלי כתב ברכישת מחשב נייח למשרד:
לצרכים שלי יתכן ונצרך גם כרטיס מסך וזיכרון RAM חזק
ייתכן גם שאתם צריכים מחשב על, וייתכן שיספיק לכם מחשבון,
כל אתם לא כותבים קצת יותר את הצרכים מעבר למילים "עבודה משרדית", יהיה קשה להיות ענייני.
כמו כן "יד שניה" זה תחום רחב מאוד, זה אנשים פרטיים וזה גם סוחרים, קשה להמליץ על זה כ"דגם" או מפרט.
עבור סוחרים גם צריך לדעת איפה אתם בארץ, ירושלים מרכז או משהו אחר.
קשה מאוד לתת לך חוו"ד כי זה מאוד משנה כמה שירות הוא נותן.
יש פה שתי שאלות:
@kasnik זה אין לי ניסיון ממש, אבל הסברא אומרת שהם טובים, זו חברה שפועלת רק בתחום זה.
https://tchumim.com/topic/16850
https://tchumim.com/topic/17398
משימוש רציף מאז אני עדיין חושב שelevenlabs הוא הכי טוב.
@סיסמה השם הזה מאוד כללי, ויש כמה קופות עם שם ממש דומה בנדרים.
ולא התכוונתי לאיזה הונאה, סך הכל קרן שעושה בדיוק מגבית לעולם התורה (שאולי מתבטא ברשת כוללים כל שהיא).
ראיתי בשער של יתד מודעה של "קרן עולם התורה" עם מספר *6881 וקופה בנדרים,
האם זו הקרן הרשמית של גדולי ישראל עם המסעות לחו"ל?
או שזה איזה קרן חכמה שברגע מבריק ניצלה מומנטום ציבורי?
אשמח למידע אמין, כלומר מקור שמדובר אכן בזה.
זה נורמלי, כי זה נראה לי יוצר סוג של סשן לכל חיבור (ככה אפשר עם אותו משתמש ממש להתחבר סימולטנית).
בשביל לפתור את זה אתה חייב להגדיר שלא יהיה אפשר שימוש באותו משתמש סימולטנית.
אתה גם מחסידי ה"חינם"? מה שהיה חינם נהיה פחות? או שהמודלים של החינם פשוט הרבה יותר טובים ויקרים לחלוקה חינם בלתי מוגבלת?
והאם אתה סבור העלות/תועלת של תשלום לAI התייקרה?
https://netfree.link/wiki/Google_Groups_בנטפרי
תקרא תחת "יצירת קבוצה חדשה".
@מעלה-ומוריד מכה שנית...