דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
dovidD

dovid

@dovid
ניהול
אודות
פוסטים
10.4k
נושאים
187
שיתופים
0
קבוצות
2
עוקבים
33
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • רכישת מחשב נייח למשרד
    dovidD dovid

    @יעקב2 כתבתי "מחשב משרד".

    חומרה

  • שימוש בAPI למציאת מיקוד
    dovidD dovid

    @מאיררי יש פה את מה שצריך.
    באיזה שפה/סביבה אתה צריך את זה?

    תכנות

  • רכישת מחשב נייח למשרד
    dovidD dovid

    @הלי אי אפשר פה להתכתב בלי סוף.
    אם אתם רוצים שורה תחתונה, אני ממליץ על מחשב מותג, למשל אופטיפלקס שהמליץ פה נחמן.
    הבאתי לינק למחשבי מותג, אבל לא צריך דוקא KSP יש מלא חנויות סופר איכותיות בנושא, רק תקפיד על אחריות יבואן כי זה מוכיח שהחנות נורמלית וזה לא איזה חידוש, בדל יש לך גם בונוס של אחריות 3 שנים עד הבית, מניסיון הם לרוב עמודים מאחורי זה בהחלט.
    לא מסכים עם ההסתייגויות של יעקב, במחשב משרד מחשב מותג ייצא איכותי יותר תמיד אבל טיפה יותר יקר - עלות פר מפרט (תלוי במבצעים).

    חומרה

  • רכישת מחשב נייח למשרד
    dovidD dovid

    @הלי יעקב צודק שאין לקנות רק את המארז של מותג,
    כוונתי הייתה שמחשב נייח של מותג תמיד עם פלוס של מארז איכותי בהרבה, מהמארזים הזולים.

    אסביר יותר ברור. בארץ מוכרים או מחשבי נייח של מותגים שהמחשב כולו בנוי על ידי החברה, ויש בד"כ אחריות של שנה עד שלוש על כל העסק ביחד, או מחשבים שנבנו על ידי החנות (ואז הנושא של איכות הוא לפי כל חלק והחברה שלו). אז אמרתי שלמרות בקניית מחשב מותג יש מחיר קצת של תוספת בד"כ ביחס למפרט, אבל בונוס בעניין של המארז שדוגמתו בבניה חופשית היא בדרך כלל סט יקר בהרבה.

    הנה בKSP למשל מחשבי מותג: https://ksp.co.il/web/cat/31635..61655..1537

    חומרה

  • רכישת מחשב נייח למשרד
    dovidD dovid

    יד שניה זה מעולה, כלומר נשאר לבדוק מה המפרט וכמה זה חוסך, אבל בדרך כלל מחשב נייח לא סובל מפגמים נסתרים וגם אפשר להחליף בו חלקים לא טובים במחיר לא מידי יקר.
    לגבי מה צריכים, המינימום שמחשב נורמלי כיום צורך עם שימוש באינטרנט ואופיס זה:
    זיכרון RAM - 16 גיגה
    דיסק קשיח - SSD או NVMe - לפחות חצי טרה (500GB).
    כרטיס מסך חיצוני/לא מובנה משמש כהגדלת זיכרון ומעבד בגלל שהוא חוסך מהם את העבודה,
    הוא גם יזרז עריכת וידאו.
    מעבד, לא יודע לכוון מספיק, אבל משמעותי מאוד ה"דור" של הייצור, יש פער ביצועים גדול בין דור ישן לחדש בפרט הבדל של שניים ומעלה. מעבדי אינטל עד לשנת 2023 המספר שלהם הוא בן 5 ספרות ששני הספרות הראשונות בו זה הדור. זה נגמר בדור 14 בשנת 2022. אם המספר הוא 3 ספרות זה עוד יותר חדש, כי זה ככה מ2023. גם בסדרה זו המספר הגבוה יותר טוב יותר.
    המארז - זה משהו כאילו שולי, אבל בסוף זורקים מחשב נייח בגלל מארז פחות טוב. זה גם בדרך כלל אחראי על רעש אבק ובלאי. מארז של מותגים, כלומר כמו HP\DELL\LENOVO בדרך כלל איכותי פי כמה ממארז חסר מותג או ממותגי חומרה בשכבה הזולה. ככלל, מארז איכותי זה מארז קשוח וכבד, ומארז זול זה מארז גמיש וקליל, כמעט תמיד. מארז לא איכותי יעשה צליל של מתכת רועדת כשמקישים עליו עם כפית וכדומה.

    חומרה

  • בירור על סכום ממוצע לרוח עבור עוסק פטור
    dovidD dovid

    @ששא אני משלם 150 לחודש, שילמתי גם יותר וגם פחות אבל באיזור הזה.

    הנהלת חשבונות

  • רכישת מחשב נייח למשרד
    dovidD dovid

    @הלי כתב ברכישת מחשב נייח למשרד:

    לצרכים שלי יתכן ונצרך גם כרטיס מסך וזיכרון RAM חזק

    ייתכן גם שאתם צריכים מחשב על, וייתכן שיספיק לכם מחשבון,
    כל אתם לא כותבים קצת יותר את הצרכים מעבר למילים "עבודה משרדית", יהיה קשה להיות ענייני.
    כמו כן "יד שניה" זה תחום רחב מאוד, זה אנשים פרטיים וזה גם סוחרים, קשה להמליץ על זה כ"דגם" או מפרט.
    עבור סוחרים גם צריך לדעת איפה אתם בארץ, ירושלים מרכז או משהו אחר.

    חומרה

  • בירור על סכום ממוצע לרוח עבור עוסק פטור
    dovidD dovid

    קשה מאוד לתת לך חוו"ד כי זה מאוד משנה כמה שירות הוא נותן.
    יש פה שתי שאלות:

    1. מה טכנית השירות כולל (דוח סוף שנה, הצהרת הון של פעם ראשונה, איתור תרומות וכולי וכולי)
    2. צורת השירות: האם הוא רודף אחרי כל מסמך וסעיף לזכות אותך אפילו באגורה, או שאם לא תדבר איתו תפסיד? האם הוא שולח מייל קבוצתי לכלל לקוחותיו שיש להם הזדמנות או טורל לבדוק תיק תיק?
      ההבדל יכול להיות עצום. שווה לשלם 500 ש"ח בחודש בשביל מי שמידי פעם מארגן לך הצלה של 5000 ש"ח.
    הנהלת חשבונות

  • מחפש api לטקסט לדיבור (stt) ו דיבור לטקסט (tts) איכותי וזול
    dovidD dovid

    @kasnik זה אין לי ניסיון ממש, אבל הסברא אומרת שהם טובים, זו חברה שפועלת רק בתחום זה.

    תכנות

  • מחפש api לטקסט לדיבור (stt) ו דיבור לטקסט (tts) איכותי וזול
    dovidD dovid

    https://tchumim.com/topic/16850
    https://tchumim.com/topic/17398
    משימוש רציף מאז אני עדיין חושב שelevenlabs הוא הכי טוב.

    תכנות

  • קרן עולם התורה
    dovidD dovid

    @סיסמה השם הזה מאוד כללי, ויש כמה קופות עם שם ממש דומה בנדרים.
    ולא התכוונתי לאיזה הונאה, סך הכל קרן שעושה בדיוק מגבית לעולם התורה (שאולי מתבטא ברשת כוללים כל שהיא).

    גומלין - כללי

  • קרן עולם התורה
    dovidD dovid

    ראיתי בשער של יתד מודעה של "קרן עולם התורה" עם מספר *6881 וקופה בנדרים,
    האם זו הקרן הרשמית של גדולי ישראל עם המסעות לחו"ל?
    או שזה איזה קרן חכמה שברגע מבריק ניצלה מומנטום ציבורי?
    אשמח למידע אמין, כלומר מקור שמדובר אכן בזה.

    גומלין - כללי

  • RDP מרובה משתמשים ותופעות לוואי
    dovidD dovid

    זה נורמלי, כי זה נראה לי יוצר סוג של סשן לכל חיבור (ככה אפשר עם אותו משתמש ממש להתחבר סימולטנית).
    בשביל לפתור את זה אתה חייב להגדיר שלא יהיה אפשר שימוש באותו משתמש סימולטנית.

    רשתות

  • קריאת PDF עם PDF.js (של mozila) בתוך web view: יעיל?
    dovidD dovid

    @י.פל. כתב בקריאת PDF עם PDF.js (של mozila) בתוך web view: יעיל?:

    הוא מבוסס אדובי

    ?
    מנין לך?

    תכנות

  • האם עידן ה-AI הזול עומד להיגמר?
    dovidD dovid

    אתה גם מחסידי ה"חינם"? מה שהיה חינם נהיה פחות? או שהמודלים של החינם פשוט הרבה יותר טובים ויקרים לחלוקה חינם בלתי מוגבלת?
    והאם אתה סבור העלות/תועלת של תשלום לAI התייקרה?

    אינטרנט

  • עזרה בפתיחת קבוצת מייל
    dovidD dovid

    https://netfree.link/wiki/Google_Groups_בנטפרי
    תקרא תחת "יצירת קבוצה חדשה".

    גומלין - כללי

  • שיתוף | תוכנת 'שעות זמניות' לספירת שעות עבודה
    dovidD dovid

    @מעלה-ומוריד מכה שנית...

    תוכנה

  • באנר החדש "קטגוריה זו כבר כמעט לא פעילה"
    dovidD dovid

    יש לי בזה אינטרסים, ואכמ"ל, וד"ל, וכל שאר הראשי תיבות.

    רשמים

  • באנר החדש "קטגוריה זו כבר כמעט לא פעילה"
    dovidD dovid

    פעם הייתם עפים על נושא לא ענייני, אבל אני כנראה כבר לא צעיר כמו פעם...
    @ששא לא משוכנע, אבל מחמאות לוקחים 🙂

    רשמים

  • לימוד HTML ו CSS ו ג'אווה סקריפט עם VSCODE
    dovidD dovid

    נראה שהחלפת בין "קלוד קוד" ל"דוקטור קוד".

    תכנות
  • 1 / 1
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום