@חיפושית אמר בדיסק קשיח שמציג קיבולת של 0 מ"ב:
כן, הלוח אם של המחשב שאליו חיברתי את הדיסקים הוא של Gigabyte
משו לא מסתדר
אמרת שהיה תקלה במחשב אחד
ולאחר מכן חברת למחשב אחר
מה היתה התקלה במחשב הקודם ?
@aaron אמר בנספח - איך אתם מגבים נתונים?:
יש גם את https://github.com/duplicati/duplicati
שעושה בדיוק אותו דבר, ויש לו ממשק וובי נח..
יש כאן הרבה, אבל אף אחד לא טרח לעשות VS
https://github.com/restic/others
@odeddvir אכן Hitachi הוא דיסק מאד איכותי ביחס לאחרים
וגם כתבתי לעיל:
@משחזר-מידע אמר בעזרה | קשיח פנימי + מתאם:
הייצור שלהם בטכנולוגיה שלהם ובאותה איכות עדיין ממשיכה אבל עם מדבקה של WD
זה לא אומר שיפתור מגיבויים מכמה סיבות, המרכזיים:
דפק בייצור
טעות אנוש של מחיקה ועוד
מכות או נפילות
באופן כללי ההמלצה היא להשקיע בספק איכותי
לפעמים ספק לא טוב עלול לפגוע ברכיבים אחרים במחשב או לפחות פחות להגן עליהם
הוא גם נוטה להתקלקל ואז מנסים לדעת במה התקלה וכו'
מעניין שלמרות שבאתרים אין לו דירוג טוב כאן דירגו אותו גבוה
https://www.bestreviews.guide/apevia-pc-power-supplies
@a0533057932 אמר במשטח המגע של העכבר בנייד לא עובד:
@מעמד אמר במשטח המגע של העכבר בנייד לא עובד:
מחשב נייד לנובו איידפד
L340-15IWL
ניסיתי גם עם הF למיניהם ולא עזר
עשיתי הפעלה מחדש מספר פעמים ולא עזר ניסיתי לעדכן דרך מנהל ההתקנים ולא עזר
ניסיתי גם לעדכן דרייברים מאתר של לנובו ולא השתנה כלום
מה עושים ?
אני לא נכנס לשאלה עצמה
אולם עדכוני דרייברים בלנובו זה או לנובו וינטג
או https://download.lenovo.com/pccbbs/thinkvantage_en/system_update_5.07.0118.exe
הוא אומר שהכל מעודכן
@מורשת-מרן אמר בשגיאה בהפעלת תכנת audacity:
מה הפיתרון?
תוריד מכאן את הקובץ שמתאים למערכת ההפעלה שלך (32/64 ביט) ותתקין:
https://www.microsoft.com/en-ie/download/details.aspx?id=48145
עריכה: עכשיו ראיתי שכבר קדמני @shraga