דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
shragaS

shraga

@shraga
אודות
פוסטים
2.1k
נושאים
169
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
2
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שימוש בAPI למציאת מיקוד
    shragaS shraga

    שימו לב שכרגע הAPI הזה לא מגיב גם ישירות באתר שלהם

    תכנות

  • איך מחשבים ומה מכניסים בשעות העבודה כשהתשלום הוא שעתי?
    shragaS shraga

    שאלה ממש מעניינת שעידן הAI מביא לפתחנו... ממש אשמח לשמוע זויות נוספות איך המעסיקים/מועסקים כאן מתייחסים לזה..

    לענ"ד המפתח לכל השאלה הוא האם ועד כמה אתה "על הפרויקט" בכל הכוח בכל הזמן הזה.

    כשקלוד רץ 20 דקות ואתה מחכה לתוצאה ומחזיק את ה"הקשר" בראש ומוכן להמשיך ברגע שהמשימה מסתיימת, אתה עובד לכל דבר גם אם הידיים לא על המקלדת. בהקשר הזה הדוגמא של הבריכה ש@Shmuel754 הביא די מתאימה. כל עוד אתה "צמוד" למשימה זה נחשב לדעתי לחלק בלתי נפרד משעת עבודה.

    מה שכן, ברגע שאתה עובר לפרויקטים אחרים ומסיח את הדעת מהפרויקט המקורי, אתה חייב להיות בטוח בעצמך שאתה יודע להתפקס מהר ולחזור אליו מיידית ברגע שהתקבלה תשובה ולא להתמהמה עם "רק שניה אחת אני יסיים" כי אתה בדיוק באמצע משהו בפרויקט המשני וכדו'... אם אתה לא יודע לעשות את זה באופן מיידי, אני חושב שלא הוגן לחשב את זה כחלק משעות העבודה. זה משהו שאתה צריך לענות עליו עם מה שנקרא יד על הלב.

    למעשה, הפתרון הכי טוב וישר והגון אם אפשרי במקרה שלך, זה להחזיק רשימה של משימות שקשורות לפרויקט שאתה יכול לבצע תוך כדי המתנה (קריאת קוד או תכנון של המהלך הבא או בדיקות וכיו"ב) ואז הזמן באמת פרודוקטיבי והשאלה נעלמת מעצמה.

    לגבי מי משלם על הAI, לדעתי זה פשוט לא רלוונטי לשאלה של חיוב השעות. מי משלם על הכלי לא קובע אם אתה נחשב לעובד בזמן הזה או לא, אלה שתי שאלות נפרדות. אם אתה מממן את הכלי מכיסך, זו סיבה מצוינת לבקש החזר או לעדכן את התעריף לשעה כי אתה פרודוקטיבי יותר ונותן תמורה טובה יותר באמצעותו אבל לא זה נותן את ההיתר לגבות זמן מת ובמקביל גם לנצל אותו לעצמך, כי אי אפשר לאחוז בחבל בשני קצותיו. וכמובן אם המעסיק משלם על הכלי, אין כאן שום טענה מלכתחילה.

    ולגבי השכר הנמוך, הייתי מפריד את זה לגמרי. גם אם אתה מרגיש שמגיע לך יותר, לפצות את עצמך בשקט דרך ניפוח שעות זה תיקון עוול בעוול, לא הוגן בעיניי. אם אתה חושב שאתה מקופח מבחינת שכר, אתה מוזמן לבקש העלאה. זה משהו שצריך להיפתר בנפרד לגמרי.

    גומלין - כללי

  • קריאות מHTML אל תוך המכשיר
    shragaS shraga

    @צבי-הירש כתב בקריאות מHTML אל תוך המכשיר:

    האנדרואיד שלי קורא HTML אבל לא קורא JS ואני רוצה לסרוק תיקיה ולקרוא ממנה את כל הקבצים או לחילופין אם זה לא אפשרי אז ליצור קובץ בודד עם שם שאני בוחר.

    אתה חושף טפח ומכסה טפחיים, לי זה נראה כמו בעיית XY. למה שלא תפרט יותר על הצורך הבסיסי והמקורי? מה מביא אותך בכלל להזדקק לסריקה של תיקיות דרך הדפדפן?
    אם אתה לא רוצה לפרט מטעמי פרטיות, תמיד אפשר להביא דוגמא דומה.

    תכנות

  • קריאות מHTML אל תוך המכשיר
    shragaS shraga

    איזה צורך/בעיה אתה מנסה לפתור?

    תכנות

  • תחליף לסרגל הצידי באדג'
    shragaS shraga

    האמת, לא הכרתי את הפיצ'ר אבל מבדיקה קלה ברשת נראה שאלו יכולים להיות תחליף
    https://chromewebstore.google.com/detail/page-sidebar-open-any-pag/gkkebamcfeaggmcfciekfakbmlgckdnh
    https://chromewebstore.google.com/detail/always-on-top-window/kmmfdmaiadakelcogiabcebofcgfkdma

    אינטרנט

  • כוס קולה על המקלדת
    shragaS shraga

    @מעלה-ומוריד כתב בכוס קולה על המקלדת:

    @shraga כתב בכוס קולה על המקלדת:

    בהערת אגב, אם היה מדובר רק על החלפת מקלדת, אפשר לקנות באיביי ולהחליף ידנית, קצת מאתגר אבל אפשרי - מנסיון, יש מדריך באתר fixit.

    בדגם הזה המקלדת מחוברת עם ניטים מפלסטיק, ולפרק אותה צריך להמיס אותם, לא פשוט.

    הנסיון שלי הוא ספציפית עם X1 YOGA (לא יודע איזה דור) ולא נתקלתי בזה.

    חומרה

  • כוס קולה על המקלדת
    shragaS shraga

    אני ממליץ (בלי אחריות כמובן) על יונקס מחשבים ברח' פינס (הדוידקה) בירושלים 0507771328.
    יצא לי לטפל שם כמה וכמה פעמים בבעיות חומרה. תמיד יצאתי מרוצה.
    בהערת אגב, אם היה מדובר רק על החלפת מקלדת, אפשר לקנות באיביי ולהחליף ידנית, קצת מאתגר אבל אפשרי - מנסיון, יש מדריך באתר fixit.

    חומרה

  • רכישת קרדיטים ב lovable.dev
    shragaS shraga

    @סיסמה כתב ברכישת קרדיטים ב lovable.dev:

    @shraga כתב ברכישת קרדיטים ב lovable.dev:

    @סיסמה כתב ברכישת קרדיטים ב lovable.dev:

    @shraga ניסית פעם?

    לא, אבל לא רואה סיבה שזה לא יעבוד.

    אני חושש שאקבל את המתנה ויגידו לי שבשביל לממש אותה אני חייב חשבון פרו...

    החלון להזנת קודי מתנה קיים גם למשתמש רגיל אז לא נראה שזה יהווה בעיה.

    אינטרנט

  • רכישת קרדיטים ב lovable.dev
    shragaS shraga

    @סיסמה כתב ברכישת קרדיטים ב lovable.dev:

    @shraga ניסית פעם?

    לא, אבל לא רואה סיבה שזה לא יעבוד.

    אינטרנט

  • רכישת קרדיטים ב lovable.dev
    shragaS shraga

    @סיסמה אם אתה בחשבון החינמי זה באמת פתרון. אם אתה בחשבון בתשלום, יש אפשרות לרכוש.

    אינטרנט

  • דף נחיתה איפה היום ממולץ?
    shragaS shraga

    @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

    @shraga אם אני משלם חודש אחד
    ואני יכול לגבות לגיטאב זה יכול לעזור
    אני מוכן לשלם אבל רק אם אני יודע שאני יוכל להעביר אותו למקום אחר

    אם אתה שואל אותי, במקום לשלם להם, תעשה מנוי קלוד פרו/מקס לחודש. תגיע לתוצרים הרבה יותר טובים עם קלוד קוד (אם אתה חושש מממשק שורת הפקודה, קלוד דסקטופ מעולה ממש). ותוכל גם להביא לו קישור לאתר והוא בעצמו יחקה/יבדוק את קוד המקור ויממש משהו דומה.

    תוכנה

  • דף נחיתה איפה היום ממולץ?
    shragaS shraga

    @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

    @מד

    כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

    @מד השאלה היא האם אני יכול להוריד את מה שקיים או שאני צריך לבנות מחדש??
    או שאולי לשלם חודש אחד 170 ש"ח ואח"כ לצאת מהם... (אם זה אפשרי)

    ??

    תנסה את זה אולי
    https://mitmachim.top/topic/88312
    אתה גם יכול לנסות לתת צילום מסך, לפעמים זה יספיק.

    תוכנה

  • דף נחיתה איפה היום ממולץ?
    shragaS shraga

    @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

    השאלה אם משהו בסגנון הזה ניתן לעשות בקלות ע"י גימיני ולחסוך בעלויות??

    בהחלט אפשרי.

    תוכנה

  • דף נחיתה איפה היום ממולץ?
    shragaS shraga

    הכי נפוץ למי שאינו איש מקצוע זה רב מסר.
    אבל בעידן העולה של הוויב קודינג הרבה יותר נוח להשתמש בפלטפורמות כמו lovable או base44.
    או בכל מנוע AI כמו קלוד/ג'יפיטי/ג'מיני) + cloudflare pages לאחסון אם אתה מחפש קצת יותר מאתגר.
    גם לא כתבת אם יש שם טופס הרשמה שצריך לשמור את נתוני המזינים, בכל מקרה התשובה זהה.

    תוכנה

  • API זמני היום
    shragaS shraga

    לא מכיר את התחום אבל בדיוק לאחרונה נתקלתי בזה, אולי יועיל
    https://www.fontype.co.il/תוכנת-קל-זמן/

    תכנות

  • לא נותן להצמיד ל"גישה מהירה"
    shragaS shraga

    @ספר-יהלום התודה לג'מיני 🙂

    תוכנה

  • לא נותן להצמיד ל"גישה מהירה"
    shragaS shraga

    התשובה הקצרה היא: הכונן לא באמת הבריא. הפער נובע מגרסאות שונות (וישנות) של תוכנת CrystalDiskInfo שבהן השתמשת.

    הנה פירוט מלא של מה שהשתנה ואיך זה קרה:

    1. מה השתנה בנתוני הכונן (ההוכחה שעבר זמן)
      הנתונים אכן מוכיחים שהתמונה השנייה (באנגלית) צולמה כמה חודשים אחרי התמונה הראשונה (בעברית). אפשר לראות את הבלאי הטבעי והשימוש שהצטבר:

    שעות הפעלה (Power On Hours): עלו מ-37,683 שעות ל-41,687 שעות (תוספת של כ-4,000 שעות, שזה בערך 5.5 חודשים של עבודה רצופה).

    כתיבות נתונים (Total Host Writes): עלו מ-84,587 GB (כ-84 טרה-בייט) ל-100,456 GB (כ-100 טרה-בייט).

    קריאות נתונים (Total Host Reads): עלו מ-40,277 GB ל-47,882 GB.

    1. איך יכול להיות שהבריאות קפצה מ-50% ל-100%?
      הסוד טמון בשורת הכותרת של התוכנה בשתי התמונות – גרסת התוכנה:

    בתמונה הראשונה (בעברית - 50%): השתמשת בגרסה 9.7.1. זוהי גרסה מודרנית ועדכנית שקוראת נכון את נתוני ה-NVMe. היא מסתכלת על פרמטר מספר 05 שנקרא Percentage Used (אחוז בשימוש). הערך הגולמי שם הוא 32 בבסיס הקסדצימלי (Hex), שמתורגם ל-50 עשרוני. התוכנה מחשבת: 100% פחות 50% שניצלת = 50% בריאות שנותרה. זהו הנתון המדויק.

    בתמונה השנייה (באנגלית - 100%): השתמשת בגרסה 7.1.1. זוהי גרסה מאוד ישנה של התוכנה. באותה תקופה, התמיכה של התוכנה בתקן NVMe לא הייתה מושלמת, והיא לא ידעה לתרגם את פרמטר ה-Percentage Used (מספר 05) לאחוז הבריאות הכללי שמוצג למעלה. לכן, כל עוד הכונן לא דיווח על "אזהרה קריטית" (Critical Warning - פרמטר 01 שעומד על 0), הגרסה הישנה פשוט הציגה 100% כברירת מחדל, למרות שהכונן כבר נשחק.

    מה המצב האמיתי של הכונן שלך כרגע?
    אם נסתכל על פרמטר מספר 05 (Percentage Used) בתמונה השנייה (העדכנית יותר בזמן), נראה שהערך הגולמי (Raw Values) עלה מ-32 ל-35.
    הערך ההקסדצימלי 35 שווה ל-53 בספירה עשרונית.

    המסקנה: נכון לרגע בדיקת התמונה השנייה, השתמשת ב-53% מתוחלת החיים המוגדרת של הכונן. המשמעות היא שבריאות הכונן האמיתית שלך כרגע היא בערך 47% (ולא 100%).

    הכונן עדיין במצב "תקין" (Good) ואין בו שגיאות קריטיות, אבל הוא ניצל כבר קצת יותר מחצי מכמות הכתיבות (TBW) שהיצרן ייעד לו. מומלץ להמשיך להשתמש בגרסה החדשה של התוכנה (9.7.1 ומעלה) כדי לקבל תמונת מצב אמינה.

    תוכנה
  • 1 / 1
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום