@yossiz כתב בקורא רב קו לא מתחבר לרבקואונליין:
ניסיתי את מה שכתוב שם וזה לא עזר
אשמח לעזרה מי שיש לו סבלנות
@yossiz כתב בקורא רב קו לא מתחבר לרבקואונליין:
ניסיתי את מה שכתוב שם וזה לא עזר
אשמח לעזרה מי שיש לו סבלנות
@yossiz כתב ב"תקינות זיכרון" של אבטחת ווינדוס לא פעיל האם זה בעיה ?:
זה טוב למקרה שיש חלילה וחס וירוס על המחשב שיהיה לו קצת פחות שטח תקיפה אבל לא צריך להשתגע על זה
ובקשר לרב קו , זה קשור ?
אני פשוט משתגע שאני לא יכול להטעין את הרב קו
בנוסף גם לא עובד לי קורא רב קו (הUSB עובד אבל באתר של רב קו זה לא מצליח לקרוא אותו ), מאז שקפץ לי הודעה כזו

למרות שעשיתי כל מה שכתוב כאן
אני לא יודע אם זה קשור
אם לא , אפתח על זה נושא חדש
תודה רבה לכל הצופים והמשיבים
מצרף תמונות

כשאני מנסה להפעיל , הוא רושם לי שיש מנהלי התקן לא תואמים שמונעים להפעיל תקינות זיכרון,
וזה מה שמופיע בתוצאות של המנהלים :

בעדכוני ווינדוס אין שום עדכון ממתין, (גם לא באופציונלי)
ניסיתי לעשות מה שכתוב כאן
אבל זה לא עזר , וגם לא הצלחתי למחוק את חלק מהשורות המסומנות בתוכנה שהם ממליצים להתקין

אשמח לדעת האם זה בעייתי להשאיר את זה כך.
ואם כן מה הפיתרון?
@OdedDvir
שים לב , אתה כתבת לשים את הפקודה pnputil /delete-driver oem12 /uninstall
אבל השמטת את הסיומת של הדרייבר inf ולכן זה לא עבד
הכנסתי גם את הסיומת וזה אכן נמחק
ואכן הקורא מאיר כל הזמן , אבל עדיין לא מזהה את הרבקו ומופיע להתקין את התוכנה של רב קו (הורדתי את התוכנה שלהם שוב)
@OdedDvir
כן עדיין מופיע
אני מקבל תוצאה לאחר מחיקת הדרייבר
C:\Windows\System32>pnputil /delete-driver oem107 /uninstall
Microsoft PnP Utility
Driver package uninstallede.
Failed to delete driver package: The system cannot find the path spcified.
האם זה מה שאמור להתקבל?
ניסיתי אחר כך להתקין את הדרייבר , ועדיין רב קו אונליין תקוע
עבד לי כרגיל עד לפני שבוע
היום אני מכניס וקופץ לי הודעה שבגלל בבאבטחה נחסם לי מנהל ההתקן
(ההודעה נעלמה לי וזה לא קופץ שוב)
בהודעה הפנו אותי לקישור הזה
האם כדאי לפעול לפי מה שכתוב שם , או שזה מהווה סיכון?
@צדיק-תמים כתב במערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני:
אפשר קישור לתיעוד?
אין לחברות האלו תיעוד מסיבה מאד פשוטה, הם לא נותנים לך לפתח לבד מערכות אלא רוצים לגבות כסף על כל דבר, ואין להם סיבה לפרסם api בצורה גלויה
@צדיק-תמים
עיקרון של לקוח
מבחינתי אם זה היה וויט לייבל של מישהו שלוקח מימות , זה גם טוב, העיקר שבחשבונית לא יהיה כתוב ימות (לא מבחינת לעבוד על לקוח אלא שהוא לא רוצה להיות לקוח של ימות )
@צדיק-תמים
תודה
מה שאני רוצה לדעת זה איזה חברות מומלצות שעובדות על אותה תשתית של ימות
העניין שאני רוצה משהו אחר מימות זה לא עניין של בעיה עם תשתית , אלא בקשה של לקוח שלא לעבוד עם ימות
אני צריך מערכת IVR לצורך בוט טלפוני שמתממשק עם מאגר נתונים חיצוני בAPI
הדרישות שלי , שאוכל לשלוח את נתוני הקשות והקלטות שהמתקשר מזין בוובהוק אל המאגר,
ושאוכל לשלוח בקשות API מתוך הIVR אל מאגר הנתונים כדי לנווט את המתקשר לשלוחות הנכונות עבורו ושישמע את ההקלטות המתאימות לםפי הנתונים השמורים במאגר
כמובן חשוב לי מאד, שלא יהיה תקלות ונפילות
אני יודע שאפשר בימות המשיח,
האם מישהו מכיר עוד מערכות IVR שמתאימות לי ?
אולי הוא כתב שם מידי הרבה פעמים "נצרות"

עמודת עזר האם יש כפילות
=[@name]&[@av]&[@address]&[@num]&[@city] =COUNTIF([עמודת עזר],[@[עמודת עזר]])
זה הנוסחה שיצרתי:
עמודת עזר שבה אני משלב נתונים לעמודה 1
ועמודה שבה נוסחת countif שבודקת האם בעמודת עזר קיים הנתון שיש בתא שבעמודת עזר
אני מקבל תשובת של מספר 2 שזה אומר שהוא מצא את התוכן פעמיים, אבל בחיפוש אני מוצא רק פעם אחת, גם כשאין שום פילטר על הטבלה
עשיתי גם מיון לפי עמודה name כדי לראות בעין ,וגם שם אני לא רואה פעמיים
יש לי מסד נתונים מסוג mysql שנמצא על שרת, יש לי את פרטי ההתחברות (כתובת שרת, פורט, שם משתמש, סיסמא), אני רוצה לגבות את כל מסד הנתונים לגיבוי מקומי, איך עושים זאת?
הצלחתי להכנס לשרת באמצעות תוכנת HEIDSQL ולהוריד את כל קבצי sql עם הנתונים ,
אני רוצה לצפות בהם כטבלה , אני לא יודע איך עושים את זה
בנוסף התוכן של הקובץ מופיע גם בתוכנה לפני ההורדה, וגם בפנקס רשימות לאחר הההורדה כג'יבריש , (רק העברית)
אשמח לעזרה
תודה רבה
עריכה , הבעיה היא בתוכנה , היא לא תומכת בקידוד הנכון בעברית
החלפתי ל וכנה אחרת וזה עבד מצוין
אני דסק חסמו אותי כי לטענתם אני עושה שימוש עסקי
@shraga
הבעיה בtts, שהוא לא מבדיל בין זכר לנקבה ,
לכן חשוב לי AI כדי שאוכל להסביר לו לדבר בין לנקבה
חשוב לי :