@מעמד ואפשר גם אולי לחבר את זה לכניסה של האוזניות למחשב
ויש מחשבים שיש תוכנה של השמע , וכאשר מכניסים לשם משהו זה נותן אפשרות לבחור איך להתשמש בזה
ואחת האפשריות זה קו ניכנס
ואז אתה מקליט עם האפלקציה מקליט קול של וינדווס
יכול להיות שככה זה יהיה יותר איכותי
bbn
-
האם ניתן להקליט מפלאפון לטיפ מנהלים ? -
RDP ב Windows 10@שואף אולי האנטי וירוס שלך חוסם ?
יש לך דיפנדר ? -
RDP ב Windows 10@שואף בתקיה של התוכנה יש קובץ בשם RDPCheck
תלחץ עליו ותגיד אם זה מתחבר לך
אם לא , אולי פשוט לנסה לעשות את התהליך שוב
יש קובץ של הסרה של התוכנה uninstall , ותנסה גם למחוק שם את התקיה לגמרי ולהתחיל מחדש -
RDP ב Windows 10@שואף זה עדין לא תקין
צריך לעשות כמו שכתוב בקישור שם
אם תרצה הסברתי את זה פה
https://mitmachim.top/post/129543 -
עזרה ביצירת שולחן עבודה מרוחק Windows 10 -
האם ניתן להקליט מפלאפון לטיפ מנהלים ?@מעמד אתה בעצם שואל אם זה מונו או סטיראו נכון ?
כי מונו זה פס אחד וסטיראו זה שתים
אם יש לך כבר אוקס אולי פשוט תנסה ותראה
כי הכניס הזאת בטייפ מנהלים זה או מקרפון וזה אמור להיות מונו
או שזה כניסה כללית של קו ניכנס וזה סטיראו -
האם ניתן להקליט מפלאפון לטיפ מנהלים ?@מעמד זה לא אוקס?
-
האם ניתן להקליט מפלאפון לטיפ מנהלים ?@מעמד האמת שגם בשימוש שלי צד זה למחשב אוקס
וצד שני זה למגבר שזה חיבור יותר גדול PL אז אני מחבר מתאם
אולי תעלה תמונה של המקום בטטיפ מנהלים שהוא בעצם הכניסה של הקול -
האם ניתן להקליט מפלאפון לטיפ מנהלים ?@מעמד אני אישית עושה משהו דומה , ולכן אני חושב שאפשר
ואם הפלאפון שלך זה כניסה אוקס וגם הנגן
אז כן אוקס זכר זכר -
האם ניתן להקליט מפלאפון לטיפ מנהלים ?@מעמד לכאורה כן
אם יש לך כבל שניכנס לפלאפון ומהפלאפון לטייפ מנהלים
וכן אם בטייפ מנהלים יש אפשרות של כניסה
אז זה יקליט כל קול שתכניס אליו -
עזרה ביצירת שולחן עבודה מרוחק Windows 10@שמחת-החיים צריך לשאול את @איש-ימיני
-
עזרה ביצירת שולחן עבודה מרוחק Windows 10@שמחת-החיים אמר בעזרה ביצירת שולחן עבודה מרוחק Windows 10:
את ה
יש שם קובץ עם אותו שם
לכאורה להחליף אותו -
גיבוי לא פעיל בוינדוס 10@שוהם307 גם לי זה היה ככה
אולי תנסה עם הגיובי של 7 , הוא גם טוב -
חזרה לוינדווס 7@ארגנטיני נכון , אבל לכאורה לא ניתן לעשות שינמוך מ10 ל7 , לכן יש צורך להתקין מחדש
-
חזרה לוינדווס 7@ארגנטיני זה תוכנה שמכינה את הקובץ ISO של ההתקנה שיהיה על הדיסק און קי בצורה שניתן להתקנה דרך הביוס
אתה מוריד את התוכנה מפה
https://rufus.ie/he_IL.html
לאחר מכן
אתה מכניס דיסק און קי ריק של לפחות 8 גיגה
ובוחר את ההתקנה שהורדתה (את הקובץ ISO) ולאחר מכן על התחל

-
חזרה לוינדווס 7 -
חזרה לוינדווס 7@ארגנטיני אם עשיתה שידרוג יש זמן מסיום שניתן לחזור אחורה
באופן כללי אם אתה רוצה לשנות מ10 ל 7
אתה צריך לגבות את כל הקבצים ולבצע מחדש התקנה נקיה של 7 -
ווצאפ למחשב ללא פלאפון -
RDP ב Windows 10@Avi_av ממש תודה!!
הרבה חיפשתי את זה