@ליבל אמר בעזרה - הגברת קליטה סלולארית:
אני מכיר משהו שיש לו מכשיר כזה והוא אמר לי כך
- רשיון ממשרד התקשורת אין לאף מכשיר כזה?! (ספק)
- רוב המכשירים כהנ"ל לא מגבירים קליטה, אלא אתה מוציא אנטנה מחוץ לבית וזה מעתיק את הקליטה לאנטנה הפנימית, ז"א שאם תליתם את האנטנה החיצונית במקום שעדיין אין שם קליטה טובה באותו מידה תקבלו אותו בתוך הבית (כלומר זה לא יגביר, רק יקח ממקום למקום)
- מה הבעיה עם זה?
- הרי זה מה שהוא צריך.
בעבר קניתי משהו, אני אישית לא השתמשתי עם זה, אבל ההוא אומר לי שזה עובד טוב גם על G3
ללא אחריות ב100% כמובן.
אולי יש עוד שיקולים וסיבות.. אבל זאת המציאות!
בהצלחה







)