קוד 52 במחשב בנטסטיק
-
ראוי לציין שרק אצלי הוא עושה את השגיאה הזו, במחשבים אחרים הוא פועל כהלכה.
עשיתי הסרה של התוכנה, וגם ממנהל ההתקנים. ניסיתי לעשות עדכון, חיפשתי דרייברים וללא הועיל.
יש למישהו פתרונים? -
@yair-na אני אסתכן בלהגיד משהו פשוט...
האם נסית לבדוק האם באמת הקובץ משובש?
מצא את הקובץ "C:\Windows\System32\drivers\rndismp6.sys" במחשב ותבדוק במאפיינים את החתימהדוגמה לקובץ לא תקין:
דוגמה לקובץ תקין
-
@yossiz אצלך זה פשוט, אצלי זו פעם ראשונה..
איך בודקים מאפייני חתימה? במאפיינים? אם כן, אין כרטיסייה כזו אצלי....@yair-na אמר בקוד 52 במחשב בנטסטיק:
אין כרטיסייה כזו אצלי....
זה בעצמו אומר דרשני ומצביע על זה שהקובץ פגום.
אפשר לנסות לתקן על ידי הרצת הפקודה (ב-CMD כמנהל):sfc /SCANFILE=C:\Windows\System32\drivers\rndismp6.sys
או אפשר להעתיק קובץ תקין ממחשב אחר.
אם אתה בווינדוס 10 64 סיביות, אולי הקובץ ממחשב שלי יתאים
rndismp6.sys -
@yair-na אמר בקוד 52 במחשב בנטסטיק:
אין כרטיסייה כזו אצלי....
זה בעצמו אומר דרשני ומצביע על זה שהקובץ פגום.
אפשר לנסות לתקן על ידי הרצת הפקודה (ב-CMD כמנהל):sfc /SCANFILE=C:\Windows\System32\drivers\rndismp6.sys
או אפשר להעתיק קובץ תקין ממחשב אחר.
אם אתה בווינדוס 10 64 סיביות, אולי הקובץ ממחשב שלי יתאים
rndismp6.sys -
@yossiz הפלט היה שנמצאו שגיאות והן תוקנו, והמצב של המכשיר היה ללא שינוי. אח"כ העתקתי את הקובץ שסיפקת.
-
@yair-na אמר בקוד 52 במחשב בנטסטיק:
הפלט היה שנמצאו שגיאות והן תוקנו
הממ... אולי יש עדיין עוד קבצים פגומים? אולי כדאי להריץ:
sfc /SCANNOW
-
@yair-na אמר בקוד 52 במחשב בנטסטיק:
הפלט היה שנמצאו שגיאות והן תוקנו
הממ... אולי יש עדיין עוד קבצים פגומים? אולי כדאי להריץ:
sfc /SCANNOW