דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. תחבורה ורכב
  3. הטענת רב קו טלפונית

הטענת רב קו טלפונית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תחבורה ורכב
81 פוסטים 14 כותבים 3.7k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S Shmuel754

    @by6199 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

    @zvinissim ממש לא נכון בשני הדברים.

    חיוב אשראי משודר מיידית, לוקח זמן עד שתראה אותו בחשבון, אם תבדוק כמה נותר לניצול תראה שהסכום כבר ירד.
    רב קו אחרי דקה בחברה אחרת יופיע כבר הסכום הנמוך יותר, מרכז המידע של משרד התחבורה מקבל את הנתונים הסופיים באיחור, למה הם עדיין בימי הביניים

    @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

    @zvinissim אמר בהטענת רב קו טלפונית:

    כאשר אתה מגהץ את הכרטיס החיוב לא עובר אוטומטית לחברת האשראי לחיוב אלא רק לאחר סוף יום או יומיים (ולפעמים גם יותר - לא מדובר על כרטיס דביט שזה באמת מיידי לחשבון הבנק)

    אתה מתבלבל בין השידור חסומים שזה קורה פעם ביום אבל בכולם זה משדר ובכמעט כולם הוא בודק לפני זה את המסגרת
    ואגב גם לכרטיסי דביט לוקח יומיים לביצוע החיוב בפועל

    אשראי, בקשת אישור לעסקה מבוצע מיידית בכרטיסי דביט ובעיסקאות נוספות, לכן זה מעדכן את היתרה בבנק בדביט ואת היתרה הפנוייה לשימוש בכרטיס. באם לא תשודר העסקה יקח כמה ימים עד שהיתרה לשימוש תחזור לקדמותו.
    העסקה משודרת בסוף היום לש.ב.א שלקוח עוד כיום עד שמתעדכן בחברת האשראי, באם נעשתה בקשת אישור כתוצאה העיסקה, חב' האשראי ידעו לומר שיש עסקה חדשה שעדיין אינה מעודכנת במערכת.
    כל המשתמשים בAPI ולא במסוף ש.ב.א. המותקנת על המחשב כבעבר, כבר לא מכירים את שיטת העבודה, כי כל פעילות השידור ועדכון פרמטרים וחסומים מתבצע כיום אצל ספק ה-API כמו פלאקארד ודומיו, והם משדרים פעם ביום או בהתאם לבקשה באם נכנסים למערכת שלהם. לכן מבחינתם ברגע שהעסקה שודרה כשפועל זה עוד לא שודר לשבא וניתן לביטול ללא שיופיע בכלל בפירוט האשראי.

    בהזמנת הטענה ברב-קו, מתבצע רק בקשת אישור לסכום העסקה כשהעסקת האשראי תשודר רק לאחר הטענה פיזית על הכרטיס הרב-קו.

    שיטת המסלקה של משרד התחבורה בנויה נכון, הם לא אמורים לדעת באון-ליין את היתרה בכרטיס, מספיק להם לקבל את הנתונים תוך יום-יומיים, נכון שניתן לשפר את המסופים באוטובוסים שבמידה והוזמנה הטענה שיטעין את החוזה על הכרטיס, אבל זה קשור למסופים באוטובוס ולא למסלקה.

    beri zipB מנותק
    beri zipB מנותק
    beri zip
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #32

    @Shmuel754 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

    אשראי, בקשת אישור לעסקה מבוצע מיידית בכרטיסי דביט ובעיסקאות נוספות, לכן זה מעדכן את היתרה בבנק בדביט ואת היתרה הפנוייה לשימוש בכרטיס. באם לא תשודר העסקה יקח כמה ימים עד שהיתרה לשימוש תחזור לקדמותו.

    אני עם דירקט בנקאי של ישראכרט-פועלים וזה משהו מוזר מייד עם האישור מופיע בבנק שורה של "כרטיס דירקט-תנועה בודדת" באם לא בוצעה בסוף העיסקה זה נשאר כמה ימים ככה ואז נעלם אבל אם כן בוצעה העיסקה אז בסוף היום נעלם החיוב מהבנק, ומופיע מחדש אחרי יומיים תחת "דירקט מצטבר"

    לסקרים בתשלום לחץ כאן או כאן
    להרשמה לקבלת קאשבק ממגוון אתרים לחץ כאן

    S תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • beri zipB beri zip

      @zvinissim אמר בהטענת רב קו טלפונית:

      המערכת באוטובוס לא מחוברת לאינטרנט בכלל!! (יש אולי רק מערכת אחת או שתיים שמשדרת און-ליין אבל רוב המערכות משדרות במצב שאני כתבתי)
      כאשר אתה מטעין רב קו מידע הטעינה נשמר בכרטיס עצמו והמכשיר יודע לקרוא את הנתונים מתוך הכרטיס -איזה מסלול יש לך וכשאתה עולה לאוטובוס הוא מקבל את הנתונים מהכרטיס

      כולל אגד?
      כי אני שמעתי ממקור ראשון סיפור על ילד שנאבד ומיידית אותר ע"י הרו קו

      zvinissimZ מנותק
      zvinissimZ מנותק
      zvinissim
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #33

      @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

      כולל אגד?

      @beri-zip לפי מה שידוע לי כן

      פורום אופיס
      לכל הטיפים שלי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • beri zipB beri zip

        @Shmuel754 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

        אשראי, בקשת אישור לעסקה מבוצע מיידית בכרטיסי דביט ובעיסקאות נוספות, לכן זה מעדכן את היתרה בבנק בדביט ואת היתרה הפנוייה לשימוש בכרטיס. באם לא תשודר העסקה יקח כמה ימים עד שהיתרה לשימוש תחזור לקדמותו.

        אני עם דירקט בנקאי של ישראכרט-פועלים וזה משהו מוזר מייד עם האישור מופיע בבנק שורה של "כרטיס דירקט-תנועה בודדת" באם לא בוצעה בסוף העיסקה זה נשאר כמה ימים ככה ואז נעלם אבל אם כן בוצעה העיסקה אז בסוף היום נעלם החיוב מהבנק, ומופיע מחדש אחרי יומיים תחת "דירקט מצטבר"

        S מנותק
        S מנותק
        Shmuel754
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #34

        @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

        @Shmuel754 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

        אשראי, בקשת אישור לעסקה מבוצע מיידית בכרטיסי דביט ובעיסקאות נוספות, לכן זה מעדכן את היתרה בבנק בדביט ואת היתרה הפנוייה לשימוש בכרטיס. באם לא תשודר העסקה יקח כמה ימים עד שהיתרה לשימוש תחזור לקדמותו.

        אני עם דירקט בנקאי של ישראכרט-פועלים וזה משהו מוזר מייד עם האישור מופיע בבנק שורה של "כרטיס דירקט-תנועה בודדת" באם לא בוצעה בסוף העיסקה זה נשאר כמה ימים ככה ואז נעלם אבל אם כן בוצעה העיסקה אז בסוף היום נעלם החיוב מהבנק, ומופיע מחדש אחרי יומיים תחת "דירקט מצטבר"

        לא מובן מה מוזר, זה בדיוק מה שרשמתי. יש אישור לעסקה ויש עסקה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יהלוםי מנותק
          יהלוםי מנותק
          יהלום
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהלום
          #35

          שמעתי אתמול ראיון עם ישראל אייכלר בקול חי והוא אמר שהסיפור הוא באמצע תהליך בגלל שצריכים עוד ללכת ולתקוף הרב קו במקומות טעונים! הוא אמר שמקווה שזה יגמר בזמן קצר

          תגיד תודה!

          upsilon01U תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • יהלוםי יהלום

            שמעתי אתמול ראיון עם ישראל אייכלר בקול חי והוא אמר שהסיפור הוא באמצע תהליך בגלל שצריכים עוד ללכת ולתקוף הרב קו במקומות טעונים! הוא אמר שמקווה שזה יגמר בזמן קצר

            upsilon01U מנותק
            upsilon01U מנותק
            upsilon01
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #36

            @יהלום
            נשמע שהוא לא יודע על מה הוא מדבר
            לא הולכים להחליף את הרבקו
            וכל זמן שלא יחליפו, לא יהיה ניתן להטעין דרך הטלפון

            יהלוםי WWWW 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • upsilon01U upsilon01

              @יהלום
              נשמע שהוא לא יודע על מה הוא מדבר
              לא הולכים להחליף את הרבקו
              וכל זמן שלא יחליפו, לא יהיה ניתן להטעין דרך הטלפון

              יהלוםי מנותק
              יהלוםי מנותק
              יהלום
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #37

              @upsilon01 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

              @יהלום
              נשמע שהוא לא יודע על מה הוא מדבר
              לא הולכים להחליף את הרבקו
              וכל זמן שלא יחליפו, לא יהיה ניתן להטעין דרך הטלפון

              לא נראה שהוא לא יודע מה הוא מדבר בגלל שאף אחד לא שואל אותו את השאלה הזה הוא אמר מעצמו שיש עוד בעיה עם זה וזה נמצא באמצע התהליך והוא מקווה שזה יגמר מהר

              תגיד תודה!

              upsilon01U תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יהלוםי יהלום

                @upsilon01 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                @יהלום
                נשמע שהוא לא יודע על מה הוא מדבר
                לא הולכים להחליף את הרבקו
                וכל זמן שלא יחליפו, לא יהיה ניתן להטעין דרך הטלפון

                לא נראה שהוא לא יודע מה הוא מדבר בגלל שאף אחד לא שואל אותו את השאלה הזה הוא אמר מעצמו שיש עוד בעיה עם זה וזה נמצא באמצע התהליך והוא מקווה שזה יגמר מהר

                upsilon01U מנותק
                upsilon01U מנותק
                upsilon01
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #38

                @יהלום

                איזה הליך יכול להיות?
                חייבים לאחסן את המידע בכרטיס
                איך אפשר דרך הטלפון?

                MusiCodeM תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • upsilon01U upsilon01

                  @יהלום

                  איזה הליך יכול להיות?
                  חייבים לאחסן את המידע בכרטיס
                  איך אפשר דרך הטלפון?

                  MusiCodeM מנותק
                  MusiCodeM מנותק
                  MusiCode
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #39

                  @upsilon01 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                  @יהלום

                  איזה הליך יכול להיות?
                  חייבים לאחסן את המידע בכרטיס
                  איך אפשר דרך הטלפון?

                  שהמידע כבר יהיה אצל הנהג באוטובוס, ומשם יגיע לכרטיס.
                  כאמור לעיל.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • upsilon01U upsilon01

                    @יהלום
                    נשמע שהוא לא יודע על מה הוא מדבר
                    לא הולכים להחליף את הרבקו
                    וכל זמן שלא יחליפו, לא יהיה ניתן להטעין דרך הטלפון

                    WWWW מנותק
                    WWWW מנותק
                    WWW
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #40

                    @upsilon01 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                    לא הולכים להחליף את הרבקו
                    וכל זמן שלא יחליפו, לא יהיה ניתן להטעין דרך הטלפון

                    למה בדיוק?

                    WWW.netfree@gmail.com || קשבק! החזר כספי לבנק על רכישות באינטרנט || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • upsilon01U מנותק
                      upsilon01U מנותק
                      upsilon01
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #41

                      כי בשביל לרשום נתונים לכרטיס צריך רכיב NFC

                      WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • upsilon01U upsilon01

                        כי בשביל לרשום נתונים לכרטיס צריך רכיב NFC

                        WWWW מנותק
                        WWWW מנותק
                        WWW
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי WWW
                        #42

                        @upsilon01 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                        כי בשביל לרשום נתונים לכרטיס צריך רכיב NFC

                        הרעיון הוא, שהמחשב באוטובוס יתעדכן און ליין בכרטיסים הממתינים לטעינה, וברגע שיזוהה כרטיס שממתין לטעינה, יוטען מיידית הסכום באוטובוס.

                        WWW.netfree@gmail.com || קשבק! החזר כספי לבנק על רכישות באינטרנט || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

                        upsilon01U תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • WWWW WWW

                          @upsilon01 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                          כי בשביל לרשום נתונים לכרטיס צריך רכיב NFC

                          הרעיון הוא, שהמחשב באוטובוס יתעדכן און ליין בכרטיסים הממתינים לטעינה, וברגע שיזוהה כרטיס שממתין לטעינה, יוטען מיידית הסכום באוטובוס.

                          upsilon01U מנותק
                          upsilon01U מנותק
                          upsilon01
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #43

                          @WWW

                          הבנתי,
                          אבל כל זמן שלא כל האוטובוסים מחוברים
                          זה לא יהיה שמיש

                          WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • upsilon01U upsilon01

                            @WWW

                            הבנתי,
                            אבל כל זמן שלא כל האוטובוסים מחוברים
                            זה לא יהיה שמיש

                            WWWW מנותק
                            WWWW מנותק
                            WWW
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #44

                            @upsilon01 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                            אבל כל זמן שלא כל האוטובוסים מחוברים
                            זה לא יהיה שמיש

                            ברור, זה מה שנכתב למעלה כמה פעמים.
                            רק שזה לא קשור לכרטיסי הרב קו.

                            WWW.netfree@gmail.com || קשבק! החזר כספי לבנק על רכישות באינטרנט || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • WWWW מנותק
                              WWWW מנותק
                              WWW
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #45

                              עכשיו עולה בדעתי, שאפשר ליישם את זה חלקית, דהיינו שחברה אחת תחליט להתעדכן און ליין בהזמנות טעינה, ואז יידעו שבנסיעה בחברה זו, אין צורך לגשת למכשיר כספונט.
                              כמו"כ אפשר עוד יותר, שפשוט יצטרכו לשלוח בקשה שיש טעינה ממתינה לכרטיס, ואז זה ממש לא מאט את הליך הכרטוס.

                              WWW.netfree@gmail.com || קשבק! החזר כספי לבנק על רכישות באינטרנט || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

                              beri zipB S 2 תגובות תגובה אחרונה
                              4
                              • WWWW WWW

                                עכשיו עולה בדעתי, שאפשר ליישם את זה חלקית, דהיינו שחברה אחת תחליט להתעדכן און ליין בהזמנות טעינה, ואז יידעו שבנסיעה בחברה זו, אין צורך לגשת למכשיר כספונט.
                                כמו"כ אפשר עוד יותר, שפשוט יצטרכו לשלוח בקשה שיש טעינה ממתינה לכרטיס, ואז זה ממש לא מאט את הליך הכרטוס.

                                beri zipB מנותק
                                beri zipB מנותק
                                beri zip
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #46

                                @WWW אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                עכשיו עולה בדעתי, שאפשר ליישם את זה חלקית, דהיינו שחברה אחת תחליט להתעדכן און ליין בהזמנות טעינה, ואז יידעו שבנסיעה בחברה זו, אין צורך לגשת למכשיר כספונט.

                                אבל זה בדיוק החלם כאן במדינה, למה צריך שהחברה תרצה? פשוט שמשרד התחבורה יחיב את אגד ואת דן וכל חברה שאי אפשר להטעין אצל הנהג לעשות את זה
                                וגם אם לא יחיבו אותם להחליף את המערכת הם סה"כ צריכים לקחת מכשיר אחד שלא יבצע תיקופים אלא יהיה מונח ליד הנהג והוא יעשה את הטעינה
                                אבל זה מה שקורה במדינה ששר התחבורה מכיר את התחבורה ציבורית בערך כמו שילדים בני פחות מגיל 10 יודעים מה זה כרטיסיה ולמה לשלם באוטובוס נקרא לנקב - איזה זיכרון ילדות מעומם והבן אדם הזה אחראי על התח"צ

                                לסקרים בתשלום לחץ כאן או כאן
                                להרשמה לקבלת קאשבק ממגוון אתרים לחץ כאן

                                zvinissimZ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • beri zipB beri zip

                                  @WWW אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                  עכשיו עולה בדעתי, שאפשר ליישם את זה חלקית, דהיינו שחברה אחת תחליט להתעדכן און ליין בהזמנות טעינה, ואז יידעו שבנסיעה בחברה זו, אין צורך לגשת למכשיר כספונט.

                                  אבל זה בדיוק החלם כאן במדינה, למה צריך שהחברה תרצה? פשוט שמשרד התחבורה יחיב את אגד ואת דן וכל חברה שאי אפשר להטעין אצל הנהג לעשות את זה
                                  וגם אם לא יחיבו אותם להחליף את המערכת הם סה"כ צריכים לקחת מכשיר אחד שלא יבצע תיקופים אלא יהיה מונח ליד הנהג והוא יעשה את הטעינה
                                  אבל זה מה שקורה במדינה ששר התחבורה מכיר את התחבורה ציבורית בערך כמו שילדים בני פחות מגיל 10 יודעים מה זה כרטיסיה ולמה לשלם באוטובוס נקרא לנקב - איזה זיכרון ילדות מעומם והבן אדם הזה אחראי על התח"צ

                                  zvinissimZ מנותק
                                  zvinissimZ מנותק
                                  zvinissim
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #47

                                  @WWW אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                  עכשיו עולה בדעתי, שאפשר ליישם את זה חלקית, דהיינו שחברה אחת תחליט להתעדכן און ליין בהזמנות טעינה, ואז יידעו שבנסיעה בחברה זו, אין צורך לגשת למכשיר כספונט.
                                  כמו"כ אפשר עוד יותר, שפשוט יצטרכו לשלוח בקשה שיש טעינה ממתינה לכרטיס, ואז זה ממש לא מאט את הליך הכרטוס.

                                  @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                  וגם אם לא יחיבו אותם להחליף את המערכת הם סה"כ צריכים לקחת מכשיר אחד שלא יבצע תיקופים אלא יהיה מונח ליד הנהג והוא יעשה את הטעינה

                                  מה הרעיון בזה?
                                  כל יום יש עשרות אלפי טעינה של רב קו וכל אחד שיטעין ויצטרך לעלות לאוטובוס בשביל להשלים את הטעינה.
                                  המכשיר יצטרך כל היום להיות מחובר ולמשוך את הנתונים בשביל להיות מעודכן.
                                  ואם תגיד שהמכשיר יהיה כל הזמן לרשת ומשהו יגיע להטעין ולא יהיה גישה לרשת? - אז הוא בבעיה.

                                  לא נראה לי שכולם יכולים להסתמך על תקשורת כזו (ומה יקרה אם יפלו אנטנות סלולריות או רשת סלולרית ולא יהיה גישה אינטרנטית? -תהיה בעיה לכולם)

                                  ההיתרון בכספונט הוא שהוא תמיד מחוברת לתקשורת כלשהיא (פעם ראיתם מכשיר כזה שלא עובד-תמיד המכשירים האלו עובדים אחרת הם מופסדים)
                                  הבעיה שלא בכל מקום יש לפעמים כזה מכשיר זמין

                                  פורום אופיס
                                  לכל הטיפים שלי

                                  clickoneC beri zipB 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • WWWW WWW

                                    עכשיו עולה בדעתי, שאפשר ליישם את זה חלקית, דהיינו שחברה אחת תחליט להתעדכן און ליין בהזמנות טעינה, ואז יידעו שבנסיעה בחברה זו, אין צורך לגשת למכשיר כספונט.
                                    כמו"כ אפשר עוד יותר, שפשוט יצטרכו לשלוח בקשה שיש טעינה ממתינה לכרטיס, ואז זה ממש לא מאט את הליך הכרטוס.

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    Shmuel754
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #48

                                    @WWW אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                    עכשיו עולה בדעתי, שאפשר ליישם את זה חלקית, דהיינו שחברה אחת תחליט להתעדכן און ליין בהזמנות טעינה, ואז יידעו שבנסיעה בחברה זו, אין צורך לגשת למכשיר כספונט.
                                    כמו"כ אפשר עוד יותר, שפשוט יצטרכו לשלוח בקשה שיש טעינה ממתינה לכרטיס, ואז זה ממש לא מאט את הליך הכרטוס.

                                    הפתרון המוצע הינה פתרון בעייתי, כפי ש@zvinissim כתב עכשיו. בנוסף הבעיה שבגינו מחפשים פתרון הינה רק בציבור החרדי, בשל המחסור במכשירי סמארטפון הקייים בציבור החרדי, בציבור החילוני אין שום בעיה.

                                    הזמנת הטענה כפי שנכתב קיים ברכבת ישראל כבר כמה שנים, ולפי איך שנראה התקשורת בין המפעילים נצטרך להזמין הטענה רק במסוף של החברה שבו רוצים להשלים את ההטענה, (עיין ערך "ערך צבור" באגד ירושלים - רכבת קלה).

                                    מה שצריך זה לפזר מסופי הטענה בתחנות בציבור החרדי, אפשר גם בעמדות המידע האון ליין של זמני ההגנה (חבל רק שבשל סיבות שונות מסופי המידע האינטראקטיבים הנמצאים בתחנות באיזורים החילוניים ולא מותקנים באיזורים החרדים, בהם יש גם אופציה להטעין ולבדוק יתרה ברב-קו).

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • S Shmuel754

                                      @WWW אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                      עכשיו עולה בדעתי, שאפשר ליישם את זה חלקית, דהיינו שחברה אחת תחליט להתעדכן און ליין בהזמנות טעינה, ואז יידעו שבנסיעה בחברה זו, אין צורך לגשת למכשיר כספונט.
                                      כמו"כ אפשר עוד יותר, שפשוט יצטרכו לשלוח בקשה שיש טעינה ממתינה לכרטיס, ואז זה ממש לא מאט את הליך הכרטוס.

                                      הפתרון המוצע הינה פתרון בעייתי, כפי ש@zvinissim כתב עכשיו. בנוסף הבעיה שבגינו מחפשים פתרון הינה רק בציבור החרדי, בשל המחסור במכשירי סמארטפון הקייים בציבור החרדי, בציבור החילוני אין שום בעיה.

                                      הזמנת הטענה כפי שנכתב קיים ברכבת ישראל כבר כמה שנים, ולפי איך שנראה התקשורת בין המפעילים נצטרך להזמין הטענה רק במסוף של החברה שבו רוצים להשלים את ההטענה, (עיין ערך "ערך צבור" באגד ירושלים - רכבת קלה).

                                      מה שצריך זה לפזר מסופי הטענה בתחנות בציבור החרדי, אפשר גם בעמדות המידע האון ליין של זמני ההגנה (חבל רק שבשל סיבות שונות מסופי המידע האינטראקטיבים הנמצאים בתחנות באיזורים החילוניים ולא מותקנים באיזורים החרדים, בהם יש גם אופציה להטעין ולבדוק יתרה ברב-קו).

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      משחזר מידע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
                                      #49

                                      @Shmuel754 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                      בנוסף הבעיה שבגינו מחפשים פתרון הינה רק בציבור החרדי, בשל המחסור במכשירי סמארטפון הקייים בציבור החרדי, בציבור החילוני אין שום בעיה.

                                      נדמה לי שאומרים שהציבור החרדי משתמש הכי הרבה בתחבורה הציבורית
                                      אם זה נכון
                                      אז צריך למצא לו פתרון
                                      פתרתם פתרון לציבור הכללי שמשתמש עם זה הרבה פחות ?

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • zvinissimZ zvinissim

                                        @WWW אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                        עכשיו עולה בדעתי, שאפשר ליישם את זה חלקית, דהיינו שחברה אחת תחליט להתעדכן און ליין בהזמנות טעינה, ואז יידעו שבנסיעה בחברה זו, אין צורך לגשת למכשיר כספונט.
                                        כמו"כ אפשר עוד יותר, שפשוט יצטרכו לשלוח בקשה שיש טעינה ממתינה לכרטיס, ואז זה ממש לא מאט את הליך הכרטוס.

                                        @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                        וגם אם לא יחיבו אותם להחליף את המערכת הם סה"כ צריכים לקחת מכשיר אחד שלא יבצע תיקופים אלא יהיה מונח ליד הנהג והוא יעשה את הטעינה

                                        מה הרעיון בזה?
                                        כל יום יש עשרות אלפי טעינה של רב קו וכל אחד שיטעין ויצטרך לעלות לאוטובוס בשביל להשלים את הטעינה.
                                        המכשיר יצטרך כל היום להיות מחובר ולמשוך את הנתונים בשביל להיות מעודכן.
                                        ואם תגיד שהמכשיר יהיה כל הזמן לרשת ומשהו יגיע להטעין ולא יהיה גישה לרשת? - אז הוא בבעיה.

                                        לא נראה לי שכולם יכולים להסתמך על תקשורת כזו (ומה יקרה אם יפלו אנטנות סלולריות או רשת סלולרית ולא יהיה גישה אינטרנטית? -תהיה בעיה לכולם)

                                        ההיתרון בכספונט הוא שהוא תמיד מחוברת לתקשורת כלשהיא (פעם ראיתם מכשיר כזה שלא עובד-תמיד המכשירים האלו עובדים אחרת הם מופסדים)
                                        הבעיה שלא בכל מקום יש לפעמים כזה מכשיר זמין

                                        clickoneC מנותק
                                        clickoneC מנותק
                                        clickone
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #50

                                        @zvinissim אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                        כל יום יש עשרות אלפי טעינה של רב קו וכל אחד שיטעין ויצטרך לעלות לאוטובוס בשביל להשלים את הטעינה.

                                        ואז מה?
                                        אם הוא לא עולה לאוטובוס / רכבת, אז מה אכפת לו שאין טעינה בכרטיס?
                                        הרי רק שם הוא צריך שהכרטיס יהיה מוטען.

                                        וגם אם נניח שלא הייתה תקשורת אינטרנט באוטובוס כי הייתה תקלה, אם יוותרו על התשלום עבור אותה נסיעה, זה עדיין יהיה יותר זול מהתקלות שיש כיום (ויש תקלות)
                                        בדיוק כמו שאם אין מכשיר רב קו פעיל באוטובוס כי יש תקלה, הנוסעים לא משלמים (לפחות לא בנסיעה הנוכחית) והאוטובוס נוסע.
                                        זה ממש לא שונה..... (לדעתי לפחות)
                                        אחוז התקלות רשת אמור להיות אפסי. כי אם אין הרגע רשת, יהיה בעוד X דקות

                                        אין טסט כמו פרודקשן.

                                        המייל שלי urivpn@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מ משחזר מידע

                                          @Shmuel754 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                          בנוסף הבעיה שבגינו מחפשים פתרון הינה רק בציבור החרדי, בשל המחסור במכשירי סמארטפון הקייים בציבור החרדי, בציבור החילוני אין שום בעיה.

                                          נדמה לי שאומרים שהציבור החרדי משתמש הכי הרבה בתחבורה הציבורית
                                          אם זה נכון
                                          אז צריך למצא לו פתרון
                                          פתרתם פתרון לציבור הכללי שמשתמש עם זה הרבה פחות ?

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          Shmuel754
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #51

                                          @משחזר-מידע אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                          @Shmuel754 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                          בנוסף הבעיה שבגינו מחפשים פתרון הינה רק בציבור החרדי, בשל המחסור במכשירי סמארטפון הקייים בציבור החרדי, בציבור החילוני אין שום בעיה.

                                          נדמה לי שאומרים שהציבור החרדי משתמש הכי הרבה בתחבורה הציבורית
                                          אם זה נכון
                                          אז צריך למצא לו פתרון
                                          פתרתם פתרון לציבור הכללי שמשתמש עם זה הרבה פחות ?

                                          כמו שמתברר היום שנהג אוטובוס לא אמור להיות קופאי וכמו ששולחים ילד באוטובוס מוודאים שיש לו יתרה מתאימה כך צריך שלאוטובוס עולים רק עם יתרה בכרטיס. לצורך כך, יש לפזר עמדות הטענה בכל הריכוזים החרדיים בתחנות אבל לא אמורים להפוך את המסופים באוטובוס לעמדות הטענה אלא אם כן מדובר בהטענה עצמית ללא מעורבות נהג ולא באחריות נהג כפי שקיים כיום באוטובוסים במרכז.

                                          יותר רלוונטי יהיה לעשות כרטיסי רב קו שישולם בסוף החודש באמצעות אשראי, כמו עיסקת אשראי בחנות מול כרטיס אשראי. גם באם אין תקשורת זמינה התנועה תירשם במערכת וישודר בסוף היום בסוף החודש יגבה תשלום.

                                          מ zvinissimZ WWWW 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          2
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          בא תתחבר לדף היומי!
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • קטגוריות
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש
                                          • חוקי הפורום