טיפול בתקלות תשתית בשוק סיטונאי
-
הקשו לי שאלה טובה:
כשאני מחובר לספק בשיטת בנדל, בעצם אחריות התשתית על אותו הספק.
מה קורה אם הטלפון שלי גם מחובר לבזק, ויש בעית תשתית, בעצם בזק יטפלו לי בזה וזה יתקן גם את האינטרנט, לא?! אז בפועל יש לך שירות תשתית של בזק.
אז איפה הפוינט כאן?
דרך אגב, אני שואל בשביל מוסד שסוף סוף יוצא מבזק בינלאומי לנטפרי [כי כבר לא צריך VDI למשרד החינוך], והוא מסתפק האם עדיף לו להישאר בבזק בספק או לקחת בנדל.
אם יש למישהו המלצות בענין אשמח לשמוע [קראתי את מה שמצאתי בפורום כאן מהעבר, אשמח להרחבות והתרשמויות אישיות נוספות]. -
@רוב-יועץ אמר בטיפול בתקלות תשתית בשוק סיטונאי:
מה קורה אם הטלפון שלי גם מחובר לבזק, ויש בעית תשתית, בעצם בזק יטפלו לי בזה וזה יתקן גם את האינטרנט, לא?! אז בפועל יש לך שירות תשתית של בזק.
יתקנו את הטלפון וישמרו על התקלה בתשתית. לא זו בלבד, אם היה לך תקלה רק בטלפון יתקנו את הטלפון ויקלקלו את התשתית....
זה מה שהיה אצלי לפחות... -
@רוב-יועץ אמר בטיפול בתקלות תשתית בשוק סיטונאי:
כשאני מחובר לספק בשיטת בנדל, בעצם אחריות התשתית על אותו הספק.
מה קורה אם הטלפון שלי גם מחובר לבזק, ויש בעית תשתית, בעצם בזק יטפלו לי בזה וזה יתקן גם את האינטרנט, לא?! אז בפועל יש לך שירות תשתית של בזק.
אז איפה הפוינט כאן?@רוב-יועץ כמדומי שיש לך 2 קוים.
אחד של קו הבזק עצמו (שבו לא נוגעים)
בנדל - הספק שבו עשית בנדל עושה לך קו VDSL/ADSL חדש בכדי שלא יהיה התנגשות בינו לבין קו הבזק -
@רוב-יועץ
בתכלס מי שמטפל בתקלות תשתית גם בשוק סיטונאי זה בזק,
יש שטוענים שהשירות של בזק יותר טוב,
עקרונית אפשר להתנייד במקרה תקלה לבזק ולקבל את השירות המדובר...
אם המוסד מוכן לשלם בשביל השרידות / השירות הזה עוד כמה שקלים בחודש, אז זה אפשרי.מאידך כשיש תקלה בקווים מפוצלים (לא באנדל) האחריות לעיתים מוטלת בין החברות (ספק - תשתית) וכל אחד זורק לשני.