דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. רשתות
  3. קריסה ב OVH

קריסה ב OVH

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רשתות
30 פוסטים 9 כותבים 1.2k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • WWWW מנותק
    WWWW מנותק
    WWW
    השיב לyossiz ב נערך לאחרונה על ידי WWW
    #10

    @yossiz אמר בקריסה ב OVH:

    @www אין הרבה מידע
    יש לך/היה לך VPS שם?

    יש לי.

    לא יודע באיזה בניין.

    עדיין לא עובד 😞
    גם האתר שלהם מזגזג.
    וכמובן כל מה שקשור לVPS או ל IP אין גישה אליו.

    מקווה שיש להם גיבוי של החומר.

    https://check-host.net/ גם לא עובד, מעניין אם זה יושב על OVH.

    WWW.netfree@gmail.com || קשבק! החזר כספי לבנק על רכישות באינטרנט || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

    yossizY תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • yossizY מנותק
      yossizY מנותק
      yossiz
      השיב לWWW ב נערך לאחרונה על ידי yossiz
      #11

      @www אמר בקריסה ב OVH:

      https://check-host.net/ גם לא עובד, מעניין אם זה יושב על OVH.

      כן...
      https://securitytrails.com/list/apex_domain/check-host.net
      (למרות שהוא יושב מאחורי cloudflare, אפשר לראות שרשומות ה-MX מצביעים על OVH)

      📧 יוסי@מייל.קום | 🌎 בלוג | ☕ קפה

      WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • WWWW מנותק
        WWWW מנותק
        WWW
        השיב לyossiz ב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @yossiz עכשיו העלו עדכון:

        OVH's technical teams are preparing and shipping the equipment needed to set up a temporary network room. This equipment will be sent to the Strasbourg datacenter during the night.
        The site's fiber have been checked and were not affected by the fire.
        The restoration of the site's power supply of SBG1 and SBG4 is estimated for Monday, March 15. A recovery for SBG3 is estimated for Friday, March 19

        לא הבנתי מה זה אומר?
        שיצטרכו לחכות עד יום שלישי או שישי, או שיש משהו זמני בינתיים מהלילה?

        כמו"כ נראה שמSBG2 הם התייאשו לגמרי?

        WWW.netfree@gmail.com || קשבק! החזר כספי לבנק על רכישות באינטרנט || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח מנותק
          ח מנותק
          חוקר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          מה ניתן להפיק מאירוע כזה?
          למשל ב aws לא יוכל להיות כזה אירוע? הכל יכול לקרות לכל אחד.
          כשמשתמשים בגיבוי תמונות מערכת המובנה של aws זה נמצא באותו מקום או באיזור נפרד?
          יש עניין לגבות נתונים בחברות נפרדות?

          WWWW clickoneC 2 תגובות תגובה אחרונה
          3
          • WWWW מנותק
            WWWW מנותק
            WWW
            השיב לחוקר ב נערך לאחרונה על ידי WWW
            #14

            @חוקר אמר בקריסה ב OVH:

            כשמשתמשים בגיבוי תמונות מערכת המובנה של aws זה נמצא באותו מקום או באיזור נפרד?

            בOVH למשל לא היה עוזר לי גיבוי שלהם, כי כל האתר שלהם מזגז. (נראה לי על שרת גיבוי).

            עריכה כעת האתר שלהם כבר בסדר.

            ב"ה אני רואה שאני ב SBG3.

            WWW.netfree@gmail.com || קשבק! החזר כספי לבנק על רכישות באינטרנט || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

            WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • clickoneC מנותק
              clickoneC מנותק
              clickone
              השיב לחוקר ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @חוקר זו אכן קריאת אזהרה ממש גדולה לכולנו (למרות שבעצם זה נמצא ברשתות ואמור להיות באקסלוסיבי...)
              אדרבא, אולי נשאיר כאן לעידכונים, ונפתח חדש כדי לחשוב ביחד מה עושים בשביל להתגונן ממצב כזה....

              אין טסט כמו פרודקשן.

              המייל שלי urivpn@gmail.com

              chagoldC תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • chagoldC מנותק
                chagoldC מנותק
                chagold
                השיב לclickone ב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                סתם שאלה. יש ביטוח על כזה דבר?

                clickoneC תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • clickoneC מנותק
                  clickoneC מנותק
                  clickone
                  השיב לchagold ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @chagold מסתבר (ומקווה בשבילם) שכן.

                  אין טסט כמו פרודקשן.

                  המייל שלי urivpn@gmail.com

                  chagoldC תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • chagoldC מנותק
                    chagoldC מנותק
                    chagold
                    השיב לclickone ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @clickone כוונתי בשבילינו, הקליינטים של חברות האכסון, מפני תביעת לקוחותינו.

                    clickoneC תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • clickoneC מנותק
                      clickoneC מנותק
                      clickone
                      השיב לchagold ב נערך לאחרונה על ידי clickone
                      #19

                      @chagold יש ביטוח סייבר, ייתכן שהוא מכסה גם מקרים כאלה
                      באמת צריך לדבר כאן גם על זה, ואולי לעשות קבוצת רכישה מאיזו חברת ביטוח כאן

                      אין טסט כמו פרודקשן.

                      המייל שלי urivpn@gmail.com

                      by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • by6199B מנותק
                        by6199B מנותק
                        by6199
                        השיב לclickone ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        העיתונות הכללית מדווחת על קריסת אתרים גדולים בישראל עקב שריפת שרתים בצרפת

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • WWWW מנותק
                          WWWW מנותק
                          WWW
                          השיב לWWW ב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @www אמר בקריסה ב OVH:

                          ב"ה אני רואה שאני ב SBG3.

                          הם העלו עדכון שSBG3 וSBG4, הכל בסדר ב"ה, רק אין רשת, למה? לא ברור.
                          חבל שלא נותנים לי דרך לחלץ את הנתונים משם לפחות 😞

                          Summary:
                          • At 00:47 on Wednesday 10 March 2021, a fire broke out in a room at one of our four
                          OVHcloud datacentres in Strasbourg (SBG2).
                          • The fire was contained by the early hours of the morning.
                          • There are no injuries.
                          • The fire mostly destroyed the SBG2 datacentre and partially damaged the SBG1
                          datacentre (4 of the 12 rooms destroyed). The two other OVHcloud datacentres in
                          Strasbourg were not affected by the fire; the SBG3 and SBG4 servers are currently
                          switched off but undamaged.
                          • The site is not classified as a Seveso site.
                          • The cause of the fire has yet to be established and an investigation has been launched as
                          mandated by the authorities.
                          
                          Actions taken by OVHcloud:
                          • The technical and commercial teams have been working since this morning to inform our
                          customers and handle the unavailability of our Strasbourg site.
                          • The company’s founder, Octave Klaba, has been on site since this morning with the
                          industrial and technical teams.
                          To follow updates to this situation in real time:
                          Twitter: https://twitter.com/ovhcloud
                          • A customer announcement, along with an FAQ, will be available tomorrow morning.
                          • To help us handle customer requests, we recommend using the ticket feature on our
                          website or consulting our help centre.
                          
                          Our three priorities are as follows:
                          1. Reserve infrastructures at our other datacentres for our affected customers: we
                          have a stock of new servers at the Roubaix and Gravelines sites, ready to be delivered to
                          the majority of affected customers. We will further enhance availability in these
                          datacentres, with the production of nearly 10,000 new servers in the coming weeks.
                          Affected customers will be notified about this process as soon as possible.
                          2. Secure the site now that we have regained access, clean it up, and reconnect the
                          electricity and the network for the three affected datacentres.
                          3. Continue to assess the impact on our customers’ servers at the affected
                          datacentres, in order to find the best solutions.
                          We are doing everything we can to ensure a continuity of service to our customers:
                          • We are working on a plan to relaunch the three unaffected datacentres (SBG3 and SBG4),
                          the partially affected datacentre (SBG1), as well as our network, as quickly as possible.
                          • We ask that our customers exercise caution around the emails they receive: in times of
                          crisis, it is common for malicious activity (phishing, spam, etc.) to increase. It is more
                          important than ever to stay alert.
                          Impact on our operation:
                          • We are continuing to assess the impact of this incident, particularly for the customers
                          whose data was located in the datacentre destroyed by the fire.
                          • Our Web-based VOIP services in France were not affected.
                          • All of our services in our other France-based datacentres and across the world (including
                          15 datacentres in Europe) are fully operational.
                          
                          Our mission is to provide our customers with the highest quality of services to support their
                          online activities and we know how important this is to them. We sincerely apologise for the
                          issues caused by this fire. We will continue to communicate with the greatest transparency
                          about the cause of the fire and its consequences.
                          
                          We are assessing the environmental impact by working with the relevant authorities on a
                          procedure to confirm that no pollution was caused.
                          
                          At this stage, we can confirm that the local residents are not at any risk.
                          
                          We are continuously assessing the impact of this incident and will communicate as transparently
                          as possible on the progress of our analyses and the solutions to be implemented.
                          
                          All of our communication channels, including our incident tracking platform, can be accessed so
                          that you can stay informed of developments in real time.
                          
                          
                          Comment by OVH - Thursday, 11 March 2021, 11:52AM
                          The first cleaning and securing works of the datacenter have started this morning.
                          Our teams are building a document summarizing the impacted services for each building. This document aims to give you visibility on the recovery status of your services and data in the coming days.
                          A FAQ will be available soon to determine the location of your products and answer your questions.
                          

                          http://travaux.ovh.net/?do=details&id=49484

                          WWW.netfree@gmail.com || קשבק! החזר כספי לבנק על רכישות באינטרנט || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • MusiCodeM מנותק
                            MusiCodeM מנותק
                            MusiCode
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            שיהיה למישהו פה פיתרון ברור,
                            איך להמנע ממקרה כזה -

                            אשמח לשמוע.

                            nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • nigunN מנותק
                              nigunN מנותק
                              nigun
                              השיב לMusiCode ב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @musicode
                              היה דיון באקסקלוסיבי
                              המסקנה להשתמש במערכות בסגנון קוברנטיס והמשתעף
                              כדי לא להיות תלוי בשרת בודד

                              מייל: nigun@duck.com

                              שמואל4ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • שמואל4ש מנותק
                                שמואל4ש מנותק
                                שמואל4
                                השיב לnigun ב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @nigun אמר בקריסה ב OVH:

                                @musicode
                                היה דיון באקסקלוסיבי
                                המסקנה להשתמש במערכות בסגנון קוברנטיס והמשתעף
                                כדי לא להיות תלוי בשרת בודד

                                אבל לא עוזר לאיבוד נתונים.

                                באמת שריפה שפורצת בחוות שרתים, ועוד בחו"ל, זה לא משהוא שקורה ביום יום, אבל עדיין, דברים כאלה יכולים להיגמר בחומר שהולך ואין מה לעשות.
                                אני לא יודע אם כל הלקוחות של החווה שנשרפה קיבלו את החומר שלהם חזרה, ואם באמת לחברה לא היה לזה גיבוי אז ביטוח לא ממש יכול לעזור.

                                מה גם, מעניין אותי איך שרפה בחוות שרתים מגיעה לכזו רמה שבניין שלם עולה בלהבות... מה יכול היה לקרות? שרת התחיל להידלק? צריך להיות מערכות אוטומטיות לכיבוי דברים כאלה או לפחות מישהוא פיזי במקום שידע את זה במיידיי ויטפל בדבר כזה נקודתית.

                                ליצירת קשר:
                                sh@mitm.top

                                nigunN 2 תגובות תגובה אחרונה
                                6
                                • nigunN מנותק
                                  nigunN מנותק
                                  nigun
                                  השיב לשמואל4 ב נערך לאחרונה על ידי nigun
                                  #25

                                  @שמואל4 אמר בקריסה ב OVH:

                                  @nigun אמר בקריסה ב OVH:

                                  @musicode
                                  היה דיון באקסקלוסיבי
                                  המסקנה להשתמש במערכות בסגנון קוברנטיס והמשתעף
                                  כדי לא להיות תלוי בשרת בודד

                                  אבל לא עוזר לאיבוד נתונים.

                                  עוזר
                                  כשאתה שומר כל נתון במערכת במספר מקומות.
                                  זה כמובן דורש ארכיטקטורה שונה
                                  אבל אפשרי.

                                  מה גם, מעניין אותי איך שרפה בחוות שרתים מגיעה לכזו רמה שבניין שלם עולה בלהבות... מה יכול היה לקרות? שרת התחיל להידלק? צריך להיות מערכות אוטומטיות לכיבוי דברים כאלה או לפחות מישהוא פיזי במקום שידע את זה במיידיי ויטפל בדבר כזה נקודתית.

                                  "אמור" להיות מערכת כיבוי אש
                                  אני מנחש שהם זלזלו בזה
                                  כנראה מטעמי חיסכון (אתה לא יכול לשלם פרוטות ולקבל שירות של אינטרפייז)

                                  מייל: nigun@duck.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • MusiCodeM מנותק
                                    MusiCodeM מנותק
                                    MusiCode
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי MusiCode
                                    #26

                                    ראיתם מה זה.
                                    ערימה של קונטיינרים (בלי דוקר כמנהל - בדיחת גיקים), או משהו דומה.

                                    בגוגל הדאטה סנטר נמצא מתחת לאדמה.

                                    גם בדאטה סנטרים הישראליים (בינת בירושלים) אא"ט הם מתחת לאדמה.

                                    72d6b9d5-9f2f-4745-8320-9d7655b12fd0-image.png

                                    כיתוב בבעיות טעינה

                                    eea8ee95-179f-4c27-94f6-650662270855-image.png

                                    nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • nigunN מנותק
                                      nigunN מנותק
                                      nigun
                                      השיב לMusiCode ב נערך לאחרונה על ידי nigun
                                      #27

                                      @musicode
                                      חלק מהתמונות נמצאים באתרים שחסומים בנטפרי
                                      תנסה להעלות אותם ישירות לכאן

                                      מייל: nigun@duck.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • nigunN מנותק
                                        nigunN מנותק
                                        nigun
                                        השיב לשמואל4 ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #28

                                        @שמואל4
                                        הנה כתבה שעושה קצת סדר בHA
                                        https://www.linode.com/blog/cloud-consulting-services/high-availability-what-you-need-to-know/

                                        מייל: nigun@duck.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • WWWW מנותק
                                          WWWW מנותק
                                          WWW
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29

                                          התחילו לשחזר את השרתים, ו..
                                          Today at 6:50 pm CET, our teams on site have identified smoke in an unconnected battery room at SBG1.

                                          The fire department was immediately contacted. In regards to the situation, we decided to apply the precautionary principle: the power supply of SBG1 and SBG4 was immediately cut off. Operations on site were temporarily interrupted, all OVHcloud and all partner teams were asked to return home. Only the security, fire safety and maintenance staff remained on site.

                                          Once on site, firefighters identified the source in the battery room, and the incident was contained within minutes. No injuries were reported among our teams or our partners. As a precautionary measure, two security people who were affected by the smoke were examined by medical professionals.

                                          The situation is under control and we are adapting the operations schedule for the coming day.

                                          מצחיק אם זה לא היה עצוב...
                                          😞

                                          WWW.netfree@gmail.com || קשבק! החזר כספי לבנק על רכישות באינטרנט || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          • 1
                                          • 2
                                          בא תתחבר לדף היומי!
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • קטגוריות
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש
                                          • חוקי הפורום