היי גוגל, יש לי טיפ בשבילכם ל'גוגל תגובות' (תזכרו איפה קראתם.. ;))
-
"מתוך הנחה שמפתחי גוגל, נעזרים כאן רבות בפורום, אני בוחר לזרוק כאן רעיון נהדר בשבילם ובשבילנו, לטיפולם בהקדם..."
כל מי שיש לו עסק עם כרטיס עסק בגוגל, מודע לבעייתיות של תגובות גוגל. כלומר זה דבר נהדר בפוטנציאל, אבל לפעמים יש תגובות היסטריות וקשות, שלא אחת הם גם לא מוצדקות, הפלטפורמה הפכה להיות בית משפט שדה, שיכול למוטט עסקים בפרט אלו שהם רק אונליין, ולפעמים בגלל איזה לקוח קטרן, או אירוע עם אי הבנה וללקוח פה מושחז שמטנף בצורה משכנעת.
אם אין לך מענה חד ומשכנע אתה עלול לסבול גם שלא בצדק, לפעמים אני שוקל להקים מחלקת עו"ד לתגובות לביקורות...אז זהו שיש לי הצעה נהדרת לגוגל.
חקרתי קצת את הנושא, עקבתי אחרי כל מיני מבקרים של הלקוחות שלי, ושמתי לב, שיש אנשים שפשוט רוב ככל התגובות שלהם שליליות, ויש אנשים שהרוב ככל ואפילו הכל חיובי, ויש כמובן אמצעיים.
ופתאום נופל לי האסימון אולי גוגל צריכה לתת ממוצע דירוגים של כל מבקר, וכך ניתן לקבל אינדיקציה ריאלית עד כמה הביקורת הזו משקפת.מי שממוצע הביקורות שלו הוא 4.8 ופתאום נותן 2 זה אומר שזה אדם עם עין טובה שרואה מה שטוב, ופה מדובר במקרה שבאמת חריג, אבל מי שממוצע הביקורות שלו הוא 2, ונותן 3 הווי אומר שמדובר במקום נהדר, שאפילו הקטרן הזה מוצא כאן "לפרגן".
למפרע, גוגל תתרום גם סדנת חינוך אישית לכל אחד, שמבלי משים אחרי כמה שנים בתפקיד של מבקר בגוגל, כל גולש יכול להסתכל לראות מה הממוצע שלו, ולגלות בדיוק מי הוא, אדם שרואה רק את הרע, או אדם שרואה את הטוב.
נ.ב מפתחי גוגל אם בסוף קיבלתם את ההמלצה, אל תשכחו קרדיט ל'תחומים'.
-
@אבי-203
רעיון נפלא.- מניין לך שגוגל לא מתייחסים לזה?
אולי הם לא מראים לך את הדירוג שלך, אבל נראה שהם מספיק חכמים כדי לוודא את זה. - אנשים מתוחכמים יפרגנו להמון אנשים כדי "לקטול" מישהו שהם חושבים שעשה להם רע...
- רוב האנשים יכתבו ביקורת רק כשהיא לא טובה (וזה בגלל שכעת הם קצת כועסים, וזו הדרך שלהם להכאיב), ולא רצים לכתובת ביקורת טובה על כל אחד, אא"כ ביקשו מהם מפורש
- מניין לך שגוגל לא מתייחסים לזה?
-
@nigun אני עובר עליו, אכן המבקר שם ממש הגזים. (נראה שהוא פשוט נהנה להתעלל בעסקים ללא קשר לרכישות - כאן אולי באמת צריך מנגנון של דיווח)
התגובה של העסק שאהבתי בינתיים היא של של שפיצר רהיטים.ייתכן שגוגל משקללת עוד דברים, לדוגמא, את התוכן, שיהיהי ייחודי וארוך.
ונראה שגם אם הוא פרופיל פיקטיבי, הוא ממש השקיע בתוכן ארוך וייחודי.
ואז האלגוריתם של גוגל כן נותן לו לעבור. -
מה אני אגיד לכם? הראש ישיבה שלי אמר שאסור להסתכל בביקורות על עסקים בגלל קבלת לה"ר, אז אני פשוט לא מסתכל....אבל אם המצב הוא כמתואר, זה באמת מומלץ הרעיון הזה
-
מה שאני אף פעם לא מבין, זה איך עסקים לא משקיעים בתחום הזה.
אם היה לי עסק והייתי מקבל תגובות בגוגל, הייתי יושב כל כמה ימים לעבור על התגובות, ולתת תגובה נגדית לתגובות שליליות.
בפועל מעט מאוד עסקים משקיעים בזה, ונותנים לאנשים אלמוניים להרוס להם את השם, בלי להילחם בחזרה. -
- ברור לי שגוגל יודעים את זה ואת הנתונים האלו, קטן עליהם, רק הנקודה שהגולש אמור גם לדעת את זה בשביל לקבל הערכה על אופי האיש.
- אם נרוויח על הדרך שלפחות הרבה יקבלו פרגונים, זה כבר נהדר! אבל נאמר את האמת אנשים שלילים, לא מסוגלים לפרגן להרבה...
- צודק. נרוויח אולי דבר נוסף שאנשים יפרגנו גם בשביל שלא יראו שליליים. אגב כדאי שתבדוק את זה, יש הרבה שהם רק טוב כותבים.