דילוג לתוכן
  • עזרה ב-tailscale funnel

    רשתות
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    442 צפיות
    מדמ
    @yyy אחרי 8 חודשים אתה מוזמן לחזור ולשאול את זה במסגרת מתאימה לחוקי הפורום.
  • עזרה על העלאת אתר אל שרת בענן ומסד נתונים

    תכנות
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    253 צפיות
    מדמ
    @ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה על העלאת אתר אל שרת בענן ומסד נתונים: סוף סוף אין חכם כבעל הניסיון נכון, אבל AI גם כן טוב בזה. הידע שלו מלוקט גם מבעלי נסיון.
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    92 צפיות
    M
    אתה צודק אבל לפעמים אתה רוצה להבין יותר מה הבעיה ומה הוא כבר ניסה לעשות ולא הצליח/עזר
  • תמלול קבצים תורניים

    תכנות
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    332 צפיות
    M
    @לעזור-לכולם עיין חוקי הפורום פרק ב, פסקה 12
  • האם 9 הספרות של המספר הקצאה, הינם חד חד ערכי

    תכנות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    70 צפיות
    M
    @dovid ברור שזה טיפה בים - מבחינת מקדם בטחון אבל שאני יוצר פרוצדורה מסודרת לבדיקה ועדכון יש מקום לפרפקציוניזם ולכן מקור השאלה האם זה חד חד ערכי או לא ברור שאין לזה שום משמעות בביצועים זה טבלה זניחה מבחינת נפח ושאילתות [image: 1782211535447-bbe04e44-30a3-47d2-aa06-e91aac426bde-image.png]
  • אשראי בתקן EMV עם התחברות בAPI

    תכנות
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    83 צפיות
    M
    @יעקב2 למה שלא תקנה קורא פשוט בעלי אקספרס שיתחבר לתוכנה שלך? או שאתה מחפש מכשיר שלא יהיה תלוי במחשב? למה כזה דבר לא טוב?
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    234 צפיות
    W
    יש כאן API שנראה גם מצוין וגם בזול https://soniox.com/
  • 7 הצבעות
    10 פוסטים
    247 צפיות
    ס
    @מנחמן כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת: (מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים) לא רציתי לכתוב...
  • 2 הצבעות
    1 פוסטים
    47 צפיות
    אין תגובות
  • רכישת מחשב נייח למשרד

    חומרה
    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    369 צפיות
    dovidD
    @יעקב2 כתבתי "מחשב משרד".
  • DeepSeek V4 Pro

    אינטרנט
    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    809 צפיות
    חגיח
    @cfopuser כתב בDeepSeek V4 Pro: לא כול כך הבנתי מה הכוונה אבטחה, אם הם משתמשים במידע שלך לאימון מסתמא שכן, אם זה רק מידע לאימון זה לא נורא, החשש הגדול יותר הוא שהם שומרים את המידע הזה, מסננים אותו לכל מה שרלוונטי באופן אישי עליך, ומוכרים אותו הלאה למקומות מפוקפקים.
  • שימוש בAPI למציאת מיקוד

    תכנות
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    185 צפיות
    מ
    @dovid כרגע PHP.
  • הגדרת שמירת נתונים בקאגל

    תכנות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    158 צפיות
    ה
    מחילה על ההקפצה. אין פה מכווננים מודלים?
  • שרת עם נטפרי

    אינטרנט
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    255 צפיות
    MordechayM
    שוב רציתי להאיר שיש אפשרות לשים שרת בבית אם יש לך אינטרנט טוב (אני שמתי סיבים בשביל זה)
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    48 צפיות
    אין תגובות
  • תגובה: שימוש באפליקציית EWPE

    מובייל וטבלט
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    213 צפיות
    ש
    מניסיון רב, אין סיכוי לחבר דרך אימלוטור. אפשר לחבר את המזגן דרך אנדרואיד רגיל, ושליטה וכו' אפשרי דרך אימולטור.
  • ניהול פרומפטים AI

    תכנות
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    117 צפיות
    י.פל.י
    @mekev כתב בניהול פרומפטים AI: אחרי שהתאדה / נמחק לי כעת רשימת הפרומפטים האישית כלומר? היא הייתה שמורה בפנקס רשימות? ואתה לא יכול פשוט להכנס לצ'אטים שלך, ולהעתיק? (זו בעצם התשובה שלי לשאלתך, מה אני עושה...) אגב: מפרומפט קבוע כדאי לייצר קובץ agents.md, ומקבוע במקצת - skill.
  • 1 הצבעות
    5 פוסטים
    150 צפיות
    אף אחד 3א
    @shraga כתבת מקיף ויפה אבל אני חלוק עליך בכמה דברים ובכל אופן זה לא עונה על הצורך שלי לעניין היציאה והחזרה לנושא שעליו אני עובד - אם אני מתנתק מהנושא הייתי שואל אם אני צריך לחשב פחות על השעה הבאה שבה אני עובד כי המעסיק לא מעוניין לפצל כל יום עבודה לחמש ימים נפרדים בתכלס אחרי חצי שעה לא קשה לי לחזור ולא לוקח לי זמן להיכנס לנושא מחדש ויש לי הרבה מאוד משימות קשורות אבל רובן קריאה של חומר יחסית מורכב שקשה לקפוץ ממנו ולתוכו אז זה פחות רלוונטי לעניין מי משלם על ה AI - אם אני זה שמשלם עליו אני אולי יכול לטעון שעשיתי מיקור חוץ לעבודה וזה כבר נושא אחר ולכן העדפתי לסייג לעניין השכר - לא באתי להתלונן (אני ביקשתי את השכר הזה) אלא שברור שאם אני מקבל סכום יפה לשעה מצפים ממני לנצל כל דקה ממנה לתועלת המעסיק והשאלה רלוונטית יותר כשהשכר לא יכול להיות הסיבה לדרישה לטוטאליות מוחלטת תודה בכל אופן
  • בירור על סכום ממוצע לרוח עבור עוסק פטור

    הנהלת חשבונות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    147 צפיות
    dovidD
    @ששא אני משלם 150 לחודש, שילמתי גם יותר וגם פחות אבל באיזור הזה.
  • קריאות מHTML אל תוך המכשיר

    תכנות
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    271 צפיות
    צ
    ולהזין ולשנות שם של קובץ בודד שאני יודע את השם המקורי שלו?
בא תתחבר לדף היומי!