אני לא חושב שניתן לממש באופן עצמאי לקנות מכשיר ולהשתמש איתו, צריך אפליקציית סליקה מספקי המסופים, והם לא מתקינים רק על מכשירים שמסופקים מטעמם.
אני עובד כרגע הן מול זד קרדיט והן מול פלאקרד, שיטת העבודה היא שהם מספקים מכשיר שמותקן עליו אפליקציית החיוב ואתה שולח פקודת חיוב לענן החברה ויחד עם הבקשה גם מספר טרמינל או חנות ואז המכשיר נדלק עם הסכום לתשלום, התשלום מבוצע ואז אתה מקבל תגובת השרת על בקשת החיוב אם הצליח או נכשל.
צריך להגדיר מספיק זמן בטימאוט.
אציין שבפלאקרד למשל יש 2 אפליקציות, 1. סליקה כמסוף אמצעי שיש שדה קלט הקש סכום ולחצן זיכוי או חיוב ואז מעביר כרטיס והחיוב מבוצע. 2. פלאקרד איג'נט שמשמש כסוכן לפקודות מהענן כנ"ל שאתה שולח סכום ומזהה מכשיר והמכשיר נדלק על הסכום הרצוי ולאחר החיוב מקבלים תגובה.