דילוג לתוכן
  • עזרה על העלאת אתר אל שרת בענן ומסד נתונים

    תכנות
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    218 צפיות
    מתקדמיםמ
    @MAD @MAD כתב בעזרה על העלאת אתר אל שרת בענן ומסד נתונים: יש מלא קורסים ברשת ואתה גם יכול לבקש מקלוד שיסביר לך צעד אחרי צעד מה לעשות ומה זה כל דבר ומה עדיף נכון זה מה שאני עושה ותודה רבה מאוד אבל אני יכול לסמוך עליו על קלוד לאפוא ששולח אותי ללא בדיקה אם החברה טובה ואם אפשר לסמוך על זה כי סוף סוף אין חכם כבעל הניסיון ואגב על הקורסים חיפשתי ולא מצאתי
  • האם 9 הספרות של המספר הקצאה, הינם חד חד ערכי

    תכנות
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    18 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    59 צפיות
    dovidD
    @MAD רוב התשובות בפורום שמתחילות ב"למה לא", לא באמת עוזרים. הם דוחקים בשני להתנצל ולהסביר אבל לא מושיטים לו לו כמעט שום עזרה מלבד הפרחת רעיון בשני מילים. תחשוב איך אתה רוצה שיענו לך כשיש לך בעיה.
  • אשראי בתקן EMV עם התחברות בAPI

    תכנות
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    72 צפיות
    M
    @יעקב2 למה שלא תקנה קורא פשוט בעלי אקספרס שיתחבר לתוכנה שלך? או שאתה מחפש מכשיר שלא יהיה תלוי במחשב? למה כזה דבר לא טוב?
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    222 צפיות
    W
    יש כאן API שנראה גם מצוין וגם בזול https://soniox.com/
  • 7 הצבעות
    10 פוסטים
    234 צפיות
    ס
    @מנחמן כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת: (מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים) לא רציתי לכתוב...
  • 2 הצבעות
    1 פוסטים
    35 צפיות
    אין תגובות
  • רכישת מחשב נייח למשרד

    חומרה
    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    363 צפיות
    dovidD
    @יעקב2 כתבתי "מחשב משרד".
  • DeepSeek V4 Pro

    אינטרנט
    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    786 צפיות
    חגיח
    @cfopuser כתב בDeepSeek V4 Pro: לא כול כך הבנתי מה הכוונה אבטחה, אם הם משתמשים במידע שלך לאימון מסתמא שכן, אם זה רק מידע לאימון זה לא נורא, החשש הגדול יותר הוא שהם שומרים את המידע הזה, מסננים אותו לכל מה שרלוונטי באופן אישי עליך, ומוכרים אותו הלאה למקומות מפוקפקים.
  • שימוש בAPI למציאת מיקוד

    תכנות
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    173 צפיות
    מ
    @dovid כרגע PHP.
  • הגדרת שמירת נתונים בקאגל

    תכנות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    156 צפיות
    ה
    מחילה על ההקפצה. אין פה מכווננים מודלים?
  • שרת עם נטפרי

    אינטרנט
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    253 צפיות
    MordechayM
    שוב רציתי להאיר שיש אפשרות לשים שרת בבית אם יש לך אינטרנט טוב (אני שמתי סיבים בשביל זה)
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    45 צפיות
    אין תגובות
  • תגובה: שימוש באפליקציית EWPE

    מובייל וטבלט
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    211 צפיות
    ש
    מניסיון רב, אין סיכוי לחבר דרך אימלוטור. אפשר לחבר את המזגן דרך אנדרואיד רגיל, ושליטה וכו' אפשרי דרך אימולטור.
  • ניהול פרומפטים AI

    תכנות
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    116 צפיות
    י.פל.י
    @mekev כתב בניהול פרומפטים AI: אחרי שהתאדה / נמחק לי כעת רשימת הפרומפטים האישית כלומר? היא הייתה שמורה בפנקס רשימות? ואתה לא יכול פשוט להכנס לצ'אטים שלך, ולהעתיק? (זו בעצם התשובה שלי לשאלתך, מה אני עושה...) אגב: מפרומפט קבוע כדאי לייצר קובץ agents.md, ומקבוע במקצת - skill.
  • 1 הצבעות
    5 פוסטים
    142 צפיות
    אף אחד 3א
    @shraga כתבת מקיף ויפה אבל אני חלוק עליך בכמה דברים ובכל אופן זה לא עונה על הצורך שלי לעניין היציאה והחזרה לנושא שעליו אני עובד - אם אני מתנתק מהנושא הייתי שואל אם אני צריך לחשב פחות על השעה הבאה שבה אני עובד כי המעסיק לא מעוניין לפצל כל יום עבודה לחמש ימים נפרדים בתכלס אחרי חצי שעה לא קשה לי לחזור ולא לוקח לי זמן להיכנס לנושא מחדש ויש לי הרבה מאוד משימות קשורות אבל רובן קריאה של חומר יחסית מורכב שקשה לקפוץ ממנו ולתוכו אז זה פחות רלוונטי לעניין מי משלם על ה AI - אם אני זה שמשלם עליו אני אולי יכול לטעון שעשיתי מיקור חוץ לעבודה וזה כבר נושא אחר ולכן העדפתי לסייג לעניין השכר - לא באתי להתלונן (אני ביקשתי את השכר הזה) אלא שברור שאם אני מקבל סכום יפה לשעה מצפים ממני לנצל כל דקה ממנה לתועלת המעסיק והשאלה רלוונטית יותר כשהשכר לא יכול להיות הסיבה לדרישה לטוטאליות מוחלטת תודה בכל אופן
  • בירור על סכום ממוצע לרוח עבור עוסק פטור

    הנהלת חשבונות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    133 צפיות
    dovidD
    @ששא אני משלם 150 לחודש, שילמתי גם יותר וגם פחות אבל באיזור הזה.
  • קריאות מHTML אל תוך המכשיר

    תכנות
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    270 צפיות
    צ
    ולהזין ולשנות שם של קובץ בודד שאני יודע את השם המקורי שלו?
  • מכירת תוכנת אקסס

    תוכנה
    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    120 צפיות
    ל
    איך אפשר ליצור איתך קשר? (אתה יכול לשלוח לי מייל tchumim@mailboost.co.il)
  • אתר לחיפוש חברותא

    אינטרנט
    11
    2 הצבעות
    11 פוסטים
    859 צפיות
    nachN
    חשבתי שתסדר את זה עד הערב... הapikey חשוף לחלוטין, לשתף אותו כאן או שנחסוך לך את זה? אני יודע שיש את המחשבה הזו "הנה המתכנתים מגנים על העבודה שלהם שהולכת ונעלמת", אבל רק שתבין על "באג" / "רשלנות" כזו - אם היה מדובר על אפליקציה רצינית שנותנת שירות לאנשים או משהו כזה, אני חושב שהיה אפשר בהחלט לתבוע אותך על כאלו דברים, הטענה שזה הwibecoding לא תעניין אף אחד כשזה יגיע למקרים כאלו, במקרה הזה ספציפית לא נראה לי שיווצר נזק למישהו, אדרבה יידעו שהוא לומד ומשקיע ואדרבה קנאת סופרים תרבה חכמה, אבל כיוון שציינת שאתה מפתח עוד דברים, רצוי שתלמד דבר או שניים בנושא... [image: 1781471049317-12aac085-5a6c-4fb1-bbbf-0b1ccdc4c553-image.png]
בא תתחבר לדף היומי!