דילוג לתוכן
  • עזרה על העלאת אתר אל שרת בענן ומסד נתונים

    תכנות
    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    414 צפיות
    M
    יש לי גם ב vultr.com ואני מאוד נהנה אני משלם שם 10 דולר לחודש, לא יודע מה המערכת שלך אז תבחר שרת מתאים
  • אשראי בתקן EMV עם התחברות בAPI

    תכנות
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    166 צפיות
    יעקב2י
    @MAD כמו ש @חוקר כתב זה שיש רכיב NFC לא הופך אותך למסוף סליקה צריך של חברה שיכולה לחבר לספק שלך בגדול בדקתי כרגע בכולם יש עלות מסוף 1200 - 2500 וברגע שצריך API המחיר החודשי מזנק מי שמצאתי זה טרנזילה 129 שח כולל קבלות פיי פלוס 99 ללא קבלות (מחולק מכשיר וAPI) פלאכרד 100 ללא קבלות יש את Z קרדיט הם 94 או 104 (איני זוכר) ללא קבלות (מחולק מכשיר וAPI) את השירות הכי טוב קיבלתי מפיי פלוס כנראה שזה מה שאקח
  • 7 הצבעות
    11 פוסטים
    335 צפיות
    מעלה ומורידמ
    הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו אחרי מסע מטורף של טרטור וניעור של התומכים בעלי המוח הרובוטי של מיקרוסופט ב"ה החומר כולו חזר במלואו לא יאומן כי יסופר. להבא חובה לתפוס אותם לשיחת טלפון בדווקא באנגלית רהוטה ולא להתפשר לבדוק לעומק את הכללים ולא להאמין לכל מה שאומרים לכם התמיכה במיילים שוה לכפרות הם עונים אחרי יומיים, וגם אז בבחינת טענו בחיטים והודו לו בזכר קדשו
  • בירור - מדפסת תרמית לקופה רושמת מומלצת

    חומרה
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    89 צפיות
    8
    @חוקר המדפסת השניה שהמלצת בקישור הנ"ל כבתמונה המצ"ב היא יותר מהירה? מה שחשוב לי זה שידפיס בעברית בצורה טובה ללא היפוך שורות וכדומה תודה על העזרה והפירוט [image: 1782453823993-654789-resized.jpg]
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    303 צפיות
    nigunN
    @WEB כתב במחפש api לטקסט לדיבור (stt) ו דיבור לטקסט (tts) איכותי וזול: יש כאן API שנראה גם מצוין וגם בזול https://soniox.com/ הSTT שלהם טוב הTTS נראה שמתקשה לנקד נכון (לא בדקתי עם טקסט מנוקד)
  • המלצה על אבטחת מידע ומערכות

    תכנות
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    127 צפיות
    M
    @גוראריה תוכל לפרט יותר מה אתה צריך? יש לי מישהו שאלה אם זה יתאים לו
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    124 צפיות
    M
    אתה צודק אבל לפעמים אתה רוצה להבין יותר מה הבעיה ומה הוא כבר ניסה לעשות ולא הצליח/עזר
  • תמלול קבצים תורניים

    תכנות
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    356 צפיות
    M
    @לעזור-לכולם עיין חוקי הפורום פרק ב, פסקה 12
  • האם 9 הספרות של המספר הקצאה, הינם חד חד ערכי

    תכנות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    96 צפיות
    M
    @dovid ברור שזה טיפה בים - מבחינת מקדם בטחון אבל שאני יוצר פרוצדורה מסודרת לבדיקה ועדכון יש מקום לפרפקציוניזם ולכן מקור השאלה האם זה חד חד ערכי או לא ברור שאין לזה שום משמעות בביצועים זה טבלה זניחה מבחינת נפח ושאילתות [image: 1782211535447-bbe04e44-30a3-47d2-aa06-e91aac426bde-image.png]
  • 3 הצבעות
    1 פוסטים
    71 צפיות
    אין תגובות
  • רכישת מחשב נייח למשרד

    חומרה
    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    412 צפיות
    dovidD
    @יעקב2 כתבתי "מחשב משרד".
  • DeepSeek V4 Pro

    אינטרנט
    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    830 צפיות
    חגיח
    @cfopuser כתב בDeepSeek V4 Pro: לא כול כך הבנתי מה הכוונה אבטחה, אם הם משתמשים במידע שלך לאימון מסתמא שכן, אם זה רק מידע לאימון זה לא נורא, החשש הגדול יותר הוא שהם שומרים את המידע הזה, מסננים אותו לכל מה שרלוונטי באופן אישי עליך, ומוכרים אותו הלאה למקומות מפוקפקים.
  • שימוש בAPI למציאת מיקוד

    תכנות
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    208 צפיות
    מ
    @dovid כרגע PHP.
  • הגדרת שמירת נתונים בקאגל

    תכנות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    162 צפיות
    ה
    מחילה על ההקפצה. אין פה מכווננים מודלים?
  • שרת עם נטפרי

    אינטרנט
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    265 צפיות
    MordechayM
    שוב רציתי להאיר שיש אפשרות לשים שרת בבית אם יש לך אינטרנט טוב (אני שמתי סיבים בשביל זה)
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    57 צפיות
    אין תגובות
  • תגובה: שימוש באפליקציית EWPE

    מובייל וטבלט
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    219 צפיות
    ש
    מניסיון רב, אין סיכוי לחבר דרך אימלוטור. אפשר לחבר את המזגן דרך אנדרואיד רגיל, ושליטה וכו' אפשרי דרך אימולטור.
  • ניהול פרומפטים AI

    תכנות
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    132 צפיות
    י.פל.י
    @mekev כתב בניהול פרומפטים AI: אחרי שהתאדה / נמחק לי כעת רשימת הפרומפטים האישית כלומר? היא הייתה שמורה בפנקס רשימות? ואתה לא יכול פשוט להכנס לצ'אטים שלך, ולהעתיק? (זו בעצם התשובה שלי לשאלתך, מה אני עושה...) אגב: מפרומפט קבוע כדאי לייצר קובץ agents.md, ומקבוע במקצת - skill.
  • 1 הצבעות
    5 פוסטים
    175 צפיות
    אף אחד 3א
    @shraga כתבת מקיף ויפה אבל אני חלוק עליך בכמה דברים ובכל אופן זה לא עונה על הצורך שלי לעניין היציאה והחזרה לנושא שעליו אני עובד - אם אני מתנתק מהנושא הייתי שואל אם אני צריך לחשב פחות על השעה הבאה שבה אני עובד כי המעסיק לא מעוניין לפצל כל יום עבודה לחמש ימים נפרדים בתכלס אחרי חצי שעה לא קשה לי לחזור ולא לוקח לי זמן להיכנס לנושא מחדש ויש לי הרבה מאוד משימות קשורות אבל רובן קריאה של חומר יחסית מורכב שקשה לקפוץ ממנו ולתוכו אז זה פחות רלוונטי לעניין מי משלם על ה AI - אם אני זה שמשלם עליו אני אולי יכול לטעון שעשיתי מיקור חוץ לעבודה וזה כבר נושא אחר ולכן העדפתי לסייג לעניין השכר - לא באתי להתלונן (אני ביקשתי את השכר הזה) אלא שברור שאם אני מקבל סכום יפה לשעה מצפים ממני לנצל כל דקה ממנה לתועלת המעסיק והשאלה רלוונטית יותר כשהשכר לא יכול להיות הסיבה לדרישה לטוטאליות מוחלטת תודה בכל אופן
  • בירור על סכום ממוצע לרוח עבור עוסק פטור

    הנהלת חשבונות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    173 צפיות
    dovidD
    @ששא אני משלם 150 לחודש, שילמתי גם יותר וגם פחות אבל באיזור הזה.
בא תתחבר לדף היומי!