דילוג לתוכן
  • שימוש בAPI למציאת מיקוד

    תכנות
    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    235 צפיות
    J
    איך אתה עושה מיקוד לכתובת?
  • פלטפורמה ללימוד אנגלית + קופון לחברי הפורום

    המרחב הפרטי
    1
    2 הצבעות
    1 פוסטים
    21 צפיות
    אין תגובות
  • DeepSeek V4 Pro

    אינטרנט
    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    850 צפיות
    J
    זה כרגע הדירוג של המודלים למי שמתעניין, דירוג DeepSWE: [image: 1782649991948-540-resized.jpg] שימו לב Glm-5.2 מופיע פעמיים בטבלה, על max ועל high.
  • 7 הצבעות
    12 פוסטים
    404 צפיות
    J
    ברוך ה'. כמעט תמיד יש גיבויים אבל אסור להתמהמה, צריך לבקש מיד שחזור של החומר במצבים כאלה. אם אני זוכר נכון יש תמיכה תכנית של מיקרוסופט ישראל? המספר מתחיל עם קידומת 09. לא זוכר 100%
  • עזרה על העלאת אתר אל שרת בענן ומסד נתונים

    תכנות
    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    535 צפיות
    J
    שלח קישור שנבין, אולי אתה לא רושם את השם נכון
  • המלצה על אבטחת מידע ומערכות

    תכנות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    161 צפיות
    ג
    מעדיף לדבר באישי 0527110909
  • בירור - מדפסת תרמית לקופה רושמת מומלצת

    חומרה
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    121 צפיות
    ח
    לפי התיעוד, המדפסת בתמונה שהבאת היא יותר מהירה, זה /230260 מ"מ בשניה לעומת האחרת שזה 200, אבל ההיא נראית יותר יפה.. לגבי עברית ישרה ללא היפוך זה כבר עבודה של התוכנה..
  • אשראי בתקן EMV עם התחברות בAPI

    תכנות
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    191 צפיות
    יעקב2י
    @MAD כמו ש @חוקר כתב זה שיש רכיב NFC לא הופך אותך למסוף סליקה צריך של חברה שיכולה לחבר לספק שלך בגדול בדקתי כרגע בכולם יש עלות מסוף 1200 - 2500 וברגע שצריך API המחיר החודשי מזנק מי שמצאתי זה טרנזילה 129 שח כולל קבלות פיי פלוס 99 ללא קבלות (מחולק מכשיר וAPI) פלאכרד 100 ללא קבלות יש את Z קרדיט הם 94 או 104 (איני זוכר) ללא קבלות (מחולק מכשיר וAPI) את השירות הכי טוב קיבלתי מפיי פלוס כנראה שזה מה שאקח
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    310 צפיות
    nigunN
    @WEB כתב במחפש api לטקסט לדיבור (stt) ו דיבור לטקסט (tts) איכותי וזול: יש כאן API שנראה גם מצוין וגם בזול https://soniox.com/ הSTT שלהם טוב הTTS נראה שמתקשה לנקד נכון (לא בדקתי עם טקסט מנוקד)
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    133 צפיות
    M
    אתה צודק אבל לפעמים אתה רוצה להבין יותר מה הבעיה ומה הוא כבר ניסה לעשות ולא הצליח/עזר
  • תמלול קבצים תורניים

    תכנות
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    359 צפיות
    M
    @לעזור-לכולם עיין חוקי הפורום פרק ב, פסקה 12
  • האם 9 הספרות של המספר הקצאה, הינם חד חד ערכי

    תכנות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    101 צפיות
    M
    @dovid ברור שזה טיפה בים - מבחינת מקדם בטחון אבל שאני יוצר פרוצדורה מסודרת לבדיקה ועדכון יש מקום לפרפקציוניזם ולכן מקור השאלה האם זה חד חד ערכי או לא ברור שאין לזה שום משמעות בביצועים זה טבלה זניחה מבחינת נפח ושאילתות [image: 1782211535447-bbe04e44-30a3-47d2-aa06-e91aac426bde-image.png]
  • 3 הצבעות
    1 פוסטים
    80 צפיות
    אין תגובות
  • רכישת מחשב נייח למשרד

    חומרה
    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    420 צפיות
    dovidD
    @יעקב2 כתבתי "מחשב משרד".
  • הגדרת שמירת נתונים בקאגל

    תכנות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    163 צפיות
    ה
    מחילה על ההקפצה. אין פה מכווננים מודלים?
  • שרת עם נטפרי

    אינטרנט
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    271 צפיות
    MordechayM
    שוב רציתי להאיר שיש אפשרות לשים שרת בבית אם יש לך אינטרנט טוב (אני שמתי סיבים בשביל זה)
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    60 צפיות
    אין תגובות
  • תגובה: שימוש באפליקציית EWPE

    מובייל וטבלט
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    221 צפיות
    ש
    מניסיון רב, אין סיכוי לחבר דרך אימלוטור. אפשר לחבר את המזגן דרך אנדרואיד רגיל, ושליטה וכו' אפשרי דרך אימולטור.
  • ניהול פרומפטים AI

    תכנות
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    138 צפיות
    י.פל.י
    @mekev כתב בניהול פרומפטים AI: אחרי שהתאדה / נמחק לי כעת רשימת הפרומפטים האישית כלומר? היא הייתה שמורה בפנקס רשימות? ואתה לא יכול פשוט להכנס לצ'אטים שלך, ולהעתיק? (זו בעצם התשובה שלי לשאלתך, מה אני עושה...) אגב: מפרומפט קבוע כדאי לייצר קובץ agents.md, ומקבוע במקצת - skill.
  • 1 הצבעות
    5 פוסטים
    187 צפיות
    אף אחד 3א
    @shraga כתבת מקיף ויפה אבל אני חלוק עליך בכמה דברים ובכל אופן זה לא עונה על הצורך שלי לעניין היציאה והחזרה לנושא שעליו אני עובד - אם אני מתנתק מהנושא הייתי שואל אם אני צריך לחשב פחות על השעה הבאה שבה אני עובד כי המעסיק לא מעוניין לפצל כל יום עבודה לחמש ימים נפרדים בתכלס אחרי חצי שעה לא קשה לי לחזור ולא לוקח לי זמן להיכנס לנושא מחדש ויש לי הרבה מאוד משימות קשורות אבל רובן קריאה של חומר יחסית מורכב שקשה לקפוץ ממנו ולתוכו אז זה פחות רלוונטי לעניין מי משלם על ה AI - אם אני זה שמשלם עליו אני אולי יכול לטעון שעשיתי מיקור חוץ לעבודה וזה כבר נושא אחר ולכן העדפתי לסייג לעניין השכר - לא באתי להתלונן (אני ביקשתי את השכר הזה) אלא שברור שאם אני מקבל סכום יפה לשעה מצפים ממני לנצל כל דקה ממנה לתועלת המעסיק והשאלה רלוונטית יותר כשהשכר לא יכול להיות הסיבה לדרישה לטוטאליות מוחלטת תודה בכל אופן
בא תתחבר לדף היומי!