דילוג לתוכן
  • הרצת פייתון מאחורי web_view, או: ממה בנויה anki?

    תכנות
    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    116 צפיות
    אין תגובות
  • שיתוף | מודל Big Pickle

    אינטרנט
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    220 צפיות
    מדמ
    @pcinfogmach לא כיוונתי שסונט רע, כיוונתי שנסיוני בביג פיקל היה יותר טוב מסונט במדה מסויימת. מודל שמבין מעצמו שלא להסתבך בסבך ושלא לישקע בבוץ אפילו שהבעל עגלה שלו נרדם/עצל זה מעלה עצומה. (ובפרט לעצלנים שבינינו או אלו כמוני שלא למדו כל צרכם...)
  • האם עידן ה-AI הזול עומד להיגמר?

    אינטרנט
    8
    2 הצבעות
    8 פוסטים
    417 צפיות
    NH.LOCALN
    @pcinfogmach ניבא ולא ידע מה ניבא... עלייה של פי 3 בעלויות ג'מיני 3.5 פלאש לעומת ג'מיני 3 פלאש, כמעט זהה לעלויות של ג'מיני 3.1 פרו [image: 1779232956976-f238ed07-f79e-4d95-9709-8a1507694fa6-image.png]
  • פלוני התייחס לנושא זה ב...

    על הפורום
    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    352 צפיות
    מדמ
    @yossiz באמת חשבתי לתייג אותך בפוסט הראשון... אז לפי הקוד שהבאת יוצא שטעיתי בהגדרה הנ"ל וכל מה שדומה לזה */topic/17511* יעלה את ההודעה.
  • מספר אמריקאי לקבלת SMS

    אינטרנט
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    468 צפיות
    mendelM
    @987654321 כתב במספר אמריקאי לקבלת SMS: @mendel הצלחתה לפתוח מספר בText Now ? בארץ איך ? אהה. אני בחו״ל, לא ידעתי שזה לא עובד בארץ. (מה עם VPN?)
  • עזרה בפתיחת קבוצת מייל

    גומלין - כללי
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    194 צפיות
    dovidD
    https://netfree.link/wiki/Google_Groups_בנטפרי תקרא תחת "יצירת קבוצה חדשה".
  • 10 הצבעות
    1 פוסטים
    252 צפיות
    אין תגובות
  • חיבור מערכת טלפונית לשרת

    תכנות
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    174 צפיות
    חגיח
    המערכת הטלפונית לא רצה על השרת המדובר?
  • באנר החדש "קטגוריה זו כבר כמעט לא פעילה"

    רשמים
    6
    3 הצבעות
    6 פוסטים
    221 צפיות
    מדמ
    @dovid אז למה זה קטגוריית רשמים?
  • עיצוב שונה בתוויות במיזוג דואר

    תוכנה
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    67 צפיות
    אין תגובות
  • הנחת סרט לד בתאורה נסתרת (הנמכת גבס)

    בניה ושיפוצים
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    310 צפיות
    מ
    @רמי-פרי תודה על המענה כמעצב פנים (חדש יחסית) אשמח לדעת באיזה אופן התאורה מתקבלת יפה יותר כך __ או כך I ?
  • אבדה חליפה אפורה עם ת"ז בפנים

    השבת אבידה
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    254 צפיות
    אין תגובות
  • 17 הצבעות
    1 פוסטים
    178 צפיות
    אין תגובות
  • 11 הצבעות
    13 פוסטים
    941 צפיות
    אבייא
    @770evi תיכנס לתיקייה הזו, ותראה אם יש קובץ בשם errors.log ואם כן תשלח לי אותו בפרטי בבקשה, %APPDATA%\Kolsites לגבי הרב קו - זה כבר כולל את זה בפנים, רק צריך להפעיל את זה בהגדרות, אבל לא בדקתי את האתר שאין ממנו גישה לאתרים אחרים (למרות שהתוכנה מממשת חסימה ברמת הניווט עדיין יש שלל שיטות לאתרים לאחזר תוכן ממקורות חיצוניים)
  • לימוד HTML ו CSS ו ג'אווה סקריפט עם VSCODE

    תכנות
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    599 צפיות
    מתקדמיםמ
    @dovid כתב בלימוד HTML ו CSS ו ג'אווה סקריפט עם VSCODE: נראה שהחלפת בין "קלוד קוד" ל"דוקטור קוד". צודק! אבל זה טוב?
  • Q-Translate למק

    תוכנה
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    85 צפיות
    אין תגובות
  • איך משתמשים בדרופקס?

    אינטרנט
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    89 צפיות
    מדמ
    @ר-יענקל (אם אכן אמת שרק לפניח התחברות אפשר לשלוח הודעה ואח"כ אין הודעות ואין מייל, אז) פשוט תפתח את הקישור במצב אורח/גלישה בסתר.
  • API זמני היום

    תכנות
    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    410 צפיות
    מדמ
    @shraga טוב לידע, אבל זה לא קשור לכאן, זה לא API. עריכה: מצאתי בין השאר ב"אודות" של תוכנת קל-זמן משהו מעניין: זמני הזריחה, השקיעה ושאר זמני היום מחושבים לפי אלגוריתמת NOAA (ה-National Oceanic and Atmospheric Administration — הסוכנות לאוקיינוסים ולאטמוספרה של ארה״ב). החישוב בתוכנה זהה בעיקריו ללוח עתים לבינה, עם זאת ייתכנו הבדלים של כמה דקות לעומת "עתים לבינה", בין היתר בשל: הגדרת קווי רוחב/אורך וגובה נקודת המדידה. שימוש באלגוריתם NOAA, בעוד "עתים לבינה" עושה שימוש במודל VSOP87 לתנועת גרמי שמיים.
  • תחליף לWinSCP שתומך בProxyCommand

    תוכנה
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    282 צפיות
    מדמ
    @yossiz WindTerm לא עובד בזה. mobaxterm נמצא ברשימה השחורה שלי... בכל אופן תודה. אבל זה בסדר, כבר רתמתי את הסוסים...
  • כיצד לתקן דליפת זיכרון בשרת?

    חומרה
    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    432 צפיות
    ע"ה דכו"עע
    @Jabberwock כתב בכיצד לתקן דליפת זיכרון בשרת?: על פניו, ולפי המידע שנתת, אין שום בעיה בזיכרון. האם כאשר חווית איטיות, הופיע ב-HTOP שימוש בזיכרון קובץ החלפה (SWAP)? אם לא, ייתכן והיה עומס על השרת בו מאוחסן ה-VPS. כן, הקובץ SWAP בא לידי שימוש בזמן העומס, והRAM היה בשימוש של 100% בעיה ודאי שיש, השאלה במה
בא תתחבר לדף היומי!