מתי כבר לא ישגעו לנו את השכל הקווי הנייעס
-
@by6199 למה? אמרו לך שאתה יכול לפנות לרבנים ספציפיים. כל עוד שלא פנית אל אחד מהם והושבת בשלילה אז מה הבעיה? אולי הפעם במקרה הם דוברים אמת?
סתם אני חושב שנטפרי לא בטוח צריכים הכשר. כי הכשר נצרך כשבאים להקל אבל נטפרי בדרך כלל מחמירים אז מדוע שיצטרכו רבנים?
-
@aiib חס ושלום לא אמרתי שנטפרי לא בסדר, ולא אמרתי שהם לא דוברים אמת.
נטפרי היא הסינון הטוב ביותר כיום שיש, ללא ספק, נטפרי היא גם מצילה רבים מהאינטרנט הפרוץ.
בשביל שדברים אלו יקרו אני לא חושב שחייב לעמוד מאחורי זה רב, יכול להיות סינון מצויין של חברה עסקית או על ידי גוף אחר, בגלל שנטפרי מציינת כל הזמן על רבנים שעומדים מאחוריה ופוסקים ומכריעים רציתי לדעת מי הם, אני מודע לזה שיש הסכמות על טיב הסינון אבל שאלתי על ההחלטות ולצערי התשובות שקיבלתי, אינם מספקים אותי. אבל לבקשת @WWW אשתדל לא להרחיב בנושא בשרשור זה ככל ולא יהיה כאן אינטרס של מישהו לגרור תגובות -
@שואף אמר במתי כבר לא ישגעו לנו את השכל הקווי הנייעס:
לא לחינם ימות המשיח יזמו את העצומה. להם זה שווה עסקית, ושיתהפך העולם.
אגב, אם שמתם לב לנוסח העצומה.
בהתחלה כאשר הם מציגים את הבעיה, הם מדברים על כך שהועדה חוסמת קווים של שיעורי תורה וכדו', ובסוף כאשר הם מציגים את הדרישה, הם דורשים לחסום קווי תועבה והימורים בלבד.קווי ה'נייעס' שנאסרו ע"י כל גדו"י, נשמטו, ואינם נמצאים לא בין הקווים שנחסמים למרות היותם חפים מפשע, ולא בין הקווים שאמורים להיחסם....
(במילים אחרות, העצומה דורשת שלא לחסום אותם).נ.ב. דעתי האישית, ששניהם (גם הועדה וגם ימות המשיח) צריכים תיקון גדול.
-
@aiib
כאן בפורום, היו כמה וכמה שניסו לטעון נגד צד א' תוך כדי הצדקת הצד השני, (כנראה חשבו שרק בהאשמת הצד שכנגד, הצד שבעד יוצדק...)
אאל"ט, באשכול הזה אתה היית הראשון שחידשת שאפשר לטעון על שניהם....
ולכן ראיתי לנכון לכתוב את השורה הזאת, כדי שלא ישתמע ח"ו שאני נוטה לצד א' ויתנפלו עלי לשוא... -
אני לא יודע מה לעשות.
חזרתי עייף וגמור מחתונה אחרי יום שלם של עיסוקים, ופה אני רואה אשכול של 170 הודעות, שרובו עובר על חוקי הפורום ולפי הפרוטוקול שגולן השאיר לי, אין לו זכות קיום, מאידך נראה שיש בו דוקא שיח רציני על דברים כאובים ואולי רסיסי מידע ענינייים.
אבקש להבא:
א. לפתוח אשכול לנושאים חדשים (@Sofer וכן @by6199 )
ב. להימנע מכל גנאי על גוף/חברה/אנשים/קבוצה אלא רק לפרט עובדות מוכחות באופן שמותר וצודק ויאמינו לזה בבי"ד.