דילוג לתוכן

חומרה

1.1k נושאים 15.1k פוסטים
  • מכשיר פלא' G10 מקשים לא עובדים (חלקם)

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    241 צפיות
    זעיראז
    @שעטנ-ז-ג-ץ אמר במכשיר פלא' G10 מקשים לא עובדים (חלקם): הדבקתי חזרה את הנייר הכסוף והמכשיר חזר לעבוד נורמלי איך הדבקת? אני לא הסתדרתי בהדבקה חוזרת של אותה מדבקה (הדבק לא מספיק חזק), קניתי מדבקה חדשה והדבקתי.
  • העברת חומר ממחשב למחשב

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    2k צפיות
    אף אחד 3א
    @זעירא אז מספיק מתאם sata to usb פשוט שעולה 20 שקל או אפילו תוכל להשיג מתאם עם קופסה בכמעט אותו מחיר וככה אחרי התהליך ישאר לך כונן חיצוני מחברים אתו את הדיסק הישן למחשב החדש, פותחים cmd כמנהל ומכניסים את הקוד takeown /f drive letter: כשבמקום ה drive letter אתה רושם את האות כונן של הדיסק הישן כפי שהיא מוצגת במחשב החדש ואנטר (זה כדי להתגבר על הבעיה של ההרשאות ש @avi-rz כתב עליה)
  • הגנה על נגן או כרטיס זיכרון

    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    182 צפיות
    זעיראז
    @נקדן-זריז תברר באאוט נט 0722-613-613
  • עזרה | חידוש פלסטיקה למחשב

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    549 צפיות
    M
    @מעלה-ומוריד לגמרי. תשקיע 500 ש"ח במחשב חדש/משומש באותה רמה ובמצב טוב יותר. חבל על העבודה
  • סוף (?) טוב לתקלת דיסק קשיח וחיפוש חלק

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    991 צפיות
    ספר יהלוםס
    @ספר-יהלום אמר בסוף (?) טוב לתקלת דיסק קשיח וחיפוש חלק: כנראה אמכור למישהו ב"ה, מכרתי לידיד שבדיוק הצטרך... לעצמי עדיין לא מצאתי.
  • מנעול דלת של בית מלון

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    263 צפיות
    S
    @יוני-הלפרין תן לי דוגמא של מעול כזה שעובד ללא wifi או תקשורת אלחוטית כזו או אחרת. זה לא מסתבר.
  • קיצורי דרך בכונן חיצוני

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    480 צפיות
    Aharon 0A
    אפשר להשתמש ב bat. עם כתובת יחסית
  • ירידת מתח בחיבור 2 מאריכי USB אחד לשני

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    356 צפיות
    UAU
    @odeddvir מצאתי פיתרון קניתי כבל USB של 0.5 מטר - https://ksp.co.il/web/item/30414 בכוונה לקחתי USB 3.0 חיברתי וזה עובד מצוין
  • ניצול מקסימלי של איכות מצלמת רשת. איך?

    11
    1 הצבעות
    11 פוסטים
    676 צפיות
    א
    @חיבור אמר בניצול מקסימלי של איכות מצלמת רשת. איך?: מהירות גלישה: 40 הורדה ו3 העלאה לפי מהירות העלאה הנמוכה אתה בחיבור קווי וזה עלול להיות בעיה כי בשידור אתה משתמש בהעלאה ולא בהורדה וסביר שקצב הסיביות (Kbps) של 4K עובר את ה3 מגה. לגבי זום באיכות 1080p בקישור ש@חינמי הביא מובא כך Full HD (1080p) 1:1 video calling: Receiving 1080p HD video requires a minimum of 3.0Mbps Sending 1080p video requires a minimum of 3.8Mbps Group video calls: Receiving 1080p HD video requires a minimum of 3.0Mbps Sending 1080p video requires a minimum of 3.8Mbps כשצריך מינימום 3 מגה ולך יש מהירות מקסימום של 3 מגה זה כנראה לא מספיק.. צריך לבדוק מה קצב הסיביות שאתה צריך ולפי זה לנסות להתאים את מהירות הגלישה. לדוגמה אינטרנט סלולרי עם קליטה טובה יכול לתת עשרות מגה העלאה בלי בעיה.
  • מדפסת HP תקלה בהדפסת צבע

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    810 צפיות
    OdedDvirO
    @מעלה-ומוריד אני הייתי עושה כך: מסיר את ההתקן לגמרי מרשימת ההתקנים מנקה רג'סטרי עם CCleaner מתקין את זה: ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software13/printers/DJ3830/DJ3830_Full_WebPack_35.0.61.exe
  • תגובה ל"מכשיר הקלטה איכותי"

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    242 צפיות
    מרדכימ
    @מעלה-ומוריד כבר עבר מאז שנתיים וחצי כך שאני לא זוכר בדיוק מה זה היה...
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    6 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    6 צפיות
  • התחברות שליטה מרחוק, ללא בקשת אישור במחשב הנשלט

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    169 צפיות
    B
    @משתמש-פורום כנס לפה [image: 1621411806582-ed50eb29-014c-4840-bb64-55b1941be658-image.png] ואז בצד שמאל לפה [image: 1621411835728-9a645cb3-b80b-4324-bf14-b93f5a24df22-image.png] ושם תסמן את זה ותגדיר סיסמא [image: 1621411870759-98267ba9-6090-4d5c-83af-2043f4ec13a6-image.png] לפי מה שידוע לי הוא לא מקבל כל סיסמא אלה רק סיסמא קשה
  • המלצה דחופה ועניינית למדפסת

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    711 צפיות
    Aharon 0A
    יש ל-HP סדרה smartTank
  • הוכחת דיסק תקול

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    540 צפיות
    מ
    @אלי-tza אמר בהוכחת דיסק תקול: הוא לא עבד הרבה אבל שעה בטוח שכן. לא תיארתי לעצמי אחרת ובכל זאת הוא מציג שעבד 0 שעות
  • עזרה: מחשב נייד שקע קדמי לא עובד

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    301 צפיות
    קאדילקק
    @aknvtchtk זה עבד. תבורך !
  • המלצה על כונן SSD חיצוני

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    345 צפיות
    מ
    @עניו-כמשה אמר בהמלצה על כונן SSD חיצוני: האם הכונן הזה הוא שווה את המחיר ? לענ"ד לא @עניו-כמשה אמר בהמלצה על כונן SSD חיצוני: למה זה זול בצורה כזו ? זול זה יקר לא אתפלא שהכוננים האלה לא יכולים להכיל את הנפח הרשום בהם לא מן הנמנע שמדובר בזיוף, יש מצב שמותקן בפנים איזה דיסק און קי (הלוואי) בגודל 16 ג'יגה (ואולי גם עם תוספת של כמה ברגים להגדיל את המשקל) ועם מניפולציה קטנה מציג נפח ש"כאילו" עשרות מונים יותר גדול לא חסר כאלה בכל התעשיה הסינית (איביי, עליאקספרס...)
  • מחשב חדש, לא מתעורר

    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    803 צפיות
    מעלה ומורידמ
    @yossiz אמר במחשב חדש, לא מתעורר: נתקלתי בזה בעבר בלפטופ של יצרן אחר. בהחלט ייתכן. ככל הנראה זה זה יישר כח למסייעים
  • איך אתם מגבים נתונים?

    11
    6 הצבעות
    11 פוסטים
    840 צפיות
    ע
    @משחזר-מידע ואיזו הגדרה זו בתוכנה בדיוק למי שלא בקיא כל כך
בא תתחבר לדף היומי!