דילוג לתוכן

חומרה

1.1k נושאים 15.1k פוסטים
  • ווייז על מחשב נייד, יש דבר כזה?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    789 צפיות
    א
    @1010 תבדוק במנהל ההתקנים אם יש לך שבב GPS על המחשב כי בדרך כלל אין
  • לימוד טכנאות מחשבים

    24
    2 הצבעות
    24 פוסטים
    1k צפיות
    קינג קומפיוטרק
    @mekev מסכים איתך חלקית ברוב המקרים אין סיבה שאדם יחזור עם בעיות אחרי ההתקנה שיקחו עוד זמן ולכן אין סיבה לקחת מחיר יקר כמו שנהוג בשוק אבל מצד שני אנשים שיש להם עסק שתמיד יש משהו לסדר, זה לחלוטין מובן שהטכנאי מגלם במחיר הראשוני את השעות הנוספות שיהיו לו
  • כוננים של sandiskמפורמטים על fat 32 למה ?

    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    719 צפיות
    yossizY
    @יושב-אוהלים כתב בכוננים של sandiskמפורמטים על fat 32 למה ?: עלול לקרוא BSOD לדיסק שיגרום לאיבוד החומר שבו אחרי כמה נסיונות קריאה עמדתי על כוונת הכותב וכצ״ל: כיוןן שהדיסקמערכת הקבצים לא שומר יומן, עלול לקרוא שאם קרה BSOD למחשב בעוד שהדיסק מחובר, זה שיגרום לאיבוד החומר שבו מקווה שקלעתי לכוונתו, בכל מקרה משפט הנ״ל נראה לי נכון
  • בלוטוס הפסיק לעבוד אחרי עדכון APTX

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    256 צפיות
    ח
    @חצקל לצערי נפלתי עם זה גם ניסיתי המון דרכים כמו שהציעו פה ועוד שום דבר לא עזר בסוף פירמטתי, אלא מה.
  • האם המחשב תומך ב WWAN

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    745 צפיות
    כ
    @chv אמר בהאם המחשב תומך ב WWAN: אין לך מגירת סים. אין לך אנטנות. המחשב שלך לא תומך ב-WWAN (באופן רשמי, כמובן). ניתן לראות כאן את ההכנה לכרטיס WWAN (שכנראה במהדורות אחרות משתמשים בו): [image: 1660263350641-b5cf9a3c-8166-490a-93e0-ff6cf0cac77c-1660260826754-dscn3625-copy-resized.jpeg] אפשר לראות כאן שבמהדורה אין כרטיס WWAN. [image: 1660581100544-429c0dd7-89a0-443a-9edb-7d9dd8bcf378-image.png] אבל פה כן כתוב שזה תומך בWAN
  • עזרה ברכישת מחשב עם sim card

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    319 צפיות
    A0533057932A
    @קינג-קומפיוטר תבדוק באספירקום או שניידר על טינקפד להם יד בדרך כלל גם סים או אופציה להוספה
  • צריבת דיסקים

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    623 צפיות
    1
    @OdedDvir במחשב שלי אין כניסה לCD. ועל כן הלכתי לקיוסק מחשבים, שם ניסיתי לצרוב.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    3 צפיות
    אין תגובות
  • קפיצת חלונות

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    108 צפיות
    אין תגובות
  • מגדיל טווח עם כבל רשת

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    408 צפיות
    WWWW
    @הבוס-הגדול המוצר הבא https://ksp.co.il/web/item/20463 מנסיון. יש לו הגדרה כזאת.
  • יעוץ בקניית מחשב נייד אסוס מהסדרות הפשוטות

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    218 צפיות
    א
    @OdedDvir האם הם מהסדרות היוקרתיות של אסוס או הפשוטות?
  • התחממות מסך מחשב נייד באופן קבוע - מזיק?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    288 צפיות
    אף אחד 3א
    @צדיק-תמים הבאתי אותו כי מדובר בו על זה ש LG לקחו טלוויזיות ישנות שלהם והגבירו להם את הבהירות ומכור אותם בתור דגם משופר ומדובר שם על הסיכון באורך חיי המוצר שמתלווה לזה (סרטון של linus tech tips)
  • ייעוץ על מחשב לרכישה

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    798 צפיות
    פ
    @liy770 אמר בייעוץ על מחשב לרכישה: יש תחליף של @Men770 אבל הוא לא חזק במיוחד... https://forum.netfree.link/topic/8080/מיני-וייפרי-ללינוקס
  • התייעצות בנוגע לups's

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    129 צפיות
    אין תגובות
  • משטח עכבר לא תקין

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    557 צפיות
    ש
    @אינטרקום אמר במשטח עכבר לא תקין: @שוהם307 ניסית לבטל את העדכון של וינדוס? לבדוק שאכן זה מחמת העדכון? לא. אנסה את זה בהמשך. תודה על הרעיון.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    32 צפיות
    אין תגובות
  • כרטיס זיכרון שצריך אתחול

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    335 צפיות
    A0533057932A
    @שמעון-גרין שאלה כזאת בלי לצרף תמונה מניהול דיסקים היא שאלה שאין מה לענות עליה
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    297 צפיות
    yair-naY
    @ek0583232948 אפשרות לבחור ולברור איזו תוכנה תוציא לאיזה פלט, אתה צריך רכיבים נוספים (USB, BT, או אפילו אם תחבר לHDMI)
  • חיבור בקר למחשב באמצעות RS485

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    193 צפיות
    ח
    סוף דבר הכל נשמע. המתכנת של הבקר עבר להשתמש בבקר אחר שיש לו יציאה לחיבור לאטרנט ואני ניגש לבקר ישירות דרך פורט ו IP..
  • עזרה - אתחול דיסק און קי

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    1k צפיות
    כוכב שמחכ
    @NH-LOCAL ברור שקראתי. אתה כותב לפי הנתונים ברשימה תדע איזה מספר לבחור אבל אתה לא מסביר היכן לבחור. משתמש שלא מבין ב CMD, עלול להעתיק את הקוד שכתבת כמו שהוא, ולמחוק לעצמו את כל הנתונים בדיסק 1. עדיף לכתוב כוכבית במקום מספר, ולהסביר שבמקום הכוכבית יש לכתוב את המספר שמייצג את הדיסק שאותו רוצים לנקות. מקווה שעכשיו הובנתי.
בא תתחבר לדף היומי!