דילוג לתוכן

חומרה

1.1k נושאים 15.1k פוסטים
  • פיצול יציאת VGA לשנים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    224 צפיות
    A0533057932A
    @אריאל כתוב שש תמיכה בשני מסכים אתה בטוח שיש לך רק יציאה אחת?
  • בעיה בזיהוי USB

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    595 צפיות
    B
    @aiib תראה אצלי נגיד יש את הכונן עם הספרים פלוס התקיה של התוכנה עצמה שיושבת במחשב זה שתי תקיות בC OTZAR ו OTZAR DATA כשמתמשים עושים שיוניים בתוכנה אני פשוט מחליף את התקיות האלה עם התקיות שהנחתי בצד שזה בדיוק כמו שאני רוצה בברירת מחדל. אז אני אומר תראה אם זה כך גם אצלך תניח בצד את שתי התקיות תריץ התקנה מחדש של התוכנה ותראה אם הבעיה הסתדרה . וכך תמיד תוכל להחזיר את התקיות שהיו .
  • מתאם USB C לUSB רגיל, כמה מחירו בארץ ?

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    698 צפיות
    א
    @מעמד יש באיביי ב2.5 ש"ח https://www.ebay.com/itm/202220740643
  • מה זה SSHD?

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    1k צפיות
    A
    @משחזר-מידע אמר במה זה SSHD?: מכיון שזאת פרשנות של מתכנת התוכנה שנכתב בכללי מזמן אמרתי שאתה צריך להוציא תוכנה עם פרשנות שלך...
  • בירור לגבי גדלי מסך

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    206 צפיות
    רחמיםר
    @aiib האינצ'ים שמציינים זה האורך של האלכסון של המסך עצמו ללא המסגרת, דהיינו השטח של הפיקסילים המציגים את התמונה. במפרט המורחב מופיע גובה ורוחב כולל מעמד ולא כולל מעמד שם תוכל לראות מה הרוחב והגובה כולל מסגרת.
  • בעיה בנגן- וירוס?

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    488 צפיות
    א
    @aiib כמובן, למרות שאפשר לנחש את התשובה שלו: תקווה תמיד יש, צריך לנסות לשחזר מהנגן ומהמחשב.
  • קניית מקלדת למחשב נייד

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    461 צפיות
    yair-naY
    @עימוד-עילית אתמול שלחתי הודעה, היום השבתי לו על הדגם. אני מקווה שעד מחר תהיה לי תשובה, אם לא עוד היום (אם הוא יחזיר לי תשובה כשאני עוד במשרד)
  • חיבור פלאפון באמצעות בלוטוס + שמע.

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    216 צפיות
    משה ב.מ
    @yair-na פניתי למומחים
  • השוואת מעבדים AMD מול אינטל

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    751 צפיות
    yair-naY
    @עימוד-עילית הם שמים דגש על מחיר נמוך. כך קראתי באיזה מקום... אבל המציאות מוכיחה שהרבה מרוצים ממעבדי AMD
  • על איזה מסך מחשב אתם ממליצים?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    109 צפיות
    אין תגובות
  • התייעצות לרכישת מחשב נייד

    172
    0 הצבעות
    172 פוסטים
    8k צפיות
    A
    @A0533057932 אמר בהתייעצות לרכישת מחשב נייד: אתה מתכוון שמישהו יקח את הזהות שלך וישתמש בה? אני מתכוון שאני אקח את שלך...
  • דרוש מחשב נייד

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    368 צפיות
    SoferS
    @מעמד בכותרת כתוב החל מ.. כנראה שיש לו כמה מחשבים,
  • פיענוח דו"ח SMART

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    485 צפיות
    מ
    @aiib אמר בפיענוח דו"ח SMART: עכשיו אני ארדם יותר בקלות בלילה..... אוף זאת לא היתה המטרה שלי
  • מחפש מנהל התקן "דרייבר" עבור טייפ מנהלים סוני ישן

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    479 צפיות
    OdedDvirO
    אם עדיין לא הסתדרת, תוכל להתקין את הדרייבר במחשב עם אינטרנט ואחר לך להשתמש בDoubleDriver כדי לגבות את הדריבר לדיסק און קי ולהתקין במחשב אחר
  • הצילו!!! תקלה בדיסק קשיח

    50
    0 הצבעות
    50 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @שוהם307 אמר בהצילו!!! תקלה בדיסק קשיח: והבעיה לא נפתרה, אז מה אתם אומרים למחוק את הדרייברים ולהתקין מחדש? אינני יכול לייעץ לך מה לעשות ואינני יכול להבטיח לך שזה יעזור זה היה בגדר עצה ורעיון שאולי יכול לעזור מה גם שלא בטוח שאכן יעזור אני יכול לומר לך רק מה אני הייתי מנסה
  • בלוטוס חדש: לא מתחבר בדוק את הpin

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    121 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה לגבי מדפסת..

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    687 צפיות
    קרמבוק
    אתה צריך להוריד את זה ולהתקין [image: 1580195162246-6ee75cb3-0b44-43cf-9a87-a802e8faf994-image.png]
  • האם יש כבל לחיבור טאבלט ווינדוס למחשב

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    913 צפיות
    בר בי רבב
    רכשתי את המוצר הזה [image: HTB1ySA9cQxz61VjSZFtq6yDSVXab.jpg?width=800&height=800&hash=1600] מקווה שיתאים
  • תרגום קבצי INI

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    187 צפיות
    OdedDvirO
    @מורשת-מרן אמר בתרגום קבצי INI: דוגמה למסמך: lang.ini אשמח להדרכה קצרה (מהתחלה) מה אני צריך לעשות מהתחלה ועד הסוף, כדי שהתוכנה תהיה מתורגמת בע"ה. הסבר כללי לקבצי ini שורה שמתחילה בנקודה פסיק היא הערה ואתה יכול להתעלם ממנה שורה שמוקפת בסוגריים מרובעות היא קטגוריה - אל תשנה כלום בשאר השורות תעשה כמו ש @משחזר-מידע אמר, לשנות רק מה שאחרי הסימן שווה (=) לדוגמא מתחילת הקובץ ; 5.7 [Form1.Captions] Label36=בשידור Label21=השידור הבא Label28=ESC – ביטול Label11=טרק אחרון Label1=חיפוש Label2=חפש ב lbLibrary=ספריה בהצלחה!
  • הצילו את הנגן. עזרה בהלחמה

    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    897 צפיות
    chocolateC
    @שעטנ-ז-ג-ץ אמר בהצילו את הנגן. עזרה בהלחמה: @chocolate אמר בהצילו את הנגן. עזרה בהלחמה: @שעטנ-ז-ג-ץ אמר בהצילו את הנגן. עזרה בהלחמה: @שעטנ-ז-ג-ץ אמר בהצילו את הנגן. עזרה בהלחמה: @chocolate אמר בהצילו את הנגן. עזרה בהלחמה: נסיון צריכים משחה או שבאמת מספיק מלחם טוב + החוטים שציינת לעיל? לא חייב אבל זה מוסיף המון תוכל להסביר מה בעצם זה עושה ואיך זה לא חוצץ בין ההלחמה למקום הרי זה לא עשוי מברזל והוא אינו מוליך חשמל? הוא לא מוליך הוא מנקה לכלוך ומוליך החום
בא תתחבר לדף היומי!