@Aharon-0
אשמח לקבל הדרכה, כי לפי מה שראיתי אין אפשרות לקבל SMS למספר skipe אלא רק לשלוח , ואפשר לשלוח עם זיהוי שלי , מה שיגרום לקבל SMS למספר הרגיל שלי , כך שלא הועיל כלום
ek0583232948
-
אני צריך לקבל SMS למספר ארופאי או אמריקאי -
אני צריך לקבל SMS למספר ארופאי או אמריקאיאני רוצה מספר קבוע, לפחות לשבועיים
בנתיים כל מה שמצאתי בגוגל, זה נותן לי לשלם רק בקריפטו וכל מיני אתרי תשלום
האם מישהו מכיר אתר נורמלי שאפשר לשלם עם כ.א. ? -
מה זה הריבוע שנוצר לי במחשב?@yossiz
איך לא חשבתי...
זה בדיוק במקום של הסמל, ואכן לאחר שלחצתי על הסתר סמל, ושוב הצג סמל , הכל חזר -
מה זה הריבוע שנוצר לי במחשב?
-
האם יש אפשרות לטאבלט שחסום רק לנדרים פלוס בלבד?אני רוצה לחסוך את העלות של תשלום לנדרים פלוס, (1500 ₪)
האם יש אפשרות לחסום כל גישה מעבר לאפליקציה של נדרים + ?
זה אומר , גם לגדרות דרך המקלדת וכדו' -
מחשב לנובו, איך מבטלים את החזרה לדף קודם בדפדפן שמופעלת דרך גרירה בלוח המגע@Whenever
תודה , הייתי שם לך 10 לייקים, מאד עזרת לי -
מחשב לנובו, איך מבטלים את החזרה לדף קודם בדפדפן שמופעלת דרך גרירה בלוח המגע@Whenever
הבעיה שזה מבטל לי את כל האפשרויות של גרירה ב2 אצבעות , גם לרדת ולעלות בדפים, כך שיצא שכרו בהפסדו -
מחשב לנובו, איך מבטלים את החזרה לדף קודם בדפדפן שמופעלת דרך גרירה בלוח המגעיש לי מחשב לנובו שמתי שאני גורר ב2 אצבעות בלוח המגע, ימינה או שמאלה , זה עושה לי את הפעולה בדפדפן של חזרה לדף קודם, או מעבר לדף הבא, איך מבטלים את זה ?
-
פוטושופתפנה ל https://mitmachim.top/
פה לא מדברים על פריצות -
דרסתי קובץ בטעות, האם יש איך לשחזר ?@חגי כתב בדרסתי קובץ בטעות, האם יש איך לשחזר ?:
מgetintopc
התקנתי משם ובסוף הוא גם מבקש כסף לשחזור,
יש אפשרות למסלול בדיקה חינם? -
דרסתי קובץ בטעות, האם יש איך לשחזר ?עשיתי שמור בשם לקובץ מסוג (.drawio) ובטעות שמרתי את זה על גבי קובץ אחר, האם יש דרך לשחזר את הקובץ הקודם?
-
מישהו מכיר תוכנה ליצירת תרשימים, שבה ההיררכיה שמשולבת כחלון בתוך חלון?אני רוצה ליצור שרטוט כמו הרעיון בתמונה

הבעיה שלי שבפאוור פווינט זה מוגבל בכמות ההיררכיות, זאת אומרת שאי אפשר ליצור חלונות פנימיות בתוך החלון הכחול אלא הוא נותן 2 שלבים בלבד את האפור ובתוך זה את הכחול
מצד שני , אני לא רוצה להשתמש בשרטוט חופשי ולשים אובייקטים אחד מעל השני, כי אז אם אני צריך להוסיף אובייקט, אני צריך להגדיל את האובייקט שבשכבה מתחת וכן הלאה לשכבות התחתונות יותר
(אם אני לא מספיק מובן, כתבו לי , ואפרט יותר)
נ. ב. איך מגדירים את גודל התמונה בפוסט? -
חשבון גוגל שהושבת@clickone כתב בחשבון גוגל שהושבת:
אמנם אני כמשתמש נטפרי (ורבים אחרים כאן) לא חשוף כלל לפרסומות שלהם, ואם ככה לכאורה זה אכן בחינם,
גם אם אנחנו לא רואים פרסומות הרי שעדיין המידע שאנחנו מספקים להם, הוא רב (כניסות ,חיפושים)
-
למה האפריקאים שחורים@צבי-ש
בבקשה כשמעתיקים תוכן מאתר לשים לב שלא מעתיקים את כל השטויות שלו
אם תוכל בבקשה לערוך את ההודעה שלך
תודה רבה -
מחשב מומלץ לרכישה...אני צריך מחשב שמשמש רק לגלישה , צפי. בתמונות, וקצת הקלדה
אשמח להמלצות על על דגמים שלא יעשו בעיות בחומרה וכדו’ -
טלפון SIP לא מתחבר לרשת בפרוטוקול udpתודה רבה לכל מי שענה בפרט ל@Shmuel754
אכן , לאחר שעברתי בין כמה נציגים בבזק, הם הגדירו לי את ה-ALG
והכל תקין -
טלפון SIP לא מתחבר לרשת בפרוטוקול udp@Shmuel754 כתב בטלפון SIP לא מתחבר לרשת בפרוטוקול udp:
עד כמה שאני יודע, בזק מורידים את האופציה הזו בממשק המודם, דבר עם התמיכה.
ניסיתי דרכם והם לא מכירים דבר כזה
-
טלפון SIP לא מתחבר לרשת בפרוטוקול udpאם תוכל לשלוח צילום מסך או נתיב זה מאד יעזור לי
אנו ניסיתי למצוא ולא ראיתי -
טלפון SIP לא מתחבר לרשת בפרוטוקול udp@Shmuel754
תוכל להדריך אותי איך לעשות זאת?
יש לי ראוטר של בזק B fiber
ניסיתי לחפור בהגדרות, אך לא מצאתי כזאת הגדרה -
טלפון SIP לא מתחבר לרשת בפרוטוקול udp@shraga
האיפוס היה פיזי על הראוטר ולא אצלם במערכת
אכן בנטפרי , אנסה לפנות אליהם, תודה