במחילה, בחזרה לתחילת הדיון
האם בטוח מדובר בגרסה 68 או בגרסת הביטא החדשה?
בכה"ג חלים שינויים בפתע לפי הפיתוח.
אגב אצלי זו גרסת הביטא ואני בלי הבאג המדובר:

מעלה ומוריד
-
בעיה בכרום גירסה 68 -
ניוד מהבית@master
יש?@יעקב-ישראל
אתה יכול לבדוק לי ודאות? -
תצוגה חדשה בgmailלא לכולם זה טוב, אם אתה עם נטסטיק, וואו אתה הולך לסבול...
התצוגה החדשה הרבה יותר כבדה!
פוק חזי מאי עמא דבר...
לפחות 'אפשר תמיד לחזור לגרסה הישנה'... היו שטענו שזו תהיה כפיה אינטרנטית.. -
ניוד מהבית@master
עיר הקודש והמקדש.
שכונות הדרום. -
ניוד מהביתא. מעוניין לנייד את הקו, למה שהחוזה נגמר, והודיעו שממחר מחיר החבילה 80 ש"ח בחודש...
להתחיל להתגלגל באוטובוסים-עמוסים בבין הזמנים לא נשאר כח....
מישהו יודע על ניוד מהבית, סוכן שמגיע אליך הביתה?ב. ראיתי מתישהו מבצע על C2 מחודש בניוד (כמד' 220 ש"ח), מימכיר?
-
למה אי אפשר לחיות בשקט עם כרום 67 ?@dovid תודה רבה!
פתרת לי בעיה שאני נסחב איתה זמן ארוך. -
למה אי אפשר לחיות בשקט עם כרום 67 ?@dovid מהפירוש מחובר לחשבון גימייל מסונכרן?
שכשאני מתחבר דרך כרום נפתח אטוטמטית הגימייל שלי? -
למה אי אפשר לחיות בשקט עם כרום 67 ?@dovid התכוונתי לשאול מהו הנזק. סיסמאות? משתמשי דפדפן? סימניות?
והאם אי אפשר בלי זה -
למה אי אפשר לחיות בשקט עם כרום 67 ?C:\Program Files (x86)\Google\ %LOCALAPPDATA%\Google\ %APPDATA%\Google\בראשון לא היה כלום
בשני יש תיקיה במשקל 1.13GB, מה אני מוחק שם?
בשלישי היתה תיקיה ריקה. -
למה אי אפשר לחיות בשקט עם כרום 67 ? -
למה אי אפשר לחיות בשקט עם כרום 67 ?@shraga
אמנם ההיגיון הצרוף, כדבריך.אך ביצוע כפול של:
לוח הבקרה > תוכניות ותכונות > הסר התקנה
זה עומק העקירה... -
למה אי אפשר לחיות בשקט עם כרום 67 ?@shraga
טעות.
את החדשה. -
למה אי אפשר לחיות בשקט עם כרום 67 ?יצאתי מהדפדפן, עקרתי אותו מהמחשב והתקנתי מחדש את הגירסה הישנה ולא הועיל.
-
הורדת כתם ממרצפותנספוג (ספוג הפלא), לא עוזר?
-
למה אי אפשר לחיות בשקט עם כרום 67 ?לפני זמן רב עדכנתי את גירסת הדפדפן (כרום) ל 67
ומשום מה בכל פעם בהפעלה האוטומטית של הדפדפן, בעת הכנסת הנטסטיק
מופעלת הגירסה הישנה יותר.
יצאתי מהדפדפן, עקרתי אותו מהמחשב והתקנתי מחדש את הגירסה החדשה ולא הועיל.
מחקתי קאש וללא הועיל.
הבעיה היא שהגירסה הישנה לא עובדת אצלי כמו שצריך, למשל לגימייל לוקח המון זמן לעלות.
מישהו יודע על הבעיה או על פיתרונה?