@dovid לא עובד.
בול+
-
לא מצליח להתחבר דרך שולחן עבודה מרוחק -
לא מצליח להתחבר דרך שולחן עבודה מרוחק@dovid לאחר לחיצה על אנטר אני מקבל OK
Microsoft Windows [Version 10.0.17134.112]
(c) 2018 Microsoft Corporation. כל הזכויות שמורות.C:\WINDOWS\system32>netsh advfirewall reset
Ok.C:\WINDOWS\system32>
-
לא מצליח להתחבר דרך שולחן עבודה מרוחק@dovid אמר בלא מצליח להתחבר דרך שולחן עבודה מרוחק:
תריץ בשורת פקודה כמנהל את זה:
netsh advfirewall resetזה מאפס את הפיירוול. תוודא שאתה מקבל OK.
קיבלתי אוקיי ואפס.... אין תגובה חיובית
סליחה... ותודה
-
לא מצליח להתחבר דרך שולחן עבודה מרוחק@dovid אמר בלא מצליח להתחבר דרך שולחן עבודה מרוחק:
תריץ שורת פקודה כמנהל ותכתוב שם:
netsh advfirewall firewall add rule name="Open Remote Desktop" protocol=TCP dir=in localport=3389 actionלא הסתדר.
-
לא מצליח להתחבר דרך שולחן עבודה מרוחק@dovid הורדתי את החומת האש רק המרוחק וזה עבד
השאלה אם אין בעיה להשאר כך בלי חומת אש......
-
לא מצליח להתחבר דרך שולחן עבודה מרוחק@shraga לשניהם יש את RL.
יש לי חיבור דרך טים ויואר.
-
לא מצליח להתחבר דרך שולחן עבודה מרוחק@shraga כן
-
לא מצליח להתחבר דרך שולחן עבודה מרוחק -
לא מצליח להתחבר דרך שולחן עבודה מרוחקעד לפני שבוע הכל עבד כרגיל.
פתאום זה הפסיק לי לעבוד, כשאני מנסה להתחבר הוא כותב לי אין חיבור ו3 אפשרות של אין חיבור לאינטרנט כרגיל....
נטרפי שלחו אותי לספק (RL) והוא כתב לי ששיניתי בפרוול - אני לא יודע על מישהו ששיחק במחשב ....
(קשור לחומת האש?!)מישהו יכול להסביר את זה?
תודה
-
מד חום ללא מגע - במחיר שווה@אלי-tza מה הכוונה הוראות שימוש?
-
מד חום ללא מגע - במחיר שווהמדדתי תינוק שהיה לו בסיבובת 40 מעלות
והוא הראה רק 37-36אולי מנסה להרגיע, אבל לא במקום הנכון...

-
מד חום ללא מגע - במחיר שווה -
מסך למחשב מומלץ -
מד חום ללא מגע - במחיר שווהבסוף קניתי את זה
אבל זה על הפנים!!!!מחכים שמישהו יציע משהו יותר טוב

כל טוב
-
עזרה בהפעלת מחשב (צעד אחר צעד)@אלי-tza כן
-
עזרה בהפעלת מחשב (צעד אחר צעד) -
הקטנת סוגריים מרובים בכל הטקסט@רוב-יועץ אמר בהקטנת סוגריים מרובים בכל הטקסט:
@מורשת-מרן אם אתה בטוח שכתבת נכון את הנוסחה, תעשה החלף הכל. אם לא, תעשה החלף בלבד ואז הוא יחליף את הקרוב. אם יצא טוב, מוטב. ואם לא, תמצא את הטעות ותתקן.
> בכל אופן ctrl + X יחזיר המצב לקדמותוctrl + Z לא?
-
עזרה בהפעלת מחשב (צעד אחר צעד)@אלי-tza
א.

ב.
יש כונן דיסקים. -
עזרה - הגברת קליטה סלולארית@zvinissim קניתי 2 כאלו.
יתכן שהם לא מתייחסים לאחד או לסוג הזה שהם לא באיכות של מי יודע מה (כוונתי לאיכות של מאות מ"ר).
וטיפ לפני שאתה נכנס לעבודה
:
כל אחד צריך התאמה אישית.
ולכן עדיף לייבא כמות קטנה ולשחק עם החלקים וכו' וכו'......הצלחה
-
האם ניתן לחפש בוורד תמונות ולהחליפן ?


