דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. תחבורה ורכב
  3. הטענת רב קו טלפונית

הטענת רב קו טלפונית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תחבורה ורכב
81 פוסטים 14 כותבים 3.6k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • clickoneC מנותק
    clickoneC מנותק
    clickone
    השיב לberi zip ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

    אבל לי לא ברור מה הסיפור שלהם למה שמשרד התחבורה לא יקנו טאבלטים מוקשחים סיפור שבכמויות גדולות יוצא כמה מאות בודדות ליחידה (אם ליש ואושר עד משתלם כזה דבר זה ודאי לא יקר במיוחד) ויתקינו אחד כזה בכל תחנה?

    כי ילדים משחקים עם זה והורסים את זה.
    לי לא ברור למה אין את זה בכל אוטובוס....
    או למה לא הכניסו את הרכיב הזה בתוך המכשיר של הרבקו שנמצא באוטובוס.
    (אינטרנט ממילא יש היום ברוב האוטובוסים)

    אין טסט כמו פרודקשן.

    המייל שלי urivpn@gmail.com

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מעמד
      השיב לclickone ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @clickone כי נראה לי שהמערכת שם מרובעת, ועד שלא יציעו להם את ההצעה הזאת, הם לא יחשבו על זה לבד

      clickoneC zvinissimZ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ד מנותק
        ד מנותק
        דוב
        השיב לberi zip ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

        אפשר גם בכספונט (הוא לפעמים יותר נגיש מהעמדות טעינה)
        אבל לי לא ברור מה הסיפור שלהם למה שמשרד התחבורה לא יקנו טאבלטים מוקשחים סיפור שבכמויות גדולות יוצא כמה מאות בודדות ליחידה (אם ליש ואושר עד משתלם כזה דבר זה ודאי לא יקר במיוחד) ויתקינו אחד כזה בכל תחנה?

        כנראה שלאושר עד ויש זה מביא לקוחות, בתחבורה כנראה זה שונה...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • ליכטל מנותק
          ליכטל מנותק
          ליכט
          השיב לclickone ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @clickone
          זה מועיל רק לאנשים שרוצים לטעון את הכרטיס של הילד, ההורה מטעין את הכרטיס בטלפון, ואז הילד רק מכניס את הכרטיס במכשיר, והוא נטען.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • by6199B מנותק
            by6199B מנותק
            by6199
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי by6199
            #15

            שירות שאינני מבין מה התועלת בו, יכלתי לעשות אותו לפני 3 שנים בהסכמה עם רב קו אונליין אבל אין לזה כל תועלת, חייבים ללכת למכונה להשלמת טעינה מה שמייתר את הצורך במערכת טלפונית, אולי זה יעיל לילשים אבל זה כבר לא השורה שצויינה.

            זה מערכת ממוחשבת לא מענה אנושי.

            בהצלחה לבעל הקו, ועל הדרך "בפעילות ...." אשמח לשמוע את ההקשר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • clickoneC מנותק
              clickoneC מנותק
              clickone
              השיב למעמד ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @מעמד הציעו ודיברו.
              אחד העוזרים של אחד היועצים לתחבורה דיבר איתי על זה כבר לפני שנתיים.
              ואז הוא חזר אלי עם כל ההסברים המלומדים האלה.

              @ליכט ומה עם ההורה רוצה לטעון לעצמו את הרב-קו ואין לו זמן להגיע לעמדת המתנה? (לדוגמא, הוא מסיים את העבודה בשעה 4, והואטובוס שלו ב4 ו2 דקות)- גם שם הוא צריך ללכת למכשיר בסוף.....

              אין טסט כמו פרודקשן.

              המייל שלי urivpn@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • nigunN מנותק
                nigunN מנותק
                nigun
                השיב לclickone ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @clickone
                אם הנתונים נשמרים על הכרטיס
                אין אפשרות לזייף כאילו יש לי כסף מוטען?

                מייל: nigun@duck.com

                upsilon01U תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • WWWW מנותק
                  WWWW מנותק
                  WWW
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  אולי באמת עדיף שישאירו את זה ככה, כדי שקודם כל יטפלו באוטובוסים עצמם, ואח"כ ברב קו..

                  WWW.netfree@gmail.com || קשבק! החזר כספי לבנק על רכישות באינטרנט || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • upsilon01U מנותק
                    upsilon01U מנותק
                    upsilon01
                    השיב לnigun ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @nigun

                    הנתונים מוצפנים ברמה גבוהה מאד
                    זה כרטיס מסוג clypso שנפוץ באירופה כבר יותר מ 10 שנים
                    ועדיין הוא לא נפרץ

                    זה לא כרטיס זיכרון
                    זה מעבד

                    nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • nigunN מנותק
                      nigunN מנותק
                      nigun
                      השיב לupsilon01 ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @upsilon01
                      אי אפשר לקחת מכשיר שמטעין (אפילו סמאטרפון)
                      ולהאזין מידע שמועבר לכרטיס ואז פשוט לשדר שוב את אותו מידע?

                      מייל: nigun@duck.com

                      upsilon01U תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • zvinissimZ מנותק
                        zvinissimZ מנותק
                        zvinissim
                        השיב למעמד ב נערך לאחרונה על ידי zvinissim
                        #21

                        @מעמד אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                        כי נראה לי שהמערכת שם מרובעת, ועד שלא יציעו להם את ההצעה הזאת, הם לא יחשבו על זה לבד

                        @מעמד לא נראה לי שהמערכת מרובעת

                        לדעתי הסיפור הוא כזה (שהכי נכון הגיונית - אל תשאל איך)

                        אין חברה אחת שמפתחת את המערכת הזו.
                        כל חברת אוטובוסים יכולה לבחור חברת פיתוח עצמאית למערכת שלה ולמכשירים שהיא מחליטה לקנות.
                        רק מה כן - משרד התחבורה יצרו תקן משלהם וכולם חייבים לעבוד לפי התקן הזה (לא אכפת להם איך תבנה את המערכת רק שהשידור יהיה לפי קובץ ושדות מסוימים (בדיוק כמו הקובץ האחיד של מס הכנסה למי שמכיר)
                        ולכן לא משנה אם השידור יהיה בסוף יום או בעוד יום-יומיים כך שלבסוף כול המערכות מסתכרנות לפי קובץ מסוים שמשודר בזמן קבוע.
                        לכן מה שחשוב שהכרטיס שבידך מתעדכן בסכום החיוב במדויק בעת הכירטוס באוטובוס כך שלמערכת זה פחות משנה מתי שידור הנתונים

                        ד"א באותו אופן גם עובדים אאל"ט גם כרטיסי אשראי.
                        כאשר אתה מגהץ את הכרטיס החיוב לא עובר אוטומטית לחברת האשראי לחיוב אלא רק לאחר סוף יום או יומיים (ולפעמים גם יותר - לא מדובר על כרטיס דביט שזה באמת מיידי לחשבון הבנק)

                        פורום אופיס
                        לכל הטיפים שלי

                        by6199B beri zipB 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • by6199B מנותק
                          by6199B מנותק
                          by6199
                          השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי by6199
                          #22

                          @zvinissim ממש לא נכון בשני הדברים.

                          חיוב אשראי משודר מיידית, לוקח זמן עד שתראה אותו בחשבון, אם תבדוק כמה נותר לניצול תראה שהסכום כבר ירד.
                          רב קו אחרי דקה בחברה אחרת יופיע כבר הסכום הנמוך יותר, מרכז המידע של משרד התחבורה מקבל את הנתונים הסופיים באיחור, למה הם עדיין בימי הביניים

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • beri zipB מנותק
                            beri zipB מנותק
                            beri zip
                            השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @zvinissim אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                            כאשר אתה מגהץ את הכרטיס החיוב לא עובר אוטומטית לחברת האשראי לחיוב אלא רק לאחר סוף יום או יומיים (ולפעמים גם יותר - לא מדובר על כרטיס דביט שזה באמת מיידי לחשבון הבנק)

                            אתה מתבלבל בין השידור חסומים שזה קורה פעם ביום אבל בכולם זה משדר ובכמעט כולם הוא בודק לפני זה את המסגרת
                            ואגב גם לכרטיסי דביט לוקח יומיים לביצוע החיוב בפועל

                            לסקרים בתשלום לחץ כאן או כאן
                            להרשמה לקבלת קאשבק ממגוון אתרים לחץ כאן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • upsilon01U מנותק
                              upsilon01U מנותק
                              upsilon01
                              השיב לnigun ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @nigun
                              ברור שלא
                              הרב קו מנפיק מספר רנדומלי יחודי כל הטענה
                              שעליו מתבסס כל התקשורת
                              לכן לא יעבוד שידור חוזר
                              תקרא קצת על RSA תבין יותר טוב

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • S מנותק
                                S מנותק
                                Shmuel754
                                השיב לby6199 ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @by6199 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                @zvinissim ממש לא נכון בשני הדברים.

                                חיוב אשראי משודר מיידית, לוקח זמן עד שתראה אותו בחשבון, אם תבדוק כמה נותר לניצול תראה שהסכום כבר ירד.
                                רב קו אחרי דקה בחברה אחרת יופיע כבר הסכום הנמוך יותר, מרכז המידע של משרד התחבורה מקבל את הנתונים הסופיים באיחור, למה הם עדיין בימי הביניים

                                @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                @zvinissim אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                כאשר אתה מגהץ את הכרטיס החיוב לא עובר אוטומטית לחברת האשראי לחיוב אלא רק לאחר סוף יום או יומיים (ולפעמים גם יותר - לא מדובר על כרטיס דביט שזה באמת מיידי לחשבון הבנק)

                                אתה מתבלבל בין השידור חסומים שזה קורה פעם ביום אבל בכולם זה משדר ובכמעט כולם הוא בודק לפני זה את המסגרת
                                ואגב גם לכרטיסי דביט לוקח יומיים לביצוע החיוב בפועל

                                אשראי, בקשת אישור לעסקה מבוצע מיידית בכרטיסי דביט ובעיסקאות נוספות, לכן זה מעדכן את היתרה בבנק בדביט ואת היתרה הפנוייה לשימוש בכרטיס. באם לא תשודר העסקה יקח כמה ימים עד שהיתרה לשימוש תחזור לקדמותו.
                                העסקה משודרת בסוף היום לש.ב.א שלקוח עוד כיום עד שמתעדכן בחברת האשראי, באם נעשתה בקשת אישור כתוצאה העיסקה, חב' האשראי ידעו לומר שיש עסקה חדשה שעדיין אינה מעודכנת במערכת.
                                כל המשתמשים בAPI ולא במסוף ש.ב.א. המותקנת על המחשב כבעבר, כבר לא מכירים את שיטת העבודה, כי כל פעילות השידור ועדכון פרמטרים וחסומים מתבצע כיום אצל ספק ה-API כמו פלאקארד ודומיו, והם משדרים פעם ביום או בהתאם לבקשה באם נכנסים למערכת שלהם. לכן מבחינתם ברגע שהעסקה שודרה כשפועל זה עוד לא שודר לשבא וניתן לביטול ללא שיופיע בכלל בפירוט האשראי.

                                בהזמנת הטענה ברב-קו, מתבצע רק בקשת אישור לסכום העסקה כשהעסקת האשראי תשודר רק לאחר הטענה פיזית על הכרטיס הרב-קו.

                                שיטת המסלקה של משרד התחבורה בנויה נכון, הם לא אמורים לדעת באון-ליין את היתרה בכרטיס, מספיק להם לקבל את הנתונים תוך יום-יומיים, נכון שניתן לשפר את המסופים באוטובוסים שבמידה והוזמנה הטענה שיטעין את החוזה על הכרטיס, אבל זה קשור למסופים באוטובוס ולא למסלקה.

                                zvinissimZ by6199B beri zipB 3 תגובות תגובה אחרונה
                                5
                                • zvinissimZ מנותק
                                  zvinissimZ מנותק
                                  zvinissim
                                  השיב לShmuel754 ב נערך לאחרונה על ידי zvinissim
                                  #26

                                  @Shmuel754 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                  אשראי, בקשת אישור לעסקה מבוצע מיידית בכרטיסי דביט ובעיסקאות נוספות, לכן זה מעדכן את היתרה בבנק בדביט ואת היתרה הפנוייה לשימוש בכרטיס. באם לא תשודר העסקה יקח כמה ימים עד שהיתרה לשימוש תחזור לקדמותו.
                                  העסקה משודרת בסוף היום לש.ב.א שלקוח עוד כיום עד שמתעדכן בחברת האשראי, באם נעשתה בקשת אישור כתוצאה העיסקה, חב' האשראי ידעו לומר שיש עסקה חדשה שעדיין אינה מעודכנת במערכת.
                                  כל המשתמשים בAPI ולא במסוף ש.ב.א. המותקנת על המחשב כבעבר, כבר לא מכירים את שיטת העבודה, כי כל פעילות השידור ועדכון פרמטרים וחסומים מתבצע כיום אצל ספק ה-API כמו פלאקארד ודומיו, והם משדרים פעם ביום או בהתאם לבקשה באם נכנסים למערכת שלהם. לכן מבחינתם ברגע שהעסקה שודרה כשפועל זה עוד לא שודר לשבא וניתן לביטול ללא שיופיע בכלל בפירוט האשראי.
                                  בהזמנת הטענה ברב-קו, מתבצע רק בקשת אישור לסכום העסקה כשהעסקת האשראי תשודר רק לאחר הטענה פיזית על הכרטיס הרב-קו.
                                  שיטת המסלקה של משרד התחבורה בנויה נכון, הם לא אמורים לדעת באון-ליין את היתרה בכרטיס, מספיק להם לקבל את הנתונים תוך יום-יומיים, נכון שניתן לשפר את המסופים באוטובוסים שבמידה והוזמנה הטענה שיטעין את החוזה על הכרטיס, אבל זה קשור למסופים באוטובוס ולא למסלקה.

                                  @Shmuel754 אתה רק מחזק את מה שאני כתבתי

                                  פורום אופיס
                                  לכל הטיפים שלי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • by6199B מנותק
                                    by6199B מנותק
                                    by6199
                                    השיב לShmuel754 ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @Shmuel754 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                    בהזמנת הטענה ברב-קו, מתבצע רק בקשת אישור לסכום העסקה כשהעסקת האשראי תשודר רק לאחר הטענה פיזית על הכרטיס הרב-קו.

                                    ברב קו הנושא הרלוונטי הוא הוא כל תיקוף שמעודכן מיידית, ברור שהזמנת טעינה לא מחוייבת בפועל עד הטעינה זה רק תופס אישור מחברת אשראי (בדומה למה שעושים במצינג עד שנסגר שהסכום נאסף).

                                    אשראי רגיל הבקשה מוגשת מיד ומשודר בפועל פעם ביום בד"כ בערב תלוי בהגדרה במסוף, אבל אחרי זה הכל נרשם זה שחברת האשראי עדיין לא יודעת מי בעל העסק שחייב לא אומר שהיא לא מכירה עדיין את העסקה.
                                    זה כמו העברה מחשבון לחשבון בבנק אחר שיקח עוד יום עד שתראה מי העביר לך את הכסף.
                                    במחשבה שניה אולי ברב קו המצב זהה ומשרד התחבורה מקבל מידע באותו רגע על ביצוע תיקוף אבל ממתין לקבלת תשדורות מסודרים מהחברות לעדכון מי מה וכו'

                                    zvinissimZ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • zvinissimZ מנותק
                                      zvinissimZ מנותק
                                      zvinissim
                                      השיב לby6199 ב נערך לאחרונה על ידי zvinissim
                                      #28

                                      @by6199 כנראה שלא קראת בדיוק את מה שאני כתבתי או שלא ירדת לסוף דעתי

                                      @zvinissim אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                      שהכי נכון הגיונית - אל תשאל איך

                                      אני כתבתי את זה (את נושא הרב קו) מידיעה ברורה שזה המצב

                                      היות ויש מספר חברות שמייצרות את המערכות האלו והמערכות האלו עובדות עצמאיות. המערכות שבאוטובוס לא משדרות את ה"כירטוס" און ליין בפועל - הם לא מחוברות לאינטרנט בכלל.

                                      מה שקורה זה שהנהג בסוף סיום הקו או פעם -פעמים ביום פורק את הנתונים ושולח אותם למשרד התחבורה

                                      המערכת באוטובוס לא מחוברת לאינטרנט בכלל!! (יש אולי רק מערכת אחת או שתיים שמשדרת און-ליין אבל רוב המערכות משדרות במצב שאני כתבתי)

                                      כאשר אתה מטעין רב קו מידע הטעינה נשמר בכרטיס עצמו והמכשיר יודע לקרוא את הנתונים מתוך הכרטיס -איזה מסלול יש לך וכשאתה עולה לאוטובוס הוא מקבל את הנתונים מהכרטיס

                                      ישנם מצבים שאפילו כבר למחרת משרד התחבורה מעודכן ביתרת הכרטיס שלך ואפילו לפני כן הכל תלוי בנהג מתי הוא פרק את הנתונים מהמכשיר ושלח אותם בשידור (אפילו לא 3 ימים)

                                      בכרטיסי אשראי רשמתי מפורשות אאל"ט מפני שאני יודע שכך זה עובר אולי השתנה בזמן האחרון שידור הנתונים אבל לא נראה לי בדיוק כמו ש @Shmuel754 כתב

                                      פורום אופיס
                                      לכל הטיפים שלי

                                      by6199B beri zipB 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • by6199B מנותק
                                        by6199B מנותק
                                        by6199
                                        השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        @zvinissim אני לא מתכוון להפוך את הדיון לזירת התגוששות, המציאות גדולה מכל הסבר.

                                        בהצלחה

                                        zvinissimZ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • zvinissimZ מנותק
                                          zvinissimZ מנותק
                                          zvinissim
                                          השיב לby6199 ב נערך לאחרונה על ידי zvinissim
                                          #30

                                          @by6199 אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                                          @zvinissim אני לא מתכוון להפוך את הדיון לזירת התגוששות, המציאות גדולה מכל הסבר.

                                          בהצלחה

                                          @by6199 אין כאן שום התגוששות.

                                          נשאלה השאלה למה אין סינכורן און ליין למשרד התחבורה ולמה הכרטיסים האלו כך מתנהגים כזו ולא בצורה שונה ברגע שאת מעביר "כירטוס" באוטובוס ועניתי את התשובה שככה עובדת המערכת.
                                          לא שלפתי את התשובה שלי מהמותן ככה סתם כי בא לי במקרה אני "קצת" קרוב לאנשים שמפתחים את המערכות האלו ל-2 חברות אוטובוסים גדולות בארץ אז קיבלת תשובה מדויקת למה זה מתנהג בדיוק כפי שזה מתנהג.

                                          יתרה מזו בדיוק היום בבוקר הלכתי לשאול אותם אם אני לא טועה בתשובה שלי וכך גם נאמר לי.

                                          זה המציאות וכנראה לא ישתנה לפחות בתקופה הקרובה

                                          פורום אופיס
                                          לכל הטיפים שלי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          בא תתחבר לדף היומי!
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • קטגוריות
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש
                                          • חוקי הפורום