איביי - מוצר לא הגיע
-
@yossiz אמר באיביי - מוצר לא הגיע:
למה כ"כ חשוב לו לסגור את הפנייה? האם המוניטין שלו יורד בגלל זה?
כן
@yossiz אמר באיביי - מוצר לא הגיע:
יש (עדיין) מספר מעקב, אבל זה עוד לא in transit, אני לא יודע מה זה אומר.
מצויין
עכשיו המצב שלו ממש לא טוב מבחינת איביי
ושלך בענניםתכתוב לו
איך זה שהמוצר שולם כבר בתאריך X וזה היה אמור להיות כאן בתאריך Y
יתירה מזאת
סימנת שהמוצר נשלח בתאריך Z
וגם סיפקת מס' מעקבועכשיו אתה כותב לי שהמוצר לא נשלח והמס' מעקב מזוייף
אתה עובד עלי בעיניים לכל אורך הדרך
ואתה עוד רוצה שאני אסמוך עליך
ולסגור את התלונה לפני שאני מקבל כסף ?______________=
מה שקורה
כשיש תלונה שאיביי מתערב
הם גם בודקים את כל התכתובת בינך לבינובמקרה כזה, שמתברר שמה שכתבת הוא נכון
הם יכולים גם לסגור לו את החשבון -
@משחזר-מידע אמר באיביי - מוצר לא הגיע:
סימנת שהמוצר נשלח בתאריך Z
וגם סיפקת מס' מעקבלענ"ד הסטטוס של המשלוח הזה שתווית המשלוח נוצרה. אבל לא שזה נשלח. אפשר ליצור תווית מהבית ואפילו לא משלמים עליה אם המוצר לא נשלח לבסוף
-
-
@aiib אמר באיביי - מוצר לא הגיע:
@משחזר-מידע אמר באיביי - מוצר לא הגיע:
סימנת שהמוצר נשלח בתאריך Z
וגם סיפקת מס' מעקבלענ"ד הסטטוס של המשלוח הזה שתווית המשלוח נוצרה. אבל לא שזה נשלח. אפשר ליצור תווית מהבית ואפילו לא משלמים עליה אם המוצר לא נשלח לבסוף
זה לא משנה מבחינת הרושם שאתה מנסה לייצר באיביי על הבן אדם הזה
העובדה, שהמוצר לא נשלח כלל
והבן אדם מנסה לגרום לסגור את התלונה לפני שהחזיר את הכסף
לא נשמע טוב בכלל
וכל זאת היה אמור לקרות לפני שמגישים תלונה
דהיינו אחרי כמה ימים שהמוכר ראה שהמוצר לא במלאי ולא נשלח ואין אפשרות לספק את המוצר
היה צריך ליצור קשר עם הקונה ... -
@משחזר-מידע זה נכון.
באתי לתקן שזה עדיין לא נשלח בצורה רשמית -
לבדיקה יותר טובה ש סטטוס משלוח, מומלץ להשתמש עם האתר הזה
https://t.17track.net/en#nums=LF008661565SG