איביי - מוצר לא הגיע
-
אני לא מכיר איך הדברים עובדים באיביי, אולי מישהו עם נסיון יכול לעזור?
קניתי מוצר באיביי, היה אמור להגיע לפני פסח, בינתיים עוד לא הגיע. פתחתי תלונה, המוכר אומר שהמוצר לא במלאי והוא יכול לבטל את ההזמנה ולהחזיר לי את הכסף. אבל הוא מבקש שקודם לכן אני אסגור את הפנייה.
האם אני צריך להתעקש לא לסגור את הפנייה עד שאני בטוח שהוא ביטל את ההזמנה וקיבלתי את הכסף חזרה?
איפה אני אראה אם הוא באמת ביטל את התשלום? (שלמתי דרך paypal) -
@yossiz לדעתי מומלץ לא לסגור את הפניה מכיוון שהוא עלול אח"כ לטעון שסגרת בגלל שקיבלת.
תאמר לו שאתה סוגר רק אחרי קבלת הכסף.
אתה לא צריך אותו בשביל לקבל את הכסף. ברגע שהוא לא מגיב תוך כמה ימים תוכל להסלים את התביעה ואיביי יחזירו לך את הכסף בע"כ.
ברגע שהוא יחזיר את הכסף תקבל מייל מפאייפאל -
@yossiz אמר באיביי - מוצר לא הגיע:
קניתי מוצר באיביי, היה אמור להגיע לפני פסח, בינתיים עוד לא הגיע.
לפעם הבאה
שלח לו קודם הודעה שהמוצר לא הגיע
ואז אם יזכה אותך בכסף אין צורך כמובן לפתוח תלונה@yossiz אמר באיביי - מוצר לא הגיע:
המוכר אומר שהמוצר לא במלאי והוא יכול לבטל את ההזמנה ולהחזיר לי את הכסף. אבל הוא מבקש שקודם לכן אני אסגור את הפנייה.
המוצר לא במלאי ??
משהו לא מסתדר כאן
הרי יש לו פרק זמן מסויים ממתי שהמוצר שולם עד שצריך לשלוח את זה
מסומן שזה נשלח ?
אם כן המצב עוד יותר גרועמס' מעקב קיבלת ?
בדקת מה המס' מעקב מראה איפה המוצר ?דבר נוסף
אם המוצר לא במלאי אז למה הוא המתין עד שתפתח תלונה בשביל להחזיר לך את הכסף
למה הוא לא עשה זאת לפני זה
למה הוא לא יצר איתך קשר שהמוצר לא במלאימכל הניתוח שלעיל
בשום אופן לא לסגור את התלונה
הפוך תכתוב לו את מה שכתבתי
ואל תהסס לכתוב לו מילים בוטות כמו
אתה נראה לי נוכל וכו' -
@משחזר-מידע תודה. הסתדר כבר, קיבלתי החזר מלא.
לפעם הבאה
שלח לו קודם הודעה שהמוצר לא הגיעלמה כ"כ חשוב לו לסגור את הפנייה? האם המוניטין שלו יורד בגלל זה?
מסומן שזה נשלח ?
אם כן המצב עוד יותר גרוע
מס' מעקב קיבלת ?
בדקת מה המס' מעקב מראה איפה המוצר ?
יש (עדיין) מספר מעקב, אבל זה עוד לא in transit, אני לא יודע מה זה אומר.
נוסח המוכר:
we just contract with our warehouse about your order ,sorry to tell you this modem is out of stock these weeks . -
@yossiz אמר באיביי - מוצר לא הגיע:
למה כ"כ חשוב לו לסגור את הפנייה? האם המוניטין שלו יורד בגלל זה?
כן
@yossiz אמר באיביי - מוצר לא הגיע:
יש (עדיין) מספר מעקב, אבל זה עוד לא in transit, אני לא יודע מה זה אומר.
מצויין
עכשיו המצב שלו ממש לא טוב מבחינת איביי
ושלך בענניםתכתוב לו
איך זה שהמוצר שולם כבר בתאריך X וזה היה אמור להיות כאן בתאריך Y
יתירה מזאת
סימנת שהמוצר נשלח בתאריך Z
וגם סיפקת מס' מעקבועכשיו אתה כותב לי שהמוצר לא נשלח והמס' מעקב מזוייף
אתה עובד עלי בעיניים לכל אורך הדרך
ואתה עוד רוצה שאני אסמוך עליך
ולסגור את התלונה לפני שאני מקבל כסף ?______________=
מה שקורה
כשיש תלונה שאיביי מתערב
הם גם בודקים את כל התכתובת בינך לבינובמקרה כזה, שמתברר שמה שכתבת הוא נכון
הם יכולים גם לסגור לו את החשבון -
@משחזר-מידע אמר באיביי - מוצר לא הגיע:
סימנת שהמוצר נשלח בתאריך Z
וגם סיפקת מס' מעקבלענ"ד הסטטוס של המשלוח הזה שתווית המשלוח נוצרה. אבל לא שזה נשלח. אפשר ליצור תווית מהבית ואפילו לא משלמים עליה אם המוצר לא נשלח לבסוף
-
-
@aiib אמר באיביי - מוצר לא הגיע:
@משחזר-מידע אמר באיביי - מוצר לא הגיע:
סימנת שהמוצר נשלח בתאריך Z
וגם סיפקת מס' מעקבלענ"ד הסטטוס של המשלוח הזה שתווית המשלוח נוצרה. אבל לא שזה נשלח. אפשר ליצור תווית מהבית ואפילו לא משלמים עליה אם המוצר לא נשלח לבסוף
זה לא משנה מבחינת הרושם שאתה מנסה לייצר באיביי על הבן אדם הזה
העובדה, שהמוצר לא נשלח כלל
והבן אדם מנסה לגרום לסגור את התלונה לפני שהחזיר את הכסף
לא נשמע טוב בכלל
וכל זאת היה אמור לקרות לפני שמגישים תלונה
דהיינו אחרי כמה ימים שהמוכר ראה שהמוצר לא במלאי ולא נשלח ואין אפשרות לספק את המוצר
היה צריך ליצור קשר עם הקונה ... -
@משחזר-מידע זה נכון.
באתי לתקן שזה עדיין לא נשלח בצורה רשמית -
לבדיקה יותר טובה ש סטטוס משלוח, מומלץ להשתמש עם האתר הזה
https://t.17track.net/en#nums=LF008661565SG