האם יש הטענת רב קו בטלפון ?
-
בא נגיד כך, יש את אתר "רב קו און ליין", איני יודע מי הבעלים, האם הוא פרטי או של משרד התחבורה, אבל יש שם בחור נחמד מאוד שאפשר לעשות איתו הרבה דברים. והוא נכון ופתוח להצעות.
אני אישית דיברתי איתו, ואני חושב שמולו גם עבדו בנדרים פלוס.אבל מה שאי אפשר לעשות דרך האתר, יהיה הרבה יותר מורכב לשנות.
האם אין מספיק זמינות לקוראי צ'יפים בעמדות נדרים פלוס/קהילות?
בפעם עשיתי תוכנה שמתלבשת על קול הלשון ומציעה את אותה אופציה.
אם מישהו ירצה... -
@מעמד יש הרבה מחשבים שיש להם קורא מובנה ויש הרבה אנשים שיש להם קורא נורמלי. מה עשו ברב קו אונליין עשו הזמנה של מאות אלפי יחידות של קורא מיושן שדורש תוכנה דפוקה שהרבה פעמים לא עובדת התקנה לא אסתתית ופעולה בעייתית ורק הוא יכול לעבוד עם האתר שלהם. במקום לפתוח את השוק למי שרוצה להיכנס או למי שיש לו כבר קורא
-
@master אמר בהאם יש הטענת רב קו בטלפון ?:
דהיינו גם באובדן כרטיס הם ממתינים יממה עד שיקבלו את הנתונים מכל המכשירים.
הסיבה שזה כך מאחר והמכשירים לא מסתנכרנים בכל רגע אלא פעם ביום,
ממילא, כשתזמין טעינה בטלפון תצטרך להמתין יום שזה יתעדכן (אמנם גם את זה הם לא מאפשרים כעת, כמו"כ בירור היתרה לא יהיה רלוונטי אם בוצעו נסיעות ביממה האחרונהכתבת יפה מאד,
אך לא מדוייק...לוקח 3 יממות, וזאת מכיון שזה לא מתעדכן אפילו פעם ביום...