אין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?
-
@by6199 אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:
בדרך כלל אני נמנע להתווכח איתך, כמי שמכיר את הנושא טוב יותר ממה שהנך סבור, הנתונים לצערי שונים לחלוטין.
@by6199 אני ידע את הובדות שידועות לי. וזה היה בעבר.
אם יש שינוי אני אשמח לדעת.
מבחינת הוט מובייל אני יכול להגיד לך 100% שהם קנו את חברת מירס וישבים על תשתית מירס (עובדה שהוט עדיין מפעילים את מכשירי המירס - ויש לי אחד כזה).
(ד"א עד סוף 2018 תחילת 2019 גם תדרי ה PTT הולכים להסגר)כל השאר יכול להיות שהיו שינוים ברשיונות המפעילים הוירטואלים ואני לא מעודכן.
תודה על האארה שהארת את עיני
-
@aiib אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:
@zvinissim הוט מובייל כיום יושבים על פרטנר ועל רשת עצמאית שלהם [יכול להיות שזה מירס לשעבר -לא יודע בדיוק] והם מפתחים את הרשת שלהם חוץ ממה שיש להם כבר כגון דור 4 שזה וודאי לא קשור למירס
@aiib צריך להבדיל בן כמה דברים
- הוט מובייל רכשו את מירס בוודאות (הסיבה זה שהיה להם הרבה מנוים והם רצו להמנע מהחילוט של משרד התקשורת + מירס היתה חברה קטנה (למרות שהיא היתה חברת בת של פלאפון) ולכן הוט קנו אותה.
אני לא יודע אם אתה זוכר אבל להוט היו 2 קידומות 053+057
הוט קיבלה 053 ו-057 היה שייך למירס לאחר המיזוג של הוט משרד התקשורת נתן להם ארכה לחבר את כל המספרים ל 053 (היתה תקופה שיכלת לחייג את שנהם עד שנסגר 057). - נכון, הוט משתפת פעולה עם פרטנר בקשר לדור 4 מפני שהתשתית של הוט לא תומך בדור 4 (זוכר מירס - הוא עובד בדור 2 ו 3 כמדומני).
לכן עדיף להוט לשתף פעולה עם פרטנר מאשר להתחיל לפרוס תשתיות שעולות להוט פי כמה.
מעבר לזה כמדומני שיש להם עוד כמה דברים משותפים (אני יכול לבדוק מול אשתי)
- הוט מובייל רכשו את מירס בוודאות (הסיבה זה שהיה להם הרבה מנוים והם רצו להמנע מהחילוט של משרד התקשורת + מירס היתה חברה קטנה (למרות שהיא היתה חברת בת של פלאפון) ולכן הוט קנו אותה.
-
@zvinissim אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:
@aiib אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:
@zvinissim הוט מובייל כיום יושבים על פרטנר ועל רשת עצמאית שלהם [יכול להיות שזה מירס לשעבר -לא יודע בדיוק] והם מפתחים את הרשת שלהם חוץ ממה שיש להם כבר כגון דור 4 שזה וודאי לא קשור למירס
@aiib צריך להבדיל בן כמה דברים
- הוט מובייל רכשו את מירס בוודאות (הסיבה זה שהיה להם הרבה מנוים והם רצו להמנע מהחילוט של משרד התקשורת + מירס היתה חברה קטנה (למרות שהיא היתה חברת בת של פלאפון) ולכן הוט קנו אותה.
אני לא יודע אם אתה זוכר אבל להוט היו 2 קידומות 053+057
הוט קיבלה 053 ו-057 היה שייך למירס לאחר המיזוג של הוט משרד התקשורת נתן להם ארכה לחבר את כל המספרים ל 053 (היתה תקופה שיכלת לחייג את שנהם עד שנסגר 057). - נכון, הוט משתפת פעולה עם פרטנר בקשר לדור 4 מפני שהתשתית של הוט לא תומך בדור 4 (זוכר מירס - הוא עובד בדור 2 ו 3 כמדומני).
לכן עדיף להוט לשתף פעולה עם פרטנר מאשר להתחיל לפרוס תשתיות שעולות להוט פי כמה.
מעבר לזה כמדומני שיש להם עוד כמה דברים משותפים (אני יכול לבדוק מול אשתי)
הוט מובייל משתמשת בכל התדרים באותה רשת עם פרטנר החברה המנהלת זה PHI זה שבעבר קנו את מירס ולמירס יש תשתיות שייתכן שמנוהלות גם ע"י PHI לא אומר שהם לא יושבים על PHI.
רק בשביל שתבין עבור פרוייקט כלשהו הייתי צריך הגדרה בדור 2 ו3 ללא כל קשר לדור 4 והוט הפנו אותי לאחראי בPHI - הוט מובייל רכשו את מירס בוודאות (הסיבה זה שהיה להם הרבה מנוים והם רצו להמנע מהחילוט של משרד התקשורת + מירס היתה חברה קטנה (למרות שהיא היתה חברת בת של פלאפון) ולכן הוט קנו אותה.
-
לא יודע מה עשיתי, אולי בגלל זה
@aiib אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:
@מעמד האפשרות היחידה ביאנג הכשר להכנס להגדרות רשת זה רק אם המכשיר מציע לך זאת. האופצייה שלך להכנס למקום ללא קליטה ואז יהיה לך סימן קריאה למעלה ובמגש הודעות יהיה כתוב לך שיצאת מטווה הקליטה נדידה וכו' כשתהיה לך קליטה תלחץ על ההודעה שהמכשיר הוציא ואז תכנס להגדרות רשת שם תנתן לך האופצייה לבחור בין בחירת רשת אוטומטית לידנית
בהצלחהאבל הבעיה הסתדרה !
-
@aiib אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:
@zvinissim מה אשתך המנכלי"ת של הוט?
לא, "רק" 15 שנה בפרטנר
-
@by6199 אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:
@zvinissim מותר לשאול באיזה אגף אולי זה יכול לזרז לי משהו?
מה אתה צריך
פרט הבעיה
(רק באשכל נפרד) -
@by6199 אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:
@zvinissim זה לא נושא לפורום בכלל.
במידה והיא עובדת באחד האגפים הרלוונטיים אני ידבר איתך בפרטי, אשמח לשמוע באיזה מחלקה היא עובדת על מנת להבין האם זה יכול לקדם אותי או שאאלץ להמתין לקצב של המחלקהתשלח לי את המייל שלך ואני אשלח לך בחזרה את המייל שלה ותכתוב לה את הבעיה ותנסה לעזור