דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. מובייל וטבלט
  3. אין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?

אין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מובייל וטבלט
45 פוסטים 14 כותבים 5.8k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אדרבהא מנותק
    אדרבהא מנותק
    אדרבה
    השיב לby6199 ב נערך לאחרונה על ידי
    #30

    @by6199 אני הגבתי על דבריך

    רמי לוי אינה חברת תקשורת זה שלא חילטו ערבויות לא אומר שהם פועלים כחוק, רמי לוי לא הקימה שום מערכת אפילו השירות לקוחות זה מרכזייה פרטית.

    רמי לוי זה סה"כ סים של פלאפון עם הטבעה שונה והגדרה שיופיע על המסך רמי לוי.

    ניתן לקרוא בהרחבה גם כאן

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ליכטל מנותק
      ליכטל מנותק
      ליכט
      השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי ליכט
      #31

      @aiib אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:

      האופצייה שלך להכנס למקום ללא קליטה ואז יהיה לך סימן קריאה למעלה ובמגש הודעות יהיה כתוב לך שיצאת מטווה הקליטה נדידה וכו' כשתהיה לך קליטה תלחץ על ההודעה שהמכשיר הוציא ואז תכנס להגדרות רשת שם תנתן לך האופצייה לבחור בין בחירת רשת אוטומטית לידנית

      לתשומת לבך: האופציה הזאת קיימת רק אם במכשיר יש סים של גולן.
      בחברות אחרות הסימן שעליו אתה מדבר לא מופיע, ואין שום אופציה להגיע להגדרות הללו.
      (כך לידיעתי ומנסיוני, אשמח לשמוע פתרון חלופי, אם קיים).

      A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A מנותק
        A מנותק
        aiib מורחק
        השיב לליכט ב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        @ליכט לי יש הוט מובייל וקיים לי הסימן הזה

        אדרבהא ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • אדרבהא מנותק
          אדרבהא מנותק
          אדרבה
          השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          @aiib לי יש רמי לוי ואין את הסימן הזה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • zvinissimZ מנותק
            zvinissimZ מנותק
            zvinissim
            השיב לby6199 ב נערך לאחרונה על ידי
            #34

            @by6199 אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:

            בדרך כלל אני נמנע להתווכח איתך, כמי שמכיר את הנושא טוב יותר ממה שהנך סבור, הנתונים לצערי שונים לחלוטין.

            @by6199 אני ידע את הובדות שידועות לי. וזה היה בעבר.
            אם יש שינוי אני אשמח לדעת.
            מבחינת הוט מובייל אני יכול להגיד לך 100% שהם קנו את חברת מירס וישבים על תשתית מירס (עובדה שהוט עדיין מפעילים את מכשירי המירס - ויש לי אחד כזה).
            (ד"א עד סוף 2018 תחילת 2019 גם תדרי ה PTT הולכים להסגר)

            כל השאר יכול להיות שהיו שינוים ברשיונות המפעילים הוירטואלים ואני לא מעודכן.

            תודה על האארה שהארת את עיני

            פורום אופיס
            לכל הטיפים שלי

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A מנותק
              A מנותק
              aiib מורחק
              השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי
              #35

              @zvinissim הוט מובייל כיום יושבים על פרטנר ועל רשת עצמאית שלהם [יכול להיות שזה מירס לשעבר -לא יודע בדיוק] והם מפתחים את הרשת שלהם חוץ ממה שיש להם כבר כגון דור 4 שזה וודאי לא קשור למירס

              zvinissimZ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ליכטל מנותק
                ליכטל מנותק
                ליכט
                השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                #36

                @aiib
                בפלאפון וסלקום אני בטוח שהסימן הזה לא קיים.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • zvinissimZ מנותק
                  zvinissimZ מנותק
                  zvinissim
                  השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי zvinissim
                  #37

                  @aiib אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:

                  @zvinissim הוט מובייל כיום יושבים על פרטנר ועל רשת עצמאית שלהם [יכול להיות שזה מירס לשעבר -לא יודע בדיוק] והם מפתחים את הרשת שלהם חוץ ממה שיש להם כבר כגון דור 4 שזה וודאי לא קשור למירס

                  @aiib צריך להבדיל בן כמה דברים

                  1. הוט מובייל רכשו את מירס בוודאות (הסיבה זה שהיה להם הרבה מנוים והם רצו להמנע מהחילוט של משרד התקשורת + מירס היתה חברה קטנה (למרות שהיא היתה חברת בת של פלאפון) ולכן הוט קנו אותה.
                    אני לא יודע אם אתה זוכר אבל להוט היו 2 קידומות 053+057
                    הוט קיבלה 053 ו-057 היה שייך למירס לאחר המיזוג של הוט משרד התקשורת נתן להם ארכה לחבר את כל המספרים ל 053 (היתה תקופה שיכלת לחייג את שנהם עד שנסגר 057).
                  2. נכון, הוט משתפת פעולה עם פרטנר בקשר לדור 4 מפני שהתשתית של הוט לא תומך בדור 4 (זוכר מירס - הוא עובד בדור 2 ו 3 כמדומני).
                    לכן עדיף להוט לשתף פעולה עם פרטנר מאשר להתחיל לפרוס תשתיות שעולות להוט פי כמה.
                    מעבר לזה כמדומני שיש להם עוד כמה דברים משותפים (אני יכול לבדוק מול אשתי)

                  פורום אופיס
                  לכל הטיפים שלי

                  by6199B A 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • by6199B מנותק
                    by6199B מנותק
                    by6199
                    השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי
                    #38

                    @zvinissim אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:

                    @aiib אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:

                    @zvinissim הוט מובייל כיום יושבים על פרטנר ועל רשת עצמאית שלהם [יכול להיות שזה מירס לשעבר -לא יודע בדיוק] והם מפתחים את הרשת שלהם חוץ ממה שיש להם כבר כגון דור 4 שזה וודאי לא קשור למירס

                    @aiib צריך להבדיל בן כמה דברים

                    1. הוט מובייל רכשו את מירס בוודאות (הסיבה זה שהיה להם הרבה מנוים והם רצו להמנע מהחילוט של משרד התקשורת + מירס היתה חברה קטנה (למרות שהיא היתה חברת בת של פלאפון) ולכן הוט קנו אותה.
                      אני לא יודע אם אתה זוכר אבל להוט היו 2 קידומות 053+057
                      הוט קיבלה 053 ו-057 היה שייך למירס לאחר המיזוג של הוט משרד התקשורת נתן להם ארכה לחבר את כל המספרים ל 053 (היתה תקופה שיכלת לחייג את שנהם עד שנסגר 057).
                    2. נכון, הוט משתפת פעולה עם פרטנר בקשר לדור 4 מפני שהתשתית של הוט לא תומך בדור 4 (זוכר מירס - הוא עובד בדור 2 ו 3 כמדומני).
                      לכן עדיף להוט לשתף פעולה עם פרטנר מאשר להתחיל לפרוס תשתיות שעולות להוט פי כמה.
                      מעבר לזה כמדומני שיש להם עוד כמה דברים משותפים (אני יכול לבדוק מול אשתי)

                    הוט מובייל משתמשת בכל התדרים באותה רשת עם פרטנר החברה המנהלת זה PHI זה שבעבר קנו את מירס ולמירס יש תשתיות שייתכן שמנוהלות גם ע"י PHI לא אומר שהם לא יושבים על PHI.
                    רק בשביל שתבין עבור פרוייקט כלשהו הייתי צריך הגדרה בדור 2 ו3 ללא כל קשר לדור 4 והוט הפנו אותי לאחראי בPHI

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • A מנותק
                      A מנותק
                      aiib מורחק
                      השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי
                      #39

                      @zvinissim מה אשתך המנכלי"ת של הוט?
                      בכל אופן לא כ"כ משנה אבל לי ידוע שיש להוט רשת חדשה של דור 4 [אולי וחצי] שלא קשורה לפרטנר ודווקא על הרשת הנמוכה יותר היא מסתמכת על פרטנר

                      zvinissimZ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מעמד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #40

                        לא יודע מה עשיתי, אולי בגלל זה

                        @aiib אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:

                        @מעמד האפשרות היחידה ביאנג הכשר להכנס להגדרות רשת זה רק אם המכשיר מציע לך זאת. האופצייה שלך להכנס למקום ללא קליטה ואז יהיה לך סימן קריאה למעלה ובמגש הודעות יהיה כתוב לך שיצאת מטווה הקליטה נדידה וכו' כשתהיה לך קליטה תלחץ על ההודעה שהמכשיר הוציא ואז תכנס להגדרות רשת שם תנתן לך האופצייה לבחור בין בחירת רשת אוטומטית לידנית
                        בהצלחה

                        אבל הבעיה הסתדרה !

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • zvinissimZ מנותק
                          zvinissimZ מנותק
                          zvinissim
                          השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                          #41

                          @aiib אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:

                          @zvinissim מה אשתך המנכלי"ת של הוט?

                          לא, "רק" 15 שנה בפרטנר

                          פורום אופיס
                          לכל הטיפים שלי

                          by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • by6199B מנותק
                            by6199B מנותק
                            by6199
                            השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי
                            #42

                            @zvinissim מותר לשאול באיזה אגף אולי זה יכול לזרז לי משהו?

                            zvinissimZ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • zvinissimZ מנותק
                              zvinissimZ מנותק
                              zvinissim
                              השיב לby6199 ב נערך לאחרונה על ידי
                              #43

                              @by6199 אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:

                              @zvinissim מותר לשאול באיזה אגף אולי זה יכול לזרז לי משהו?

                              מה אתה צריך
                              פרט הבעיה
                              (רק באשכל נפרד)

                              פורום אופיס
                              לכל הטיפים שלי

                              by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • by6199B מנותק
                                by6199B מנותק
                                by6199
                                השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי
                                #44

                                @zvinissim זה לא נושא לפורום בכלל.
                                במידה והיא עובדת באחד האגפים הרלוונטיים אני ידבר איתך בפרטי, אשמח לשמוע באיזה מחלקה היא עובדת על מנת להבין האם זה יכול לקדם אותי או שאאלץ להמתין לקצב של המחלקה

                                zvinissimZ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • zvinissimZ מנותק
                                  zvinissimZ מנותק
                                  zvinissim
                                  השיב לby6199 ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #45

                                  @by6199 אמר באין צליל חיוג בחיוג למספר מסוים - מה אפשר לעשות ?:

                                  @zvinissim זה לא נושא לפורום בכלל.
                                  במידה והיא עובדת באחד האגפים הרלוונטיים אני ידבר איתך בפרטי, אשמח לשמוע באיזה מחלקה היא עובדת על מנת להבין האם זה יכול לקדם אותי או שאאלץ להמתין לקצב של המחלקה

                                  תשלח לי את המייל שלך ואני אשלח לך בחזרה את המייל שלה ותכתוב לה את הבעיה ותנסה לעזור

                                  פורום אופיס
                                  לכל הטיפים שלי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  בא תתחבר לדף היומי!
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • קטגוריות
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש
                                  • חוקי הפורום