אשראי בתקן EMV עם התחברות בAPI
-
קשור לנושא הזה אבל הרבה השתנה לדעתי בתחום
אני עם עסק של מחשבים
בהתחלה עשיתי מסוף של HYP עם סליקה
הוא לא מספק אותי (ואני כלוא איתם 3 שנים עלות המכשיר)
בנוסף יש לי חשבון בסאמיט עם סליקה
בניתי לי CRM שעונה על כל הדרישות שלי כולל חיבור בAPI לסאמיט לסליקה וקבלות
הבעיה שהם לא תומכים בEMV
גם ככה אני כבר מוציא הרבה
אני מחפש מכשיר EMV שיתחבר בAPI ואני אסלוק פיזי לאלו שמגיעים לחנות דרך התוכנה שלי
לא אכפת לי לשלם סכום ח"פ על המכשיר אבל בחודשי אני לא מעוניין לשלם הרבה
PAYPLUS רוצים 69 בחודש ועוד 30 על הAPI - יקר לי
אם אתם יודעים על משהו כזה אשמח -
קשור לנושא הזה אבל הרבה השתנה לדעתי בתחום
אני עם עסק של מחשבים
בהתחלה עשיתי מסוף של HYP עם סליקה
הוא לא מספק אותי (ואני כלוא איתם 3 שנים עלות המכשיר)
בנוסף יש לי חשבון בסאמיט עם סליקה
בניתי לי CRM שעונה על כל הדרישות שלי כולל חיבור בAPI לסאמיט לסליקה וקבלות
הבעיה שהם לא תומכים בEMV
גם ככה אני כבר מוציא הרבה
אני מחפש מכשיר EMV שיתחבר בAPI ואני אסלוק פיזי לאלו שמגיעים לחנות דרך התוכנה שלי
לא אכפת לי לשלם סכום ח"פ על המכשיר אבל בחודשי אני לא מעוניין לשלם הרבה
PAYPLUS רוצים 69 בחודש ועוד 30 על הAPI - יקר לי
אם אתם יודעים על משהו כזה אשמח -
-
אני לא חושב שניתן לממש באופן עצמאי לקנות מכשיר ולהשתמש איתו, צריך אפליקציית סליקה מספקי המסופים, והם לא מתקינים רק על מכשירים שמסופקים מטעמם.
אני עובד כרגע הן מול זד קרדיט והן מול פלאקרד, שיטת העבודה היא שהם מספקים מכשיר שמותקן עליו אפליקציית החיוב ואתה שולח פקודת חיוב לענן החברה ויחד עם הבקשה גם מספר טרמינל או חנות ואז המכשיר נדלק עם הסכום לתשלום, התשלום מבוצע ואז אתה מקבל תגובת השרת על בקשת החיוב אם הצליח או נכשל.
צריך להגדיר מספיק זמן בטימאוט.
אציין שבפלאקרד למשל יש 2 אפליקציות, 1. סליקה כמסוף אמצעי שיש שדה קלט הקש סכום ולחצן זיכוי או חיוב ואז מעביר כרטיס והחיוב מבוצע. 2. פלאקרד איג'נט שמשמש כסוכן לפקודות מהענן כנ"ל שאתה שולח סכום ומזהה מכשיר והמכשיר נדלק על הסכום הרצוי ולאחר החיוב מקבלים תגובה. -
@MAD כמו ש @חוקר כתב זה שיש רכיב NFC לא הופך אותך למסוף סליקה
צריך של חברה שיכולה לחבר לספק שלך
בגדול בדקתי כרגע
בכולם יש עלות מסוף 1200 - 2500
וברגע שצריך API המחיר החודשי מזנק
מי שמצאתי זה
טרנזילה 129 שח כולל קבלות
פיי פלוס 99 ללא קבלות (מחולק מכשיר וAPI)
פלאכרד 100 ללא קבלות
יש את Z קרדיט הם 94 או 104 (איני זוכר) ללא קבלות (מחולק מכשיר וAPI)
את השירות הכי טוב קיבלתי מפיי פלוס
כנראה שזה מה שאקח