חיבור API למאגר אל תתקשר אלי
-
@שואף כתב בחיבור API למאגר אל תתקשר אלי:
שלום רב,
פורטל החברות של מערכת "אל תתקשרו אליי" ירד בשלב זה (כלומר, לא ניתן לבצע בדיקה של מספרים האם הם רשומים במאגר או לא).
מערכת "אל תתקשרו אליי" מומנה על ידי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן (להלן 'הרשות') במשך כל השנה הנוכחית, אף על פי שהסיכום התקציבי היה שונה – זאת מתוך הבנה כי קיימת חובה חוקית להפעיל את המערכת. כעת לא נותר כסף לרשות לממן את תפעול המערכת ולמרות פניות חוזרות ונשנות עוד משנת 2023 להעברת תקציב על ידי משרדים שהתחייבו לכך, לא הועבר התקציב הנדרש.
מערכת "אל תתקשרו אליי" חשובה לציבור הצרכנים בישראל ומצליחה למנוע שיחות שיווק לצרכנים שאינם מעוניינים בהן, הרשות ומשרד הכלכלה והתעשייה מבינים את חשיבותה של המערכת, ופועלים למציאת פתרונות חלופיים שיאפשרו את חזרתה לפעילות בהקדם האפשרי.
נמשיך לעדכן בהתפתחויות ונודה לכם על הסבלנות וההבנה עד למציאת פתרון שיאפשר את חזרת המערכת לפעילות מלאה.בכבוד רב,
תמיכה – "אל תתקשרו אליי"
הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
דוא"ל: DNCSupport@fta.gov.ilזה נשמע קצת מצחיק, כמה תקציב צריך בשביל זה? משהו משמעותי לתקציב של מדינה?
-
מה שממש מוזר, איך זה לא עושה רעש ציבורי.
אולי אם לא היינו כעת במלחמה זה היה עושה די רעש.
להבנתי לפי התשובה שלהם, מי שאין לו גישה למערכת יכול די בוודאות לטעון במקרה של תביעה שזו לא אשמתו, במקרה שלא משך באמת בדיקה על מספר ספציפי.לגבי התקציב, לך תדע מי עשה על זה קופה רצינית שזה עולה למדינה כ"כ הרבה כסף...
-
@Mordechai-0 תודה. אבל אם ככה מה התועלת של המאגר? אני מתכוון עוד בחיי חיותו, זה רק המלצה? לא חובה?
-
@Whenever כתב בחיבור API למאגר אל תתקשר אלי:
@שואף כתב בחיבור API למאגר אל תתקשר אלי:
שלום רב,
פורטל החברות של מערכת "אל תתקשרו אליי" ירד בשלב זה (כלומר, לא ניתן לבצע בדיקה של מספרים האם הם רשומים במאגר או לא).
מערכת "אל תתקשרו אליי" מומנה על ידי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן (להלן 'הרשות') במשך כל השנה הנוכחית, אף על פי שהסיכום התקציבי היה שונה – זאת מתוך הבנה כי קיימת חובה חוקית להפעיל את המערכת. כעת לא נותר כסף לרשות לממן את תפעול המערכת ולמרות פניות חוזרות ונשנות עוד משנת 2023 להעברת תקציב על ידי משרדים שהתחייבו לכך, לא הועבר התקציב הנדרש.
מערכת "אל תתקשרו אליי" חשובה לציבור הצרכנים בישראל ומצליחה למנוע שיחות שיווק לצרכנים שאינם מעוניינים בהן, הרשות ומשרד הכלכלה והתעשייה מבינים את חשיבותה של המערכת, ופועלים למציאת פתרונות חלופיים שיאפשרו את חזרתה לפעילות בהקדם האפשרי.
נמשיך לעדכן בהתפתחויות ונודה לכם על הסבלנות וההבנה עד למציאת פתרון שיאפשר את חזרת המערכת לפעילות מלאה.בכבוד רב,
תמיכה – "אל תתקשרו אליי"
הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
דוא"ל: DNCSupport@fta.gov.ilזה נשמע קצת מצחיק, כמה תקציב צריך בשביל זה? משהו משמעותי לתקציב של מדינה?
גם לאדם פרטי זה לא נשמע רציני
שרת שמאפשר לבעלי עסקים לבדוק מספרי טלפון האם הם במאגר
512 gb אחסון במקרה הכי רע וטיפה רוחב פס במקרה שיש כמה בקשות באותו זמן