לימודי נהיגה
-
אני מסכים אם הקו שלכם שצריך להירגע בטסט ולקחת את הזמן. שאני עשיתי טסס נסעתי ברחוב עם פקק, בדיוק שם הבוחן החליט לבדוק אותי על חנייה, אז עשיתי לפי הכללים ורק נסעתי אחור לתוך החנייה בזמן שלא היו רכבים שעוברים אותי משמאל ובגלל שהיו הרבה רכבים לבוחן נמאס לחכות שאסיים ואמר לי "בסדר בסדר, תמשיך הלאה":)
-
חשוב להדגיש הטסטרים מתחלפים תמיד ככה שמאוד יהיה קשה לתלות את הבעיה בהם
שכן הם לא מרוויחים דבר מהעניין
ואף לא מכירים אותך
אך היה לי חבר שגם נפל ב6 טסטים, עבר בית ספר וראה ישועות
זה עוד עלות של 200 שקלים כמדומני -
פוסט זה נמחק!
-
@mekev לדעתי אתה טועה (זכותך לחשוב עלי את אותו דבר...)
טסט הוא משהו מלחיץ יש כאלו שלוקחים אותו יותר קשה ויש פחות.
ככה שא"א להביא ראייה אמיתית מטסט.
כמובן שהוא צריך לבדוק את עצמו האם זה גם בלימודים, והאם זה דברים שחוזרים על עצמם. אבל לא הייתי לוקח ראיה מטסט. -
יש לי חבר שבעבר גם היה בסיטואציה לא נעימה שכזו,
ומה שעזר לו לעבור את הטסט זה להירגע, והעבודה העצמית על הביטחון עצמי
א. התחושה שאני נוהג טוב.
ב. אני לא עושה שום פשע (מוכר שעובר ניידת משטרה ונלחצים?) אם אני בטוח שאני עושה נכון אני באמת עושה את זה טוב ואין לי סיבה להילחץ.
ג. לשלול את התחושה אני הולך להסתער על זה ונכבוש את העולם - פשוט בשיא הטבעיות (עם עברת 20 טסטים אז אתה באמת שולט בכביש).
וכמו שאמרו כולם, צדקה, תפילה וכו' -
@אי-עוד-מלבדו כבר מזמן לא איתנו... אבל האשכול בכל זאת התפתח...
מצו"ב רשימה שרשמתי לעצמי ושיננתי לפני טסט הסבה מאוטומט לידני (במידה מסוימת זה קשה יותר כי עם הזמן מתפתחים הרגלי נהיגה שלא בהכרח נראים בעין טובה על ידי הטסטר ומתוך הרגל קשה לשנותם):
בכניסה לרכב:
-להדליק אורות
-לכוון מראה
-לכוון כיסאלהקפיד על:
-לאחוז הגה בשני ידיים
-איתות ביציאה/כניסה לחניה
-הסתכלויות במראות כולל הזזת הראש שיהיה ברור לטסטר
-שמירת מרחק מרכבים שיראו את הגלגלים שלהם גם בעצירה
-לשמור על נתיב ימני כשאפשר
-איתות במעבר נתיב
-איתות לפני יציאה מכיכר
-איתות לפני פניה
-מהירות סבירה, לא יותר מ50 בעיר, ולהאט ל30 לפני פסי האטה, האטה גם לפני מעבר חציה
-עצירה מלאה בתמרור עצור לפני קו העצירה
-זכות קדימה להולכי רגל שמתקרבעם למעבר חציה
-זכות קדימה לרכבים הנמצאים בתוך הכיכר-כיכר דו נתיבי:
ימינה וישר - להיכנס ולצאת מהנתיב הימני, שמאלה או פרסה: להיכנס ולצאת מהנתיב השמאלי-פניות:
פניה ימינה -
צמוד למדרכה ולא בקשת רחבה
פניה שמאלה -
מחד סטרי לחד סטרי: קשת רחבה משמאל לשמאל
פניה שמאלה מדו סטרי לחד סטרי: קשת רחבה ממרכז לשמאל
פניה שמאלה מדו סטרי לדו סטרי: קשת רחבה מימין לימין
פניה שמאלה מדו סטרי לדו סטרי עם 2 נתיבים: קשת רחבה מימין לנתיב השמאלי-זכות קדימה בפניות:
ללא תמרור -
פניה ימינה: זכות קדימה עבורי
ישר: זכות קדימה לרכב הבא מימין
שמאלה או פרסה: זכות קדימה לרכב הבא מימין וגם להבא ממולעם תמרור זכות קדימה או עצור -
צריך לתת זכות קדימה לכל הרכבים -
@shraga כתב בלימודי נהיגה:
@אי-עוד-מלבדו כבר מזמן לא איתנו... אבל האשכול בכל זאת התפתח...
מצו"ב רשימה שרשמתי לעצמי ושיננתי לפני טסט הסבה מאוטומט לידני (במידה מסוימת זה קשה יותר כי עם הזמן מתפתחים הרגלי נהיגה שלא בהכרח נראים בעין טובה על ידי הטסטר ומתוך הרגל קשה לשנותם):
בכניסה לרכב:
-להדליק אורות
-לכוון מראה
-לכוון כיסאלהקפיד על:
-לאחוז הגה בשני ידיים
-איתות ביציאה/כניסה לחניה
-הסתכלויות במראות כולל הזזת הראש שיהיה ברור לטסטר
-שמירת מרחק מרכבים שיראו את הגלגלים שלהם גם בעצירה
-לשמור על נתיב ימני כשאפשר
-איתות במעבר נתיב
-איתות לפני יציאה מכיכר
-איתות לפני פניה
-מהירות סבירה, לא יותר מ50 בעיר, ולהאט ל30 לפני פסי האטה, האטה גם לפני מעבר חציה
-עצירה מלאה בתמרור עצור לפני קו העצירה
-זכות קדימה להולכי רגל שמתקרבעם למעבר חציה
-זכות קדימה לרכבים הנמצאים בתוך הכיכר-כיכר דו נתיבי:
ימינה וישר - להיכנס ולצאת מהנתיב הימני, שמאלה או פרסה: להיכנס ולצאת מהנתיב השמאלי-פניות:
פניה ימינה -
צמוד למדרכה ולא בקשת רחבה
פניה שמאלה -
מחד סטרי לחד סטרי: קשת רחבה משמאל לשמאל
פניה שמאלה מדו סטרי לחד סטרי: קשת רחבה ממרכז לשמאל
פניה שמאלה מדו סטרי לדו סטרי: קשת רחבה מימין לימין
פניה שמאלה מדו סטרי לדו סטרי עם 2 נתיבים: קשת רחבה מימין לנתיב השמאלי-זכות קדימה בפניות:
ללא תמרור -
פניה ימינה: זכות קדימה עבורי
ישר: זכות קדימה לרכב הבא מימין
שמאלה או פרסה: זכות קדימה לרכב הבא מימין וגם להבא ממולעם תמרור זכות קדימה או עצור -
צריך לתת זכות קדימה לכל הרכביםכל אלו הם הרגלים שאמורים ללמוד בשיעורי נהיגה...
-
@Whenever כתב בלימודי נהיגה:
@shraga כתב בלימודי נהיגה:
@אי-עוד-מלבדו כבר מזמן לא איתנו... אבל האשכול בכל זאת התפתח...
מצו"ב רשימה שרשמתי לעצמי ושיננתי לפני טסט הסבה מאוטומט לידני (במידה מסוימת זה קשה יותר כי עם הזמן מתפתחים הרגלי נהיגה שלא בהכרח נראים בעין טובה על ידי הטסטר ומתוך הרגל קשה לשנותם):
בכניסה לרכב:
-להדליק אורות
-לכוון מראה
-לכוון כיסאלהקפיד על:
-לאחוז הגה בשני ידיים
-איתות ביציאה/כניסה לחניה
-הסתכלויות במראות כולל הזזת הראש שיהיה ברור לטסטר
-שמירת מרחק מרכבים שיראו את הגלגלים שלהם גם בעצירה
-לשמור על נתיב ימני כשאפשר
-איתות במעבר נתיב
-איתות לפני יציאה מכיכר
-איתות לפני פניה
-מהירות סבירה, לא יותר מ50 בעיר, ולהאט ל30 לפני פסי האטה, האטה גם לפני מעבר חציה
-עצירה מלאה בתמרור עצור לפני קו העצירה
-זכות קדימה להולכי רגל שמתקרבעם למעבר חציה
-זכות קדימה לרכבים הנמצאים בתוך הכיכר-כיכר דו נתיבי:
ימינה וישר - להיכנס ולצאת מהנתיב הימני, שמאלה או פרסה: להיכנס ולצאת מהנתיב השמאלי-פניות:
פניה ימינה -
צמוד למדרכה ולא בקשת רחבה
פניה שמאלה -
מחד סטרי לחד סטרי: קשת רחבה משמאל לשמאל
פניה שמאלה מדו סטרי לחד סטרי: קשת רחבה ממרכז לשמאל
פניה שמאלה מדו סטרי לדו סטרי: קשת רחבה מימין לימין
פניה שמאלה מדו סטרי לדו סטרי עם 2 נתיבים: קשת רחבה מימין לנתיב השמאלי-זכות קדימה בפניות:
ללא תמרור -
פניה ימינה: זכות קדימה עבורי
ישר: זכות קדימה לרכב הבא מימין
שמאלה או פרסה: זכות קדימה לרכב הבא מימין וגם להבא ממולעם תמרור זכות קדימה או עצור -
צריך לתת זכות קדימה לכל הרכביםכל אלו הם הרגלים שאמורים ללמוד בשיעורי נהיגה...
אך עם הזמן הם עלולים להישחק, לפחות אצלי, עקב חוסר נוחות, כגון, שתי ידיים על ההגה כל הזמן, איתותים כשאין רכבים ברדיוס הקרוב, שמירת נתיב ימני כל הזמן וכן הלאה.