דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. רשתות
  3. שגיאה בגיבוי על ידי תוכנת veeam backup

שגיאה בגיבוי על ידי תוכנת veeam backup

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רשתות
7 פוסטים 4 כותבים 194 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • avramkA מנותק
    avramkA מנותק
    avramk
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני מקווה שכאן המקום. אני מבקש סיוע במידה ויש כאן מישהו שמגבה בין אתרים באמצעות התוכנה הנל.
    יש לי שגיאה כזאת...28/06/2023 14:22:53 :: Error: Failed to connect to agent 'control.serv-u.net', EP 'XXXipXXX:2500'. A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond 10.0.0.101:2500

    האם מישהו נתקל? פתחתי פורטים בצד השרת את 1001 ואת טווח 2500-3300
    מה עוד יכול להיות. גוגל לא נתן פתרונות מיוחדים..

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • dovidD מנותק
      dovidD מנותק
      dovid ניהול
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      להזכריך שכותרת לא מחליפה את ההודעה.
      יש פינג ל10.0.0.101?
      הבעיה זה רק במחשב אחד או בו בכולם (או שהוא היחיד)?
      אם בכולם הבעיה היא גם בסרבר עצמו?

      מנטור אישי למתכנתים (ולא רק) – להתקדם לשלב הבא!

      בכל נושא אפשר ליצור קשר dovid@tchumim.com

      avramkA תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • avramkA מנותק
        avramkA מנותק
        avramk
        השיב לdovid ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @dovid הגיבוי ברשת הפנימית מצויין. מה שקורה זה שאני מנסה מהרשת החיצונית. פתחתי את כל הפורטים שכתוב אצלם. הקטע זה שאני רואה בserver שה קליינט מנסה לגבות (את השגיאה כתוב בserver) ועוד יתר מזה שים לב: השגיאה שנכתבת היא של הIP הפנימי של השרת (שאותו אני לא מזכיר בכלל בקליינט) השאלה האם צריך לבטל משהו נוסף? אני משתמש בפיירוול של פורטינט

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A מנותק
          A מנותק
          aaron
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          נראה שזה נושא מוכר
          אולי אם תפרט יותר על תצורת הרשת שלך יהיה קל יותר לעזור לך..
          https://www.google.com/search?q=veeam+backup+behind+nat

          aaron.tchumim@gmail.com
          Hetzner - שרתים וירטואליים ופיזיים במחירים מעולים (קישור שותפים)

          ווצאפ API - תיעוד שירות API לא רשמי.

          avramkA תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • avramkA מנותק
            avramkA מנותק
            avramk
            השיב לaaron ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @aaron תודה רבה.
            אני אכן שמתי לב שזה קורה אבל לא מצאתי פיתרון מספק למעט גיבוי דרך VPN.
            תצורת הרשת היא פשוטה . אני מגבה משרת חיצוני בענן לשרת שמותקן עליו VEEAM אשר יושב מאחורי firewall של fortigate, (כמובן שיש NAT.) אני פותח את הפורטים רק לכתובת הספציפית הזו. וכפי שכבר כתבתי רק הגיבויים עצמם לא עוברים ואילו תקשורת ביניהם יש, (לדוג' אני רואה שהתחיל גיבוי והוא נכשל, וכן את הלוג אני רואה בשרת...)
            תודה מראש !

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח מנותק
              ח מנותק
              חוקר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @avramk 2 נקודות.
              א. האם יש מצב שהמדיה עצמה עוברת בפורט אחר דינאמי?
              אני מכיר את זה מפרוטוקול SIP
              התקשורת הראשית לניהול קבלת והוצאת שיחות מבוצעת בפורט 5060 אבל בכל שיחה נוצר פורט רנדומלי בין 10000 ל 20000 להעברת המדיה, וא"כ ייתכן שנדרשים הפניות נוספות.
              ב. האם מדובר בתקשורת מאחורי צ'קפוינט? יצא לי לאחרונה להתעסק עם בעיית תקשורת ב SIP מאחורי צ'קפוינט רק בשיחות נכנסות והתברר שחומת האש של צ'קפוינט מזהה שיחה יזומה מהצד השני ודוחה אותו, ולא עזר הפניית פורטים, אלא רק כלל ספיציפי לפרוטוקול SIP שמתיר אותו לגמרי או עם מסננים. (לשיחות יוצאות לא הייתה בעיה כלל)
              ייתכן שגם לתצורת העברת תוכן הגיבוי יש חומת אש שמסננת את התוכן עצמו (אני לא כ"כ הבנתי אצלך מי מעביר למי את התוכן, אבל אם מדובר בהעברה למחשב/שרת הנמצא מתחת הצ'קפוינט זה יותר מסתבר) ושווה בדיקה.
              נ.ב. לגבי הנקודה השנייה אציין שדרשנו מבזק לקבל שירות מטכנאי צ'קפוינט בכיר והוא הזדהה עם הבעיה ופתר אותה.
              בהצלחה

              avramkA תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • avramkA מנותק
                avramkA מנותק
                avramk
                השיב לחוקר ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @חוקר א. אכן כן, ואני פותח את כל הטווח הנדרש.
                ב. זה מאחורי פורטיגייט ואכן יש הגדרה שצריך להפעיל בצ'ק פוינט ופורטי לצורך voip אך לא ידוע לי שלצורך זה. זה נראה ברשת בעייה ידועה. כפי @aaron הביא פה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1

                בא תתחבר לדף היומי!
                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • דף הבית
                • קטגוריות
                • פוסטים אחרונים
                • משתמשים
                • חיפוש
                • חוקי הפורום