סכסוך באלי אקספרס
-
חבילה לא מגיעה אחרי חדשיים ולבסוף נרשם המסירה נכשלה. התברר שהחבילה לא נדרשה, הדואר לא הודיע לי שהחבילה הגיעה ולכן היא בדרך חזרה למוכר. בשיחה עם הדואר אין להם מושג איפה החבילה היחיד שיכול לעצור את ההחזרה זה המוכר. במרכז ההודעות אין מענה, בפתיחת סכסוך המוכר טוען שלפי אתר https://t.17track.net/ החבילה עדיין בדרך אלי.... ואם יש לי אסמכתא אחרת אז לשלוח. הבעייה שאין אפשרות לענות לאימייל שלו. ובמענה בסכסוך באלי אקספרס זה חוזר למרכז ההודעות שם הוא לא עונה וגם אין לי אפשרות להעלות צילום מסך כמו שהוא מבקש במייל. בקיצור מסתובב סביב עצמי וצריך את החבילה בהקדם, מה ניתן לעשות?
-
@לבלר מעניין איך פתחת מחלוקת אחרי חדשיים בטענה שהמשלוח לא הגיע, עליאקספרס לא מאפשרים לפתוח מחלוקת בטענה כזו לפני סוף הזמן של "הגנת הקונה" (בד"כ 75 יום, כתוב בדף המוצר).
אם כבר עבר ה75 יום והמשלוח לא הגיע אליך, תוכל לפתוח מחלוקת ולקבל את הכסף בלי בעיות, גם אם יגיע אח"כ אתה לא צריך להחזיר.
אני חושב שבמקרה כזה הוא זה שצריך להוכיח שהמשלוח כן הגיע, אם הוא טוען שזה עדיין בדרך אליך אחרי שעבר הזמן, זה כבר בעיה שלו. אתה יכול להמתין שעליאקספרס יתערבו
אולי כדאי שתעלה לפה צילום מסך מדף המחלוקת, כדי שיוכלו לומר לך אם עשית את הפורצדורה כמו שצריך -
@צדיק-תמים כתב בסכסוך באלי אקספרס:
גם אם יגיע אח"כ אתה לא צריך להחזיר.
הלכתית אני לא בטוח אבל בא לא נסטה מהנושא
תתכתב איתם בצאט באתר ותשלח צילום מסך למוכר -
@mdy
אז אכן עברו יותר משלושה חדשים...
בכל אופן לא היה ברשותי מספר מעקב של הדואר וכל הזמן היה כתוב בדרך, רק כשהמסירה נכשלה התעוררתי לחפש מספר מעקב באתר https://www.yw56.com.cn/ (באותה תקופה קיבלתי יותר מ10 חבילות אך ללא מספר מעקב ישראלי לא ידעתי איו חבילה מאיזו חנות).
זו תגובת המוכר לסכסוך:
וכמו שציינתי אין מענה בצ'אט (הודעות לא נקראות) כך שאין לאן להעלות צילום מסך המוכיח את דברי. -
@לבלר כתב בסכסוך באלי אקספרס:
וכמו שציינתי אין מענה בצ'אט (הודעות לא נקראות) כך שאין לאן להעלות צילום מסך המוכיח את דברי.
-
@אדרבה אתה יודע להגיע לנציג אנושי? אני מכיר רק את אווה הרובוט.
@לבלר כתב בסכסוך באלי אקספרס:
@mdy
אז אכן עברו יותר משלושה חדשים...
בכל אופן לא היה ברשותי מספר מעקב של הדואר וכל הזמן היה כתוב בדרך, רק כשהמסירה נכשלה התעוררתי לחפש מספר מעקב באתר https://www.yw56.com.cn/ (באותה תקופה קיבלתי יותר מ10 חבילות אך ללא מספר מעקב ישראלי לא ידעתי איו חבילה מאיזו חנות).
זו תגובת המוכר לסכסוך:
וכמו שציינתי אין מענה בצ'אט (הודעות לא נקראות) כך שאין לאן להעלות צילום מסך המוכיח את דברי.התמונה הזו היא פסק דין של אלי אקספרס ולא של המוכר.
כמו שכתבו לך תשלח את הצילום מסך של דואר ישראל (בדף מתורגם לאנגלית כמובן) .אבל בכל אופן כפי שאתה רואה חשוב להקפיד לבדוק באופן יזום את סטטוס החבילות.
-
@צדיק-תמים כתב בסכסוך באלי אקספרס:
מעניין איך פתחת מחלוקת אחרי חדשיים בטענה שהמשלוח לא הגיע, עליאקספרס לא מאפשרים לפתוח מחלוקת בטענה כזו לפני סוף הזמן של "הגנת הקונה" (בד"כ 75 יום, כתוב בדף המוצר).
לא נכון. פתחתי סכסוך בליל שישי, על הזמנה מלפני חודשיים (נר' ב23/11).
-
@לבלר https://customerservice.aliexpress.com/pageTemplate.htm?hcPageCode=knowledge_detail&from=freereturnguide&hcMapRule=aeMapRule&questionId=1da0557085b947c892761192cd6c127c&language=iw
תרשום (באנגלית כמובן) שאתה מעוניין לשוחח עם נציג אנושי.
לצורך הענין אתה יכול לבחור כל מוצר שהזמנת בעבר ועל תקלה אולי יכולה להיות עד שתקבל את האפשרות לשוחח בצ'אט אנושי.