דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. צרכנות
  3. סכסוך באלי אקספרס

סכסוך באלי אקספרס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר צרכנות
18 פוסטים 9 כותבים 674 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לבלרל מנותק
    לבלרל מנותק
    לבלר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    חבילה לא מגיעה אחרי חדשיים ולבסוף נרשם המסירה נכשלה. התברר שהחבילה לא נדרשה, הדואר לא הודיע לי שהחבילה הגיעה ולכן היא בדרך חזרה למוכר. בשיחה עם הדואר אין להם מושג איפה החבילה היחיד שיכול לעצור את ההחזרה זה המוכר. במרכז ההודעות אין מענה, בפתיחת סכסוך המוכר טוען שלפי אתר https://t.17track.net/ החבילה עדיין בדרך אלי.... ואם יש לי אסמכתא אחרת אז לשלוח. הבעייה שאין אפשרות לענות לאימייל שלו. ובמענה בסכסוך באלי אקספרס זה חוזר למרכז ההודעות שם הוא לא עונה וגם אין לי אפשרות להעלות צילום מסך כמו שהוא מבקש במייל. בקיצור מסתובב סביב עצמי וצריך את החבילה בהקדם, מה ניתן לעשות?

    צדיק תמיםצ M by6199B 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמים
      השיב ללבלר ב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
      #2

      @לבלר מעניין איך פתחת מחלוקת אחרי חדשיים בטענה שהמשלוח לא הגיע, עליאקספרס לא מאפשרים לפתוח מחלוקת בטענה כזו לפני סוף הזמן של "הגנת הקונה" (בד"כ 75 יום, כתוב בדף המוצר).
      אם כבר עבר ה75 יום והמשלוח לא הגיע אליך, תוכל לפתוח מחלוקת ולקבל את הכסף בלי בעיות, גם אם יגיע אח"כ אתה לא צריך להחזיר.
      אני חושב שבמקרה כזה הוא זה שצריך להוכיח שהמשלוח כן הגיע, אם הוא טוען שזה עדיין בדרך אליך אחרי שעבר הזמן, זה כבר בעיה שלו. אתה יכול להמתין שעליאקספרס יתערבו
      אולי כדאי שתעלה לפה צילום מסך מדף המחלוקת, כדי שיוכלו לומר לך אם עשית את הפורצדורה כמו שצריך

      Don’t comment bad code — rewrite it." — Brian W. Kernighan and P. J. Plaugher"
      טיפים

      I י 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • I מנותק
        I מנותק
        ivrtikshoret
        השיב לצדיק תמים ב נערך לאחרונה על ידי ivrtikshoret
        #3

        @צדיק-תמים כתב בסכסוך באלי אקספרס:

        גם אם יגיע אח"כ אתה לא צריך להחזיר.

        הלכתית אני לא בטוח אבל בא לא נסטה מהנושא
        תתכתב איתם בצאט באתר ותשלח צילום מסך למוכר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M מנותק
          M מנותק
          mdy
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          ראשית- אפשר לפתוח סכסוך גם לפני שנגמר הזמן. בתנאי שהוא קרוב.
          שנית- לעולם לא מסתמכים על הודעות הדואר על חבילה. הם לא שולחים הודעות. צריך לעקוב באתר הדואר!!!
          תבדוק באתר הדואר אם החבילה הוחזרה. אם כן תצלם מסך ותעביר בשירות הלקוחות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • M מנותק
            M מנותק
            mdy
            השיב ללבלר ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @לבלר תן מס מעקב. ננסה לבדוק

            לבלרל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לבלרל מנותק
              לבלרל מנותק
              לבלר
              השיב לmdy ב נערך לאחרונה על ידי לבלר
              #6

              @mdy
              אז אכן עברו יותר משלושה חדשים...
              בכל אופן לא היה ברשותי מספר מעקב של הדואר וכל הזמן היה כתוב בדרך, רק כשהמסירה נכשלה התעוררתי לחפש מספר מעקב באתר https://www.yw56.com.cn/ (באותה תקופה קיבלתי יותר מ10 חבילות אך ללא מספר מעקב ישראלי לא ידעתי איו חבילה מאיזו חנות).
              זו תגובת המוכר לסכסוך:
              ‏‏לכידה.PNG
              וכמו שציינתי אין מענה בצ'אט (הודעות לא נקראות) כך שאין לאן להעלות צילום מסך המוכיח את דברי.

              אדרבהא I dovidD 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • אדרבהא מנותק
                אדרבהא מנותק
                אדרבה
                השיב ללבלר ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @לבלר מוצר PR253878643YP
                אתה יכול לפנות בצ'אט לדואר ישראל או לפתוח פניה ב YANWEN ולהביא את התשובה לשירות הלקוחות של אליאקספרס.
                וסתםככה האתר הזה מאד טוב ונח!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • I מנותק
                  I מנותק
                  ivrtikshoret
                  השיב ללבלר ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @לבלר
                  תשלח להם את הצילום מסך הבא:
                  440dc91a-6d2b-4dbf-9554-a02f58560d83-image.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • dovidD מנותק
                    dovidD מנותק
                    dovid ניהול
                    השיב ללבלר ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @ivrtikshoret

                    @לבלר כתב בסכסוך באלי אקספרס:

                    וכמו שציינתי אין מענה בצ'אט (הודעות לא נקראות) כך שאין לאן להעלות צילום מסך המוכיח את דברי.

                    מנטור אישי למתכנתים (ולא רק) – להתקדם לשלב הבא!

                    בכל נושא אפשר ליצור קשר dovid@tchumim.com

                    צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • אדרבהא מנותק
                      אדרבהא מנותק
                      אדרבה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      לנציג אנושי של אליאקספרס אתה יודע להגיע?

                      R תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צדיק תמיםצ מנותק
                        צדיק תמיםצ מנותק
                        צדיק תמים
                        השיב לdovid ב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
                        #11

                        @dovid המקום לזה הוא לא בצ'אט של המוכר שכאמור לא משתף פעולה, אלא במחלוקת
                        שים לב לצילום מסך (נקודה 2, 3), כתוב שם מפורש שאם יש לך ראיות אתה יכול לערער על הפסיקה
                        ( @לבלר וכדאי שתזדרז, כי אם אני מבין נכון יש לך רק 3 ימים לערער)

                        Don’t comment bad code — rewrite it." — Brian W. Kernighan and P. J. Plaugher"
                        טיפים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • R מנותק
                          R מנותק
                          reboot
                          השיב לאדרבה ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @אדרבה אתה יודע להגיע לנציג אנושי? אני מכיר רק את אווה הרובוט.

                          @לבלר כתב בסכסוך באלי אקספרס:

                          @mdy
                          אז אכן עברו יותר משלושה חדשים...
                          בכל אופן לא היה ברשותי מספר מעקב של הדואר וכל הזמן היה כתוב בדרך, רק כשהמסירה נכשלה התעוררתי לחפש מספר מעקב באתר https://www.yw56.com.cn/ (באותה תקופה קיבלתי יותר מ10 חבילות אך ללא מספר מעקב ישראלי לא ידעתי איו חבילה מאיזו חנות).
                          זו תגובת המוכר לסכסוך:
                          ‏‏לכידה.PNG
                          וכמו שציינתי אין מענה בצ'אט (הודעות לא נקראות) כך שאין לאן להעלות צילום מסך המוכיח את דברי.

                          התמונה הזו היא פסק דין של אלי אקספרס ולא של המוכר.
                          כמו שכתבו לך תשלח את הצילום מסך של דואר ישראל (בדף מתורגם לאנגלית כמובן) .

                          אבל בכל אופן כפי שאתה רואה חשוב להקפיד לבדוק באופן יזום את סטטוס החבילות.

                          אדרבהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אדרבהא מנותק
                            אדרבהא מנותק
                            אדרבה
                            השיב לreboot ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @reboot
                            לא יודע איך אבל בסוף מגיע
                            מנסה את כל הלחצנים ובנוסף מתעקש לרשום לגב' אוה
                            I demand to speak with a customer service representative וכדומה עד שמתקבלת האפשרות השמאלית..

                            f094398a-2030-4072-ae43-e6ba1f822832-image.png

                            לבלרל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              י.פל.
                              השיב לצדיק תמים ב נערך לאחרונה על ידי י.פל.
                              #14

                              @צדיק-תמים כתב בסכסוך באלי אקספרס:

                              מעניין איך פתחת מחלוקת אחרי חדשיים בטענה שהמשלוח לא הגיע, עליאקספרס לא מאפשרים לפתוח מחלוקת בטענה כזו לפני סוף הזמן של "הגנת הקונה" (בד"כ 75 יום, כתוב בדף המוצר).

                              לא נכון. פתחתי סכסוך בליל שישי, על הזמנה מלפני חודשיים (נר' ב23/11).

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • לבלרל מנותק
                                לבלרל מנותק
                                לבלר
                                השיב לאדרבה ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @צדיק-תמים
                                נו טוב
                                כבר הסברתי את עצמי
                                בסיכסוך אין שום אפשרות לענות, בהקשה על תגובה למוכר זה חוזר לצ'אט שבו אין מענה
                                @אדרבה
                                אשמח שתצרף קישור למקום הזה, שירות לקוחות אנושי...

                                אדרבהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • by6199B מנותק
                                  by6199B מנותק
                                  by6199
                                  השיב ללבלר ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @לבלר הכי פשוט זה לפתוח פנייה באתר הדואר https://israelpost.co.il/שירותים/צור-קשר/ תכתוב את מספר הפריט, אחרי כמה שבועות זה פתאום יחזור אליך.

                                  לי זה עבד יותר מפעם אחת.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אדרבהא מנותק
                                    אדרבהא מנותק
                                    אדרבה
                                    השיב ללבלר ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @לבלר https://customerservice.aliexpress.com/pageTemplate.htm?hcPageCode=knowledge_detail&from=freereturnguide&hcMapRule=aeMapRule&questionId=1da0557085b947c892761192cd6c127c&language=iw
                                    תרשום (באנגלית כמובן) שאתה מעוניין לשוחח עם נציג אנושי.
                                    לצורך הענין אתה יכול לבחור כל מוצר שהזמנת בעבר ועל תקלה אולי יכולה להיות עד שתקבל את האפשרות לשוחח בצ'אט אנושי.

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      י.פל.
                                      השיב לאדרבה ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @אדרבה
                                      אשמח לדעת, כמה זמן אחרי שהמוכר לא מגיב ניתן לערב את עלי אקספרס?
                                      פתחתי סכסוך, והוא לא מתייחס אלי! יש דרך לגרוס להם להתערב?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0

                                      בא תתחבר לדף היומי!
                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • קטגוריות
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש
                                      • חוקי הפורום