דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. מובייל וטבלט
  3. הצעה לפתרון למכת הצינתוקים

הצעה לפתרון למכת הצינתוקים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מובייל וטבלט
51 פוסטים 19 כותבים 4.2k צפיות 20 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

    @nigun אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

    אם יש מספר שמחייג להרבה מנויים בו זמנית הוא יעבור מנגנן אימות יותר מורכב, למשל "הנך מקבל כעת צינתוק חוזר אנא הקש את הספרות האחרונות של המספר".

    הרעיון הזה חוסם כמעט את כל הפינה, אני לא חושב שצריך משהו מעבר לרשימה לבנה בשביל קווי ווצפון אישיים וכדו'
    לדעתי יהיה הרבה יותר פשוט להציע את זה לחברות שכל קו שמבצע חיוג לכמה מספרים יצטרך לעבור דרך רשימה לבנה

    שאפו על הרעיון והלוואי ובעז"ה יהיה פיתרון לסיפור המרגיז הזה

    nigunN מנותק
    nigunN מנותק
    nigun
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #14
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • shragaS מנותק
      shragaS מנותק
      shraga
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי shraga
      #15

      יש חוק שהוצע שאיני יודע היכן הוא עומד כרגע שמטרתו ליצור מאגר "אל תתקשר אליי", דבר שיפתור את הבעיה הזו מהשורש, עם אפשרות לקנסות ועיצומים כלכליים גבוהים.
      dont_call_me_law.pdf

      קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס , ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי , ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

      nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • shragaS shraga

        יש חוק שהוצע שאיני יודע היכן הוא עומד כרגע שמטרתו ליצור מאגר "אל תתקשר אליי", דבר שיפתור את הבעיה הזו מהשורש, עם אפשרות לקנסות ועיצומים כלכליים גבוהים.
        dont_call_me_law.pdf

        nigunN מנותק
        nigunN מנותק
        nigun
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @shraga
        גם אם הקנס יהיה 5 אלף ש"ח זה לא יועיל כלום
        כי בציבור החרדי לא יתבעו אף אחד כי זה הליכה לערכאות, והספאמרים יודעים את זה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • M מנותק
          M מנותק
          moshe11
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          צריך פשוט מכשיר שמתחיל לצלצל רק אחרי 3 שניות של חיוג. וכל מספר שמתקשר ומפסיק מיד ולא נמצא באנשי קשר מועבר לרשימה נפרדת משיחות נכנסות.
          אולי אפשר לפתח אפליקציה כזו עבור מכשירי שיאומי מוכשרים וכדומה.

          nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • M moshe11

            צריך פשוט מכשיר שמתחיל לצלצל רק אחרי 3 שניות של חיוג. וכל מספר שמתקשר ומפסיק מיד ולא נמצא באנשי קשר מועבר לרשימה נפרדת משיחות נכנסות.
            אולי אפשר לפתח אפליקציה כזו עבור מכשירי שיאומי מוכשרים וכדומה.

            nigunN מנותק
            nigunN מנותק
            nigun
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי nigun
            #18

            @moshe11
            אז המצנתקים יאריכו את הצלצול ל10 שניות
            בכל מקרה זה טוב לצינתוקים אבל לא להודעות קוליות של התרמות וכדו'

            M תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • nigunN nigun

              @moshe11
              אז המצנתקים יאריכו את הצלצול ל10 שניות
              בכל מקרה זה טוב לצינתוקים אבל לא להודעות קוליות של התרמות וכדו'

              M מנותק
              M מנותק
              moshe11
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @nigun קודם כל נחכה שישמעו על זה.
              חוץ מזה, שברגע שזה יהיה הטרדה ממש כלומר לא רק צינטוק, הגיוני שתהיה תגובה יותר חריפה מהציבור.

              nigunN יהודי טובי 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • M moshe11

                @nigun קודם כל נחכה שישמעו על זה.
                חוץ מזה, שברגע שזה יהיה הטרדה ממש כלומר לא רק צינטוק, הגיוני שתהיה תגובה יותר חריפה מהציבור.

                nigunN מנותק
                nigunN מנותק
                nigun
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @moshe11
                הם ישמעו על זה ביום שזה יתחיל לעבוד הם קוראים את השרשור הזה בדיוק כמוך.
                מה יעזור תגובה חריפה יותר מהציבור? שאנשים יקללו אותם יותר חזק? שאנשים ינסו להסיר את עצמם מרשימת תפוצה 10 פעמים במקום 5?

                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • nigunN nigun

                  @moshe11
                  הם ישמעו על זה ביום שזה יתחיל לעבוד הם קוראים את השרשור הזה בדיוק כמוך.
                  מה יעזור תגובה חריפה יותר מהציבור? שאנשים יקללו אותם יותר חזק? שאנשים ינסו להסיר את עצמם מרשימת תפוצה 10 פעמים במקום 5?

                  M מנותק
                  M מנותק
                  moshe11
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  @nigun כשזה יהיה מוגזם סביר שהשלטון יתערב בצורה אקטיבית יותר.

                  nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M moshe11

                    @nigun קודם כל נחכה שישמעו על זה.
                    חוץ מזה, שברגע שזה יהיה הטרדה ממש כלומר לא רק צינטוק, הגיוני שתהיה תגובה יותר חריפה מהציבור.

                    יהודי טובי מנותק
                    יהודי טובי מנותק
                    יהודי טוב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @moshe11 אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                    שברגע שזה יהיה הטרדה ממש כלומר לא רק צינטוק

                    זה כבר קורה..

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • M moshe11

                      @nigun כשזה יהיה מוגזם סביר שהשלטון יתערב בצורה אקטיבית יותר.

                      nigunN מנותק
                      nigunN מנותק
                      nigun
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי nigun
                      #23

                      @moshe11 אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                      @nigun כשזה יהיה מוגזם סביר שהשלטון יתערב בצורה אקטיבית יותר.

                      המדינה חושבת שאם יהיו קנסות גבוהים זה יעזור
                      הבעיה היא שצריך מישהו שיתלונן
                      מה אתה רוצה שיעשו? מאסר ל5 שנים לכל מי ששולח ספאם? גם במקרה כזה אף אחד לא יתלונן כי הוא יחשב "מוסר"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • nigunN מנותק
                        nigunN מנותק
                        nigun
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי nigun
                        #24

                        פתחתי עצומה לנושא ואם יהיה מספיק ביקוש מהציבור אפשר למצוא חברת תקשורת שתשמח לפתח את זה כדי לקבל עוד כמה עשרות אלפי לקוחות.

                        ניתן לחתום על העצומה כאן
                        https://www.atzuma.co.il/stopspamfromivr
                        (לא יודע האם נשמרים במערכת פרטים אישיים, אם כן אולי כדאי לעבור לפלטפורמה אנונימית כדי לעודד כמה שיותר אנשים לחתום)
                        עריכה: נראה שזה שומר רק את השם ולא את המייל

                        קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • nigunN nigun

                          כמו כולם אני סובל ממכת הצינתוקים והספאם למינהם, ובגלל זה אני כמעט לא עונה למספרים לא מוכרים ולפעמים גם מפספס לקוחות.
                          חוק הספאם לא שינה כלום בעיקר כי יש בעיה הלכתית בפניה לערכאות (אם היה מותר הייתי פותח קו כשר חדש ואוסף תיעוד של כל מי שמחייג לקו ועושה 30K לחודש) ולכן החגיגה נמשכת.

                          לפני תקופה שר התקשורת חתם על רפורמה שמבטלת את הקש"ג תוך 3 שנים זה אולי יוריד את הצינתוקים מהקווים שהמודל העסקי שלהם הוא דקות שיחה, אבל שאר קמפיינים של התרמות וכדו' יהיו עוד יותר זולים והחגיגה תמשיך אפילו עוד יותר.

                          לכן נראה לי שהפתרון הוא שהחברות יעשו מנגנון לזיהוי בוטים, וזה יעבוד משהו בסגנון הזה:

                          • לכל מנוי יש רשימה לבנה של מספרים שיכולים להתקשר אליו המנוי שיכול להוסיף מספרים באופן ידני.

                          • אם המנוי הוציא שיחה למספר מסויים המספר נוסף לרשימה הלבנה ( או שלא לפי הגדרת המנוי).

                          • מספר שלא מופיע ברשימה הלבנה של המנוי יועבר בפעם הראשונה שהוא מתקשר למנוי למענה אוטומטי שמבקש ממנו להקיש מספר רנדומלי, ואחרי ההזדהות המספר נכנס לרשימה הלבנה של המנוי.

                          • אם יש מספר שמחייג להרבה מנויים בו זמנית הוא יעבור מנגנן אימות יותר מורכב, למשל "הנך מקבל כעת צינתוק חוזר אנא הקש את הספרות האחרונות של המספר".

                          • במקרה שהמנוי צריך לקבל שיחה ממנגון אוטומטי כל שהוא כמו הבנק, והוא לא יודע מה המספר שיחייג הוא יכול לבטל את החסימה לX דקות.

                          • חברה שתתחייב שהיא לא מפעילה מרכזיות על קומה מסויימת יכולה להוסיף את המספרים שלהם אוטומטית לרשימה הלבנה (אם המנוי מעוניין הוא יכול לבטל גם את זה).

                          • בכל מקרה אם מנוי סימן מספר ברשימה שחורה הוא יחסם בלי אפשרות לאימות.

                          אמנם עם כל זה החברות שמספקות את הפלטפורמה לצינתוקים יכולים לבנות בוט עם המרת דיבור לטקסט ולהבין בדיוק מה האתגר ולהקיש את הספרות הנכונות אבל

                          1. זה היה יותר מורכב
                          2. זה יוריד להם את הלגיטימציה שיש להם כיום שהם מספקים את השירות הזה למנויים שמעוניינים בקבלת הודעות ותזכורות, אבל הם לא יכולים לומר את זה על מנגנון מורכב שיכול לשמש רק לספאמרים.

                          אם המנגנון הזה יעיל כל מחה שצריך זה את השיתוף פעולה של חברת תקשורת אחת שתבין שיש קהל גדול שיניידו אליהם בשביל השירות הזה, ואחרי שחברה אחת תעשה את זה אולי גם עוד חברות יבינו שכדאי להם לעשות את זה (בכל מקרה החברה הראשונה תרוויח כי הקהל המבוגר לא נוטה לנייד כל כמה חודשים והם הכי סובלים מהצינתוקים).

                          אני מאמין שאפשר לשפר את המנגנון שיהיה יותר יעיל ושיפתור את כל מקרי הקצה, לכן אני מציע את הרעיון כאן בשביל לפתוח על זה דיון ציבורי, ולשמוע הערות והארות מהקהל.

                          E מנותק
                          E מנותק
                          edb1997
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @nigun ראיתי לא מזמן באיזה קבוצה של סלולר פרוספקט של איזה חברה בשם סים קהילות שגם אומרת שיש לה משהוא דומה.

                          אני לא יודע בדיוק מה מו מי.

                          nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • E edb1997

                            @nigun ראיתי לא מזמן באיזה קבוצה של סלולר פרוספקט של איזה חברה בשם סים קהילות שגם אומרת שיש לה משהוא דומה.

                            אני לא יודע בדיוק מה מו מי.

                            nigunN מנותק
                            nigunN מנותק
                            nigun
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            @edb1997
                            לא חושב שחסימה דרך ספק משנה תהיה מספיק אפקטיבית
                            הרבה מהמנגנון בנוי על זיהוי של חיוג להרבה מנויים בו זמנית.
                            ואת זה אפשר לעשות רק עם קהל מספיק גדול על השירות, ונראה לי שרק חברת תקשורת רשמית יכולה לספק את הפלטפורמה לכך.

                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • nigunN nigun

                              @edb1997
                              לא חושב שחסימה דרך ספק משנה תהיה מספיק אפקטיבית
                              הרבה מהמנגנון בנוי על זיהוי של חיוג להרבה מנויים בו זמנית.
                              ואת זה אפשר לעשות רק עם קהל מספיק גדול על השירות, ונראה לי שרק חברת תקשורת רשמית יכולה לספק את הפלטפורמה לכך.

                              E מנותק
                              E מנותק
                              edb1997
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @nigun אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                              לא חושב שחסימה דרך ספק משנה תהיה מספיק אפקטיבית

                              אתה צודק. אבל קשה לי להאמין שחברות ענק בכלל ישימו עלינו.

                              מצאתי את הפרוספקט הזה: פרוספקט ישיבות.pdf. ניסיתי לברר איך יוצרים איתם קשר, מעניין באמת מה הם מתכוננים לעשות והאם זה באמת יכול להיות פיתרון לנושא.

                              nigunN 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • E edb1997

                                @nigun אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                                לא חושב שחסימה דרך ספק משנה תהיה מספיק אפקטיבית

                                אתה צודק. אבל קשה לי להאמין שחברות ענק בכלל ישימו עלינו.

                                מצאתי את הפרוספקט הזה: פרוספקט ישיבות.pdf. ניסיתי לברר איך יוצרים איתם קשר, מעניין באמת מה הם מתכוננים לעשות והאם זה באמת יכול להיות פיתרון לנושא.

                                nigunN מנותק
                                nigunN מנותק
                                nigun
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי nigun
                                #28

                                @edb1997 אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                                @nigun אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                                לא חושב שחסימה דרך ספק משנה תהיה מספיק אפקטיבית

                                אתה צודק. אבל קשה לי להאמין שחברות ענק בכלל ישימו עלינו.

                                אני חושב שחברות בינוניות דווקא ישמחו לעשות כזה שירות אם זה יביא להם קבוצה גדולה של לקוחות (יותר זול מאשר לשלם למשווקים עשרות שקלים על כל מנוי)

                                מצאתי את הפרוספקט הזה: פרוספקט ישיבות.pdf. ניסיתי לברר איך יוצרים איתם קשר, מעניין באמת מה הם מתכוננים לעשות והאם זה באמת יכול להיות פיתרון לנושא.

                                באמת נראה רעיון יפה, לא ברור למה האתר שלהם לא נבדק עדיין בנטפרי.
                                בכל אופן זה פתרון לבחורי ישיבות אבל לא לאנשים מבוגרים.
                                אני מאמין שהם חוסמים גם אימות מהבנק וכדו' כי בחורי ישיבות לא צריכים את זה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • nigunN nigun

                                  פתחתי עצומה לנושא ואם יהיה מספיק ביקוש מהציבור אפשר למצוא חברת תקשורת שתשמח לפתח את זה כדי לקבל עוד כמה עשרות אלפי לקוחות.

                                  ניתן לחתום על העצומה כאן
                                  https://www.atzuma.co.il/stopspamfromivr
                                  (לא יודע האם נשמרים במערכת פרטים אישיים, אם כן אולי כדאי לעבור לפלטפורמה אנונימית כדי לעודד כמה שיותר אנשים לחתום)
                                  עריכה: נראה שזה שומר רק את השם ולא את המייל

                                  קינג קומפיוטרק מנותק
                                  קינג קומפיוטרק מנותק
                                  קינג קומפיוטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  .@nigun אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                                  פתחתי עצומה לנושא ואם יהיה מספיק ביקוש מהציבור אפשר למצוא חברת תקשורת שתשמח לפתח את זה כדי לקבל עוד כמה עשרות אלפי לקוחות.

                                  ניתן לחתום על העצומה כאן
                                  https://www.atzuma.co.il/stopspamfromivr
                                  (לא יודע האם נשמרים במערכת פרטים אישיים, אם כן אולי כדאי לעבור לפלטפורמה אנונימית כדי לעודד כמה שיותר אנשים לחתום)
                                  עריכה: נראה שזה שומר רק את השם ולא את המייל

                                  תפיצו את העצומה בכל הקבוצות שאתם חברים בהן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • E edb1997

                                    @nigun אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                                    לא חושב שחסימה דרך ספק משנה תהיה מספיק אפקטיבית

                                    אתה צודק. אבל קשה לי להאמין שחברות ענק בכלל ישימו עלינו.

                                    מצאתי את הפרוספקט הזה: פרוספקט ישיבות.pdf. ניסיתי לברר איך יוצרים איתם קשר, מעניין באמת מה הם מתכוננים לעשות והאם זה באמת יכול להיות פיתרון לנושא.

                                    nigunN מנותק
                                    nigunN מנותק
                                    nigun
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי nigun
                                    #30

                                    @edb1997 אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                                    מצאתי את הפרוספקט הזה: פרוספקט ישיבות.pdf. ניסיתי לברר איך יוצרים איתם קשר, מעניין באמת מה הם מתכוננים לעשות והאם זה באמת יכול להיות פיתרון לנושא.

                                    בנוי על תשתית של ******? נשמע קצת חשוד🤔

                                    nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • nigunN מנותק
                                      nigunN מנותק
                                      nigun
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      מסתבר שיש חברות בחו"ל שיש להם שירות דומה
                                      https://www.telus.com/en/support/article/call-control-explained

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • nigunN nigun

                                        כמו כולם אני סובל ממכת הצינתוקים והספאם למינהם, ובגלל זה אני כמעט לא עונה למספרים לא מוכרים ולפעמים גם מפספס לקוחות.
                                        חוק הספאם לא שינה כלום בעיקר כי יש בעיה הלכתית בפניה לערכאות (אם היה מותר הייתי פותח קו כשר חדש ואוסף תיעוד של כל מי שמחייג לקו ועושה 30K לחודש) ולכן החגיגה נמשכת.

                                        לפני תקופה שר התקשורת חתם על רפורמה שמבטלת את הקש"ג תוך 3 שנים זה אולי יוריד את הצינתוקים מהקווים שהמודל העסקי שלהם הוא דקות שיחה, אבל שאר קמפיינים של התרמות וכדו' יהיו עוד יותר זולים והחגיגה תמשיך אפילו עוד יותר.

                                        לכן נראה לי שהפתרון הוא שהחברות יעשו מנגנון לזיהוי בוטים, וזה יעבוד משהו בסגנון הזה:

                                        • לכל מנוי יש רשימה לבנה של מספרים שיכולים להתקשר אליו המנוי שיכול להוסיף מספרים באופן ידני.

                                        • אם המנוי הוציא שיחה למספר מסויים המספר נוסף לרשימה הלבנה ( או שלא לפי הגדרת המנוי).

                                        • מספר שלא מופיע ברשימה הלבנה של המנוי יועבר בפעם הראשונה שהוא מתקשר למנוי למענה אוטומטי שמבקש ממנו להקיש מספר רנדומלי, ואחרי ההזדהות המספר נכנס לרשימה הלבנה של המנוי.

                                        • אם יש מספר שמחייג להרבה מנויים בו זמנית הוא יעבור מנגנן אימות יותר מורכב, למשל "הנך מקבל כעת צינתוק חוזר אנא הקש את הספרות האחרונות של המספר".

                                        • במקרה שהמנוי צריך לקבל שיחה ממנגון אוטומטי כל שהוא כמו הבנק, והוא לא יודע מה המספר שיחייג הוא יכול לבטל את החסימה לX דקות.

                                        • חברה שתתחייב שהיא לא מפעילה מרכזיות על קומה מסויימת יכולה להוסיף את המספרים שלהם אוטומטית לרשימה הלבנה (אם המנוי מעוניין הוא יכול לבטל גם את זה).

                                        • בכל מקרה אם מנוי סימן מספר ברשימה שחורה הוא יחסם בלי אפשרות לאימות.

                                        אמנם עם כל זה החברות שמספקות את הפלטפורמה לצינתוקים יכולים לבנות בוט עם המרת דיבור לטקסט ולהבין בדיוק מה האתגר ולהקיש את הספרות הנכונות אבל

                                        1. זה היה יותר מורכב
                                        2. זה יוריד להם את הלגיטימציה שיש להם כיום שהם מספקים את השירות הזה למנויים שמעוניינים בקבלת הודעות ותזכורות, אבל הם לא יכולים לומר את זה על מנגנון מורכב שיכול לשמש רק לספאמרים.

                                        אם המנגנון הזה יעיל כל מחה שצריך זה את השיתוף פעולה של חברת תקשורת אחת שתבין שיש קהל גדול שיניידו אליהם בשביל השירות הזה, ואחרי שחברה אחת תעשה את זה אולי גם עוד חברות יבינו שכדאי להם לעשות את זה (בכל מקרה החברה הראשונה תרוויח כי הקהל המבוגר לא נוטה לנייד כל כמה חודשים והם הכי סובלים מהצינתוקים).

                                        אני מאמין שאפשר לשפר את המנגנון שיהיה יותר יעיל ושיפתור את כל מקרי הקצה, לכן אני מציע את הרעיון כאן בשביל לפתוח על זה דיון ציבורי, ולשמוע הערות והארות מהקהל.

                                        EBAE מנותק
                                        EBAE מנותק
                                        EBA
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @nigun עד שייושמו כל הפתרונות הללו, מה שאני עושה בכל השיחות של ההתרמות זה להקיש 1 למענה אנושי, ולחכות בסבלנות, מרגע ההפניה זה עולה להם כסף על הראוטינג... סתם להעניש אותם.
                                        את אלו שעושים את זה בצורה מרגיזה ממש של "הלו, שלום" וגורמים לך לענות להם ולהרגיש מטומטם, אני מטריל עוד יותר...

                                        צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • EBAE EBA

                                          @nigun עד שייושמו כל הפתרונות הללו, מה שאני עושה בכל השיחות של ההתרמות זה להקיש 1 למענה אנושי, ולחכות בסבלנות, מרגע ההפניה זה עולה להם כסף על הראוטינג... סתם להעניש אותם.
                                          את אלו שעושים את זה בצורה מרגיזה ממש של "הלו, שלום" וגורמים לך לענות להם ולהרגיש מטומטם, אני מטריל עוד יותר...

                                          צדיק תמיםצ מנותק
                                          צדיק תמיםצ מנותק
                                          צדיק תמים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #33

                                          @EBA זה תורם אולי ל"הענשה" שלהם (ולבזבוז זמן נוסף שלך), זה לא יגרום להם לצנתק פחות...

                                          Don’t comment bad code — rewrite it." — Brian W. Kernighan and P. J. Plaugher"
                                          טיפים

                                          איש נחמדא מלאמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          3
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          בא תתחבר לדף היומי!
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • קטגוריות
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש
                                          • חוקי הפורום