דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. מובייל וטבלט
  3. הצעה לפתרון למכת הצינתוקים

הצעה לפתרון למכת הצינתוקים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מובייל וטבלט
51 פוסטים 19 כותבים 4.2k צפיות 20 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • nigunN nigun

    @by6199
    בחיפוש בגוגל המקור היחיד שמצאתי זה השרשור הזה
    נשמע מוזר שיש לו שירות כזה והוא לא מפרסם בשום מקום, יש הרבה אנשים שהיו שמחים לכזה שירות.

    @גמליאל מה יצא באמת מהשרשור הזה?

    גמליאלג מנותק
    גמליאלג מנותק
    גמליאל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @nigun
    השאלה כאן זו כמות הלקוחות הפוטנציאלית, האם הם מצדיקים את הפיתוח.

    מעלה ומורידמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • גמליאלג גמליאל

      @nigun
      השאלה כאן זו כמות הלקוחות הפוטנציאלית, האם הם מצדיקים את הפיתוח.

      מעלה ומורידמ מנותק
      מעלה ומורידמ מנותק
      מעלה ומוריד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @גמליאל במקום לחפש לקוחות שישלמו כמה שקלים על השירות (ויעלה לך הון התחזוק של זה מולם והפרסום וכו' וכו'), אולי פשוט תמכור אותו לחברת תקשורת, הריוח שלה יהיה גדול זהו גיים צ'יינג'ר בתחרות על הלקוח החרדי המצוי.
      וכנ"ל.

      מנע בזבוז זמן, זכה את הרבים!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • nigunN nigun

        כמו כולם אני סובל ממכת הצינתוקים והספאם למינהם, ובגלל זה אני כמעט לא עונה למספרים לא מוכרים ולפעמים גם מפספס לקוחות.
        חוק הספאם לא שינה כלום בעיקר כי יש בעיה הלכתית בפניה לערכאות (אם היה מותר הייתי פותח קו כשר חדש ואוסף תיעוד של כל מי שמחייג לקו ועושה 30K לחודש) ולכן החגיגה נמשכת.

        לפני תקופה שר התקשורת חתם על רפורמה שמבטלת את הקש"ג תוך 3 שנים זה אולי יוריד את הצינתוקים מהקווים שהמודל העסקי שלהם הוא דקות שיחה, אבל שאר קמפיינים של התרמות וכדו' יהיו עוד יותר זולים והחגיגה תמשיך אפילו עוד יותר.

        לכן נראה לי שהפתרון הוא שהחברות יעשו מנגנון לזיהוי בוטים, וזה יעבוד משהו בסגנון הזה:

        • לכל מנוי יש רשימה לבנה של מספרים שיכולים להתקשר אליו המנוי שיכול להוסיף מספרים באופן ידני.

        • אם המנוי הוציא שיחה למספר מסויים המספר נוסף לרשימה הלבנה ( או שלא לפי הגדרת המנוי).

        • מספר שלא מופיע ברשימה הלבנה של המנוי יועבר בפעם הראשונה שהוא מתקשר למנוי למענה אוטומטי שמבקש ממנו להקיש מספר רנדומלי, ואחרי ההזדהות המספר נכנס לרשימה הלבנה של המנוי.

        • אם יש מספר שמחייג להרבה מנויים בו זמנית הוא יעבור מנגנן אימות יותר מורכב, למשל "הנך מקבל כעת צינתוק חוזר אנא הקש את הספרות האחרונות של המספר".

        • במקרה שהמנוי צריך לקבל שיחה ממנגון אוטומטי כל שהוא כמו הבנק, והוא לא יודע מה המספר שיחייג הוא יכול לבטל את החסימה לX דקות.

        • חברה שתתחייב שהיא לא מפעילה מרכזיות על קומה מסויימת יכולה להוסיף את המספרים שלהם אוטומטית לרשימה הלבנה (אם המנוי מעוניין הוא יכול לבטל גם את זה).

        • בכל מקרה אם מנוי סימן מספר ברשימה שחורה הוא יחסם בלי אפשרות לאימות.

        אמנם עם כל זה החברות שמספקות את הפלטפורמה לצינתוקים יכולים לבנות בוט עם המרת דיבור לטקסט ולהבין בדיוק מה האתגר ולהקיש את הספרות הנכונות אבל

        1. זה היה יותר מורכב
        2. זה יוריד להם את הלגיטימציה שיש להם כיום שהם מספקים את השירות הזה למנויים שמעוניינים בקבלת הודעות ותזכורות, אבל הם לא יכולים לומר את זה על מנגנון מורכב שיכול לשמש רק לספאמרים.

        אם המנגנון הזה יעיל כל מחה שצריך זה את השיתוף פעולה של חברת תקשורת אחת שתבין שיש קהל גדול שיניידו אליהם בשביל השירות הזה, ואחרי שחברה אחת תעשה את זה אולי גם עוד חברות יבינו שכדאי להם לעשות את זה (בכל מקרה החברה הראשונה תרוויח כי הקהל המבוגר לא נוטה לנייד כל כמה חודשים והם הכי סובלים מהצינתוקים).

        אני מאמין שאפשר לשפר את המנגנון שיהיה יותר יעיל ושיפתור את כל מקרי הקצה, לכן אני מציע את הרעיון כאן בשביל לפתוח על זה דיון ציבורי, ולשמוע הערות והארות מהקהל.

        clickoneC מנותק
        clickoneC מנותק
        clickone
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @nigun
        ככל שהשיחות מגיעות אליך כחברה, אתה יכול לזהות באופן אוטומטי תעועה שמגיעה כגל מחברה מסויימת, ללא קשר למספר המזוהה שלה (ואז הם ישלחו את השיחות בהבדל רנדומלי 😞 ולא עשינו כלום...)
        המודל שהצגת יכול להיות רעיון מצויין. חלקו כבר ממומש היום במרכזיות.

        הבעיה בלמכור כזה שירות לחברה מבחוץ שזה לא כזה פשוט להטמיע כזה דבר בחברה קיימת, כי זה לא עובד שם עם מרכזיות קלאסיות. (לא אומר שזה אפשרי, אבל זה הרבה יותר מורכב)
        ולכן הפיתרון הנכון הוא לייצא X סימים שלך שנמצאים מול המרכזיה שלך (גילוי נאות התחלתי בעבר לשבת על זה, ממתין כעת לאחד הספקים שלי), בכל מקרה הבעיה בזה היא המחיר שזה יעלה ללקוח הקצה.
        אני חושב שברגע שהקש"ג יירד, + הרפורמה הנוכחית של משרד התקשורת למפעילים, תהיה אפשרות לא מסובכת להפוך לMVNO שמספק כאלו שירותים בלי יותר מדאי בלגן, ואז אולי יותר פשוט.

        ואל תשכח שרגע אחרי שיוצא כזה מוצר לשוק עם כל ההשקעה זה יוצא אצל המתחרים...

        כמו שכתב @by6199 גם אני ראיתי פירסום של חברת סים כשר שיש להם כזה שירות, אז שווה לבדוק אצלו קודם.

        אין טסט כמו פרודקשן.

        המייל שלי urivpn@gmail.com

        nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • clickoneC clickone

          @nigun
          ככל שהשיחות מגיעות אליך כחברה, אתה יכול לזהות באופן אוטומטי תעועה שמגיעה כגל מחברה מסויימת, ללא קשר למספר המזוהה שלה (ואז הם ישלחו את השיחות בהבדל רנדומלי 😞 ולא עשינו כלום...)
          המודל שהצגת יכול להיות רעיון מצויין. חלקו כבר ממומש היום במרכזיות.

          הבעיה בלמכור כזה שירות לחברה מבחוץ שזה לא כזה פשוט להטמיע כזה דבר בחברה קיימת, כי זה לא עובד שם עם מרכזיות קלאסיות. (לא אומר שזה אפשרי, אבל זה הרבה יותר מורכב)
          ולכן הפיתרון הנכון הוא לייצא X סימים שלך שנמצאים מול המרכזיה שלך (גילוי נאות התחלתי בעבר לשבת על זה, ממתין כעת לאחד הספקים שלי), בכל מקרה הבעיה בזה היא המחיר שזה יעלה ללקוח הקצה.
          אני חושב שברגע שהקש"ג יירד, + הרפורמה הנוכחית של משרד התקשורת למפעילים, תהיה אפשרות לא מסובכת להפוך לMVNO שמספק כאלו שירותים בלי יותר מדאי בלגן, ואז אולי יותר פשוט.

          ואל תשכח שרגע אחרי שיוצא כזה מוצר לשוק עם כל ההשקעה זה יוצא אצל המתחרים...

          כמו שכתב @by6199 גם אני ראיתי פירסום של חברת סים כשר שיש להם כזה שירות, אז שווה לבדוק אצלו קודם.

          nigunN מנותק
          nigunN מנותק
          nigun
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @clickone
          חשבתי אולי לחכות לרפורמה ולבדוק את האפשרות להיות MVNO
          אבל בתכלס פי'צר כזה עוזר רק בשביל מכת פתיחה שיגרום לקהל גדול לנייד אליך אבל הבעיה היא שאחרי שתפסת נתח של 60K לקוחות אז החברות הגדולות יפתחו את אותו דבר בדיוק ואז כולם חוזרים לחבורת הגדולות ואתה תקוע עם תשתיות של 60K לקוחות אבל בלי לקוחות.
          חשבתי אולי שייך לכתוב על זה פטנט אבל לא נראה לי שזה שייך.
          לכן הפתרון הוא להפסיק לחשוב על אפיק פרנסה אלא פשוט איך לגרום לפלאפון שלי להפסיק לצלצל ללא הפסקה (ואם אפשר על הדרך לעזור לעוד יהודים אז למה לא).

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

            @nigun אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

            אם יש מספר שמחייג להרבה מנויים בו זמנית הוא יעבור מנגנן אימות יותר מורכב, למשל "הנך מקבל כעת צינתוק חוזר אנא הקש את הספרות האחרונות של המספר".

            הרעיון הזה חוסם כמעט את כל הפינה, אני לא חושב שצריך משהו מעבר לרשימה לבנה בשביל קווי ווצפון אישיים וכדו'
            לדעתי יהיה הרבה יותר פשוט להציע את זה לחברות שכל קו שמבצע חיוג לכמה מספרים יצטרך לעבור דרך רשימה לבנה

            שאפו על הרעיון והלוואי ובעז"ה יהיה פיתרון לסיפור המרגיז הזה

            nigunN מנותק
            nigunN מנותק
            nigun
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @קינג-קומפיוטר אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

            לדעתי יהיה הרבה יותר פשוט להציע את זה לחברות שכל קו שמבצע חיוג לכמה מספרים יצטרך לעבור דרך רשימה לבנה

            יתכן ויש בעיה לחברה להשתמש במידע של מנויים בעדיין לא הצטרפו לשירות ואז המנגנון לא יעבוד טוב אם רשומים לשירות רק 5K מנויים.
            בנוסף למצנתקים יש דרך לדעת באיזה חברה נמצא כל מנוי ולשלוח 4-5 שיחות במקביל שיחה לכל חברה ובמקביל יכולים לבדוק למי יש שירות חסימת ספאם ע"י צינתוק פשוט ואז לשלוח לכולם בצינתוק רגיל ולמנויים שיש להם שירות חסימה לשלוח בבודדים.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

              @nigun אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

              אם יש מספר שמחייג להרבה מנויים בו זמנית הוא יעבור מנגנן אימות יותר מורכב, למשל "הנך מקבל כעת צינתוק חוזר אנא הקש את הספרות האחרונות של המספר".

              הרעיון הזה חוסם כמעט את כל הפינה, אני לא חושב שצריך משהו מעבר לרשימה לבנה בשביל קווי ווצפון אישיים וכדו'
              לדעתי יהיה הרבה יותר פשוט להציע את זה לחברות שכל קו שמבצע חיוג לכמה מספרים יצטרך לעבור דרך רשימה לבנה

              שאפו על הרעיון והלוואי ובעז"ה יהיה פיתרון לסיפור המרגיז הזה

              nigunN מנותק
              nigunN מנותק
              nigun
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #14
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • shragaS מנותק
                shragaS מנותק
                shraga
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי shraga
                #15

                יש חוק שהוצע שאיני יודע היכן הוא עומד כרגע שמטרתו ליצור מאגר "אל תתקשר אליי", דבר שיפתור את הבעיה הזו מהשורש, עם אפשרות לקנסות ועיצומים כלכליים גבוהים.
                dont_call_me_law.pdf

                קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס , ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי , ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • shragaS shraga

                  יש חוק שהוצע שאיני יודע היכן הוא עומד כרגע שמטרתו ליצור מאגר "אל תתקשר אליי", דבר שיפתור את הבעיה הזו מהשורש, עם אפשרות לקנסות ועיצומים כלכליים גבוהים.
                  dont_call_me_law.pdf

                  nigunN מנותק
                  nigunN מנותק
                  nigun
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @shraga
                  גם אם הקנס יהיה 5 אלף ש"ח זה לא יועיל כלום
                  כי בציבור החרדי לא יתבעו אף אחד כי זה הליכה לערכאות, והספאמרים יודעים את זה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • M מנותק
                    M מנותק
                    moshe11
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    צריך פשוט מכשיר שמתחיל לצלצל רק אחרי 3 שניות של חיוג. וכל מספר שמתקשר ומפסיק מיד ולא נמצא באנשי קשר מועבר לרשימה נפרדת משיחות נכנסות.
                    אולי אפשר לפתח אפליקציה כזו עבור מכשירי שיאומי מוכשרים וכדומה.

                    nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • M moshe11

                      צריך פשוט מכשיר שמתחיל לצלצל רק אחרי 3 שניות של חיוג. וכל מספר שמתקשר ומפסיק מיד ולא נמצא באנשי קשר מועבר לרשימה נפרדת משיחות נכנסות.
                      אולי אפשר לפתח אפליקציה כזו עבור מכשירי שיאומי מוכשרים וכדומה.

                      nigunN מנותק
                      nigunN מנותק
                      nigun
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי nigun
                      #18

                      @moshe11
                      אז המצנתקים יאריכו את הצלצול ל10 שניות
                      בכל מקרה זה טוב לצינתוקים אבל לא להודעות קוליות של התרמות וכדו'

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • nigunN nigun

                        @moshe11
                        אז המצנתקים יאריכו את הצלצול ל10 שניות
                        בכל מקרה זה טוב לצינתוקים אבל לא להודעות קוליות של התרמות וכדו'

                        M מנותק
                        M מנותק
                        moshe11
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @nigun קודם כל נחכה שישמעו על זה.
                        חוץ מזה, שברגע שזה יהיה הטרדה ממש כלומר לא רק צינטוק, הגיוני שתהיה תגובה יותר חריפה מהציבור.

                        nigunN יהודי טובי 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • M moshe11

                          @nigun קודם כל נחכה שישמעו על זה.
                          חוץ מזה, שברגע שזה יהיה הטרדה ממש כלומר לא רק צינטוק, הגיוני שתהיה תגובה יותר חריפה מהציבור.

                          nigunN מנותק
                          nigunN מנותק
                          nigun
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @moshe11
                          הם ישמעו על זה ביום שזה יתחיל לעבוד הם קוראים את השרשור הזה בדיוק כמוך.
                          מה יעזור תגובה חריפה יותר מהציבור? שאנשים יקללו אותם יותר חזק? שאנשים ינסו להסיר את עצמם מרשימת תפוצה 10 פעמים במקום 5?

                          M תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • nigunN nigun

                            @moshe11
                            הם ישמעו על זה ביום שזה יתחיל לעבוד הם קוראים את השרשור הזה בדיוק כמוך.
                            מה יעזור תגובה חריפה יותר מהציבור? שאנשים יקללו אותם יותר חזק? שאנשים ינסו להסיר את עצמם מרשימת תפוצה 10 פעמים במקום 5?

                            M מנותק
                            M מנותק
                            moshe11
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @nigun כשזה יהיה מוגזם סביר שהשלטון יתערב בצורה אקטיבית יותר.

                            nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • M moshe11

                              @nigun קודם כל נחכה שישמעו על זה.
                              חוץ מזה, שברגע שזה יהיה הטרדה ממש כלומר לא רק צינטוק, הגיוני שתהיה תגובה יותר חריפה מהציבור.

                              יהודי טובי מנותק
                              יהודי טובי מנותק
                              יהודי טוב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @moshe11 אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                              שברגע שזה יהיה הטרדה ממש כלומר לא רק צינטוק

                              זה כבר קורה..

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • M moshe11

                                @nigun כשזה יהיה מוגזם סביר שהשלטון יתערב בצורה אקטיבית יותר.

                                nigunN מנותק
                                nigunN מנותק
                                nigun
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי nigun
                                #23

                                @moshe11 אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                                @nigun כשזה יהיה מוגזם סביר שהשלטון יתערב בצורה אקטיבית יותר.

                                המדינה חושבת שאם יהיו קנסות גבוהים זה יעזור
                                הבעיה היא שצריך מישהו שיתלונן
                                מה אתה רוצה שיעשו? מאסר ל5 שנים לכל מי ששולח ספאם? גם במקרה כזה אף אחד לא יתלונן כי הוא יחשב "מוסר"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • nigunN מנותק
                                  nigunN מנותק
                                  nigun
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי nigun
                                  #24

                                  פתחתי עצומה לנושא ואם יהיה מספיק ביקוש מהציבור אפשר למצוא חברת תקשורת שתשמח לפתח את זה כדי לקבל עוד כמה עשרות אלפי לקוחות.

                                  ניתן לחתום על העצומה כאן
                                  https://www.atzuma.co.il/stopspamfromivr
                                  (לא יודע האם נשמרים במערכת פרטים אישיים, אם כן אולי כדאי לעבור לפלטפורמה אנונימית כדי לעודד כמה שיותר אנשים לחתום)
                                  עריכה: נראה שזה שומר רק את השם ולא את המייל

                                  קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • nigunN nigun

                                    כמו כולם אני סובל ממכת הצינתוקים והספאם למינהם, ובגלל זה אני כמעט לא עונה למספרים לא מוכרים ולפעמים גם מפספס לקוחות.
                                    חוק הספאם לא שינה כלום בעיקר כי יש בעיה הלכתית בפניה לערכאות (אם היה מותר הייתי פותח קו כשר חדש ואוסף תיעוד של כל מי שמחייג לקו ועושה 30K לחודש) ולכן החגיגה נמשכת.

                                    לפני תקופה שר התקשורת חתם על רפורמה שמבטלת את הקש"ג תוך 3 שנים זה אולי יוריד את הצינתוקים מהקווים שהמודל העסקי שלהם הוא דקות שיחה, אבל שאר קמפיינים של התרמות וכדו' יהיו עוד יותר זולים והחגיגה תמשיך אפילו עוד יותר.

                                    לכן נראה לי שהפתרון הוא שהחברות יעשו מנגנון לזיהוי בוטים, וזה יעבוד משהו בסגנון הזה:

                                    • לכל מנוי יש רשימה לבנה של מספרים שיכולים להתקשר אליו המנוי שיכול להוסיף מספרים באופן ידני.

                                    • אם המנוי הוציא שיחה למספר מסויים המספר נוסף לרשימה הלבנה ( או שלא לפי הגדרת המנוי).

                                    • מספר שלא מופיע ברשימה הלבנה של המנוי יועבר בפעם הראשונה שהוא מתקשר למנוי למענה אוטומטי שמבקש ממנו להקיש מספר רנדומלי, ואחרי ההזדהות המספר נכנס לרשימה הלבנה של המנוי.

                                    • אם יש מספר שמחייג להרבה מנויים בו זמנית הוא יעבור מנגנן אימות יותר מורכב, למשל "הנך מקבל כעת צינתוק חוזר אנא הקש את הספרות האחרונות של המספר".

                                    • במקרה שהמנוי צריך לקבל שיחה ממנגון אוטומטי כל שהוא כמו הבנק, והוא לא יודע מה המספר שיחייג הוא יכול לבטל את החסימה לX דקות.

                                    • חברה שתתחייב שהיא לא מפעילה מרכזיות על קומה מסויימת יכולה להוסיף את המספרים שלהם אוטומטית לרשימה הלבנה (אם המנוי מעוניין הוא יכול לבטל גם את זה).

                                    • בכל מקרה אם מנוי סימן מספר ברשימה שחורה הוא יחסם בלי אפשרות לאימות.

                                    אמנם עם כל זה החברות שמספקות את הפלטפורמה לצינתוקים יכולים לבנות בוט עם המרת דיבור לטקסט ולהבין בדיוק מה האתגר ולהקיש את הספרות הנכונות אבל

                                    1. זה היה יותר מורכב
                                    2. זה יוריד להם את הלגיטימציה שיש להם כיום שהם מספקים את השירות הזה למנויים שמעוניינים בקבלת הודעות ותזכורות, אבל הם לא יכולים לומר את זה על מנגנון מורכב שיכול לשמש רק לספאמרים.

                                    אם המנגנון הזה יעיל כל מחה שצריך זה את השיתוף פעולה של חברת תקשורת אחת שתבין שיש קהל גדול שיניידו אליהם בשביל השירות הזה, ואחרי שחברה אחת תעשה את זה אולי גם עוד חברות יבינו שכדאי להם לעשות את זה (בכל מקרה החברה הראשונה תרוויח כי הקהל המבוגר לא נוטה לנייד כל כמה חודשים והם הכי סובלים מהצינתוקים).

                                    אני מאמין שאפשר לשפר את המנגנון שיהיה יותר יעיל ושיפתור את כל מקרי הקצה, לכן אני מציע את הרעיון כאן בשביל לפתוח על זה דיון ציבורי, ולשמוע הערות והארות מהקהל.

                                    E מנותק
                                    E מנותק
                                    edb1997
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @nigun ראיתי לא מזמן באיזה קבוצה של סלולר פרוספקט של איזה חברה בשם סים קהילות שגם אומרת שיש לה משהוא דומה.

                                    אני לא יודע בדיוק מה מו מי.

                                    nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • E edb1997

                                      @nigun ראיתי לא מזמן באיזה קבוצה של סלולר פרוספקט של איזה חברה בשם סים קהילות שגם אומרת שיש לה משהוא דומה.

                                      אני לא יודע בדיוק מה מו מי.

                                      nigunN מנותק
                                      nigunN מנותק
                                      nigun
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @edb1997
                                      לא חושב שחסימה דרך ספק משנה תהיה מספיק אפקטיבית
                                      הרבה מהמנגנון בנוי על זיהוי של חיוג להרבה מנויים בו זמנית.
                                      ואת זה אפשר לעשות רק עם קהל מספיק גדול על השירות, ונראה לי שרק חברת תקשורת רשמית יכולה לספק את הפלטפורמה לכך.

                                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • nigunN nigun

                                        @edb1997
                                        לא חושב שחסימה דרך ספק משנה תהיה מספיק אפקטיבית
                                        הרבה מהמנגנון בנוי על זיהוי של חיוג להרבה מנויים בו זמנית.
                                        ואת זה אפשר לעשות רק עם קהל מספיק גדול על השירות, ונראה לי שרק חברת תקשורת רשמית יכולה לספק את הפלטפורמה לכך.

                                        E מנותק
                                        E מנותק
                                        edb1997
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        @nigun אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                                        לא חושב שחסימה דרך ספק משנה תהיה מספיק אפקטיבית

                                        אתה צודק. אבל קשה לי להאמין שחברות ענק בכלל ישימו עלינו.

                                        מצאתי את הפרוספקט הזה: פרוספקט ישיבות.pdf. ניסיתי לברר איך יוצרים איתם קשר, מעניין באמת מה הם מתכוננים לעשות והאם זה באמת יכול להיות פיתרון לנושא.

                                        nigunN 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • E edb1997

                                          @nigun אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                                          לא חושב שחסימה דרך ספק משנה תהיה מספיק אפקטיבית

                                          אתה צודק. אבל קשה לי להאמין שחברות ענק בכלל ישימו עלינו.

                                          מצאתי את הפרוספקט הזה: פרוספקט ישיבות.pdf. ניסיתי לברר איך יוצרים איתם קשר, מעניין באמת מה הם מתכוננים לעשות והאם זה באמת יכול להיות פיתרון לנושא.

                                          nigunN מנותק
                                          nigunN מנותק
                                          nigun
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי nigun
                                          #28

                                          @edb1997 אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                                          @nigun אמר בהצעה לפתרון למכת הצינתוקים:

                                          לא חושב שחסימה דרך ספק משנה תהיה מספיק אפקטיבית

                                          אתה צודק. אבל קשה לי להאמין שחברות ענק בכלל ישימו עלינו.

                                          אני חושב שחברות בינוניות דווקא ישמחו לעשות כזה שירות אם זה יביא להם קבוצה גדולה של לקוחות (יותר זול מאשר לשלם למשווקים עשרות שקלים על כל מנוי)

                                          מצאתי את הפרוספקט הזה: פרוספקט ישיבות.pdf. ניסיתי לברר איך יוצרים איתם קשר, מעניין באמת מה הם מתכוננים לעשות והאם זה באמת יכול להיות פיתרון לנושא.

                                          באמת נראה רעיון יפה, לא ברור למה האתר שלהם לא נבדק עדיין בנטפרי.
                                          בכל אופן זה פתרון לבחורי ישיבות אבל לא לאנשים מבוגרים.
                                          אני מאמין שהם חוסמים גם אימות מהבנק וכדו' כי בחורי ישיבות לא צריכים את זה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          בא תתחבר לדף היומי!
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • קטגוריות
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש
                                          • חוקי הפורום