ארגון מסד נתונים, רשימת תקשורת ושיחות עם הלקוח.
-
אני בונה סוג של מערכת CRM, עם לקוחות, ולכל לקוח משוייך אליו שיחות שבוצעו אליו, או נכנסות עם כל הפרמטרים הקלטת שיחה סיכום וכו'.
אני מתלבט מה יותר נכון.-
במסד הנתונים של הלקוחות להוסיף שדה מערך אובייקטים ושם במערך הזה להכניס את כל האובייקטים של השיחות, כשהחסירון נראה לי במורכבות פעולות סיכום של כל השיחות של כלל המשתמשים וביצוע עליהם כל מיני מיונים וכדו'.
-
לבנות מסד נתונים נוסף של שיחות ולקשר ללקוח, כשאולי החסרון כאן שזה יהיה ענקי ואין סופי..
-
-
-
מניסיון פחות מחמש מיליון רשומות זה בכלל לא נורא, רק תהיה זהיר עם אינדקסים וג'וינים.
כשזה מתחיל לעבור את הסך הזה תעשה אירכוב לדברים ישנים וכדומה, זה גם לא נורא כל כך, את האירכוב אפשר לעשות לדטה בייס אחר, או לסוג אחר של דטה בייס יש בשפע מבוססי מסמך שם כמות הרשומות היא בלתי מוגבלת (כמעט)