תחליף חינמי ל cPanel
-
-
@aaron אמר בתחליף חינמי ל cPanel:
@www אמר בתחליף חינמי ל cPanel:
הלקוח ממש לא מרוצה.
אז שישלם..
יש לך הצעות ל Cpanel ביותר זול מ180$ דולר לשנה?
אגב נתקלתי בפוסט הזה תבין למה אנשים לא רוצים לשלם להם. -
@www יש 6-7 מערכות מוכרים כאלו בחינם (Open Source)
התקנתי את כולם בעבר וחרשתי אותם לצורכי בדיקה עבור להשתמש בהם לשימושי הפרטי.
לכל אחד יש יתרונות וחסרונות מובהקים ולדעתי כל מערכת כזו נבנתה מזווית מוביל הפרויקט ולא תמיד מזוות המשתמש.
רוב המערכת האלו עובדים בעיקר עם Client FTP ולא תמיד יש סייר קבצים.
וגם אם יש סייר האפשרויות יחסית דלות.מה שגם אם אתה מעוניין אתה יכול לקחת את אחד המערכות שגם ככה הם Open Source ולשנות אותם. (רק תחשוב על אבטחה).
אני רק יכול לזרוק על רעיון וקידום של מערכת כזו
-
@nigun אמר בתחליף חינמי ל cPanel:
למה לא להשתמש בפלטפורמה חיצונית?
@nigun אמר בתחליף חינמי ל cPanel:
למה לא להשתמש בפלטפורמה חיצונית?
ישנם אנשים (כמוני למשל) שאוהבים את הדברים קרובים לידיים (ע"ע לאחרונה)
-
@zvinissim אמר בתחליף חינמי ל cPanel:
ישנם אנשים (כמוני למשל) שאוהבים את הדברים קרובים לידיים (ע"ע לאחרונה)
למה אתה מתכוון? מכונה בבית? במקרה הזה כנראה כבר לא צריך cPanel.
בכל אופן במקרה של שירות מיילים לא יקרה כלום אם החברה תקרוס. -
@nigun אמר בתחליף חינמי ל cPanel:
@www
התקנתי את זה פעם בשביל לשחק עם זה, לא יותר.בעצם נראה לי שמה שהתקנתי היה cyberpanel.net
שמבוסס על litespeed.
נראה לי ששם יש סייר קבצים, וגם אם לא, אפשר לאחסן בגיטהאב. -
זה פוסט שממצא את מירב הפנלים החופשיים/חינמיים.
לדעתי הפנל הטוב ביותר זה Kloxo-MR (מס' 9) וזה גם מה שמותקן אצלי
למרות שהתמיכה בו הופסקה אבל זה הפנל שלדעתי הכי כף לעבוד איתו גם בחינת אפשרויות. והוא גם הכי קרוב ל Cpanel המקורי.
בעברו המערכת הייתה רק Kloxo והופסקה התמיכה ומי שהמשך את המערכת היה בחור בשם "מוסטפא רמדיאן" ומכן השם Kloxo-MR.
בשנתיים האחרנות גם ה MR הפסיק את הפיתוח ולאחרונה לקח מישהו אחר את המשך הפיתוח והוא ממשיך עם השם KloxoNG (כלומר: Kloxo הדור הבא)
למערכת יש פורום נרחב למרות שהוא לא בפיתוח.
ל KloxoNG יש אתר ופורום חדש (שכמעט לא פעיל)
היות וזה מערכת פתוחה אפשר לקחת את המערכת הזו ולבנות קהילה מקומית לשימוש.
כמו כן ניתן גם לתרגם אותה בקלות (מחרוזות)@nigun אמר בתחליף חינמי ל cPanel:
@zvinissim אמר בתחליף חינמי ל cPanel:
ישנם אנשים (כמוני למשל) שאוהבים את הדברים קרובים לידיים (ע"ע לאחרונה)
למה אתה מתכוון? מכונה בבית? במקרה הזה כנראה כבר לא צריך cPanel.
בכל אופן במקרה של שירות מיילים לא יקרה כלום אם החברה תקרוס.- יש לי מכונה בבית עם ESXi
- לא משנה הכן המכונה עדיין צריך ניהול כלשהו.
- תראה לי חברה שמוכנה ששרות המיילים שלה יקרוס (ע"ע גוגל לאחרונה)
בכל מצב את מערכות ה CRM שלי בטוח לא הייתי שם במקום כלשהו שאני לא בטוח בו אלא קרוב אלי ומכיר היכן הוא יושב
-
@zvinissim אמר בתחליף חינמי ל cPanel:
תראה לי חברה שמוכנה ששרות המיילים שלה יקרוס (ע"ע גוגל לאחרונה)
הוא לא דיבר על מישהוא ש"מוכן" שהשירות שלו יקרוס.
אבל לו יצויר שרת המיילים למטה לחצי שעה, לא קרה אסון כמו שנופל לך האתר.
אתה לא תוכל לשלוח מיילים בזמן הנפילה, אבל מיילים שנשלחו בזמן הנפילה אתה לרוב תקבל בעיקר אם מדובר על נפילה של כמה שעות.
בכל אופן, אין ספק שנפילה של שרת מיילים הרבה פחות רגישה מנפילה של אתר וכד' -
@dovid אמר בתחליף חינמי ל cPanel:
איך זה ייתכן? מה פתאום שמיילים יתקבלו או ימתינו שהשרת יתאושש?
לרוב, הקליינט ששולח את המייל זה גוגל.
וגוגל בוודאות אם השרת לא זמין מנסים כמה פעמים.
מניסיון.נראה לי גם שכל תוכנת שרת מיילים עושה את זה.
מהאלה שהיה לי ניסיון, hmailserver מנסה כמה פעמים, גם poste.io.
כי מבחינת שרת המיילים לא התקבלה תשובה על שגיאה מהשרת המקבל, אלא לא הייתה תגובה, ולכן זה נחשב כמייל ממתין.אבל אתה צודק שבעיקרון מבחינת הפרוטוקול, אין מושג כזה, אם השרת לא מגיב הלך המייל, כלומר מי שתפקידו לבדוק אם השרת התאושש זה השרת השולח, המעלה פה שזה אוטומטית, אבל אם האתר שלך לא עובד, הלקוחות צריכים לבדוק בעצמם מתי השירות שאתה מספק חזר...
-
@שמואל4 אתה צודק (וזה אכן לא רק ג'מייל אלא רוב השרתים שקיימים, וזה גם הפרוטוקול הרשמי, לנסות שוב כמה ימים),
אבל אתה מניח שאובדן מיילים בודדים זה לא קריטי ברוב המקרים,
ברוב המקרים שהיו לי, אפילו אובדן של מייל אחד היה די חשוב ללקוח/לנושא, לפעמים קריטי. -
@שמואל4 אמר בתחליף חינמי ל cPanel:
@zvinissim אמר בתחליף חינמי ל cPanel:
תראה לי חברה שמוכנה ששרות המיילים שלה יקרוס (ע"ע גוגל לאחרונה)
הוא לא דיבר על מישהוא ש"מוכן" שהשירות שלו יקרוס.
אבל לו יצויר שרת המיילים למטה לחצי שעה, לא קרה אסון כמו שנופל לך האתר.
אתה לא תוכל לשלוח מיילים בזמן הנפילה, אבל מיילים שנשלחו בזמן הנפילה אתה לרוב תקבל בעיקר אם מדובר על נפילה של כמה שעות.
בכל אופן, אין ספק שנפילה של שרת מיילים הרבה פחות רגישה מנפילה של אתר וכד'ספק מאוד..
כנראה שלא חוות בחיים שלך נפילות בחדרי ששרתים.
אם אתה משרד קטן זה לא משנה אבל שיש לך מערכות קריטיות אני יכול להבטיח לך שכל נפילה של שרת מורידה את "הלב" לאנשי IT.
ויש לי סיפורים למכביר בגלל טעות קטנה ישנם נזקים בלתי הפיכים.תאמין לי שאני מכיר מקומות שיש גיבוי על גיבוי (ואפילו גיבוי שלישי) רק בכדי למנוע מקרים כאלו עם השקעות של תקציבים שאפילו לא חשבת עליהם.
ושקורה נפילה יש אפילו בדיקה פנימית למה זה קרה ללמוד לקחים להבא.ראיתי בדיוק איך אנשים נכנסו ללחץ שנפלו השירותים של גוגל או OVH