שיק שהופקד בדיגיטל, נזרק, ובסוף לא עבר בבנק, מה עושים?
-
אני מקווה שכאן זה המקום הנכון לכתוב על כזה דבר.
הפקדתי שיק באפליקציה,
לאחר שראיתי את זה באתר, זרקתי את השיק לפח,
רק לאחמ"כ ראיתי שלא הופקד כלל, אז דברתי עם הבנק
והם אמרו לי שהיתה איזו בעיה עם ה"קווים" של המוטב בלבד.
למעשה, כעת אין לי את השיק אז אין לי איך להפקיד שוב,
איני זוכר מי נתן לי את אותו שיק!
הדבר היחיד שיש לי מהבנק זה מספר השיק,
הבנק אומר שזה מה שיש לו,
השאלה האם אפשר דרך זה לדעת מי בעל השיק שאוכל
לבקש ממנו פשוט להעביר לי שוב את הכסף וכו'?
תודה רבה מראש! -
@שמעון-לאופר לפי המופיע כאן מספר השיק מכיל את מספר הבנק הסניף והחשבון של בעל השיק.
-
@שמעון-לאופר אם לבנק יש את מספר השיק והחשבון הוא יכול להפקיד אותו שוב אם הוא רק רוצה. (ודאי אם זה אותו הבנק שלך)
אם יש לך הוכחה שביצעת הפקדה, תאיים בפניה לפיקוח על הבנקים
https://www.boi.org.il/he/ConsumerInformation/PublicEnquiries/Pages/Default.aspx -
@שמעון-לאופר לבנק יש את השיק סרוק בסלקה בוודאות גמורה, והוא חייב לכך עפ"י חוק.
אתה יכול לקבל את הצילום שלו. -
@mdy אמר בשיק שהופקד בדיגיטל, נזרק, ובסוף לא עבר בבנק, מה עושים?:
@שמעון-לאופר אם לבנק יש את מספר השיק והחשבון הוא יכול להפקיד אותו שוב אם הוא רק רוצה. (ודאי אם זה אותו הבנק שלך)
אם יש לך הוכחה שביצעת הפקדה, תאיים בפניה לפיקוח על הבנקים
https://www.boi.org.il/he/ConsumerInformation/PublicEnquiries/Pages/Default.aspxאבל הוא גם חייב לשמור על הצ'ק למשך תקופה מסוימת, נ"ל 14 יום או 30 יום.