ניווט

    תחומים
    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • קטגוריות
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש
    • מקצועות
    חוקי הפורום

    שיק שהופקד בדיגיטל, נזרק, ובסוף לא עבר בבנק, מה עושים?

    דיני עבודה וחשבות שכר
    7
    9
    175
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • שמעון לאופר
      שמעון לאופר נערך לאחרונה על ידי שמעון לאופר

      אני מקווה שכאן זה המקום הנכון לכתוב על כזה דבר.

      הפקדתי שיק באפליקציה,
      לאחר שראיתי את זה באתר, זרקתי את השיק לפח,
      רק לאחמ"כ ראיתי שלא הופקד כלל, אז דברתי עם הבנק
      והם אמרו לי שהיתה איזו בעיה עם ה"קווים" של המוטב בלבד.
      למעשה, כעת אין לי את השיק אז אין לי איך להפקיד שוב,
      איני זוכר מי נתן לי את אותו שיק!
      הדבר היחיד שיש לי מהבנק זה מספר השיק,
      הבנק אומר שזה מה שיש לו,
      השאלה האם אפשר דרך זה לדעת מי בעל השיק שאוכל
      לבקש ממנו פשוט להעביר לי שוב את הכסף וכו'?
      תודה רבה מראש!

      רחמים M הבוס הגדול 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • רחמים
        רחמים @שמעון לאופר נערך לאחרונה על ידי

        @שמעון-לאופר לפי המופיע כאן מספר השיק מכיל את מספר הבנק הסניף והחשבון של בעל השיק.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • M
          mdy @שמעון לאופר נערך לאחרונה על ידי mdy

          @שמעון-לאופר אם לבנק יש את מספר השיק והחשבון הוא יכול להפקיד אותו שוב אם הוא רק רוצה. (ודאי אם זה אותו הבנק שלך)
          אם יש לך הוכחה שביצעת הפקדה, תאיים בפניה לפיקוח על הבנקים
          https://www.boi.org.il/he/ConsumerInformation/PublicEnquiries/Pages/Default.aspx

          WWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • הבוס הגדול
            הבוס הגדול @שמעון לאופר נערך לאחרונה על ידי

            @שמעון-לאופר לבנק יש את השיק סרוק בסלקה בוודאות גמורה, והוא חייב לכך עפ"י חוק.
            אתה יכול לקבל את הצילום שלו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • M
              mdy נערך לאחרונה על ידי

              עכשיו אני שם לב למקרה המדוייק. אם יש בעיה בשיק לא תוכל לדרוש מהבנק הפקדה חוזרת. אבל את פרטי השיק או צילום שלו ודאי תוכל לדרוש (תחת איום בפניה לפיקוח על הבנקים)

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • WWW
                WWW @mdy נערך לאחרונה על ידי WWW

                @mdy אמר בשיק שהופקד בדיגיטל, נזרק, ובסוף לא עבר בבנק, מה עושים?:

                @שמעון-לאופר אם לבנק יש את מספר השיק והחשבון הוא יכול להפקיד אותו שוב אם הוא רק רוצה. (ודאי אם זה אותו הבנק שלך)
                אם יש לך הוכחה שביצעת הפקדה, תאיים בפניה לפיקוח על הבנקים
                https://www.boi.org.il/he/ConsumerInformation/PublicEnquiries/Pages/Default.aspx

                אבל הוא גם חייב לשמור על הצ'ק למשך תקופה מסוימת, נ"ל 14 יום או 30 יום.

                M רוב יועץ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • M
                  mdy @WWW נערך לאחרונה על ידי

                  @www הפקיד באפליקציה. השיק אצל הלקוח רק שהוא קרע אותו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • רוב יועץ
                    רוב יועץ @WWW נערך לאחרונה על ידי

                    @www @שמעון-לאופר באפליקציית בנק הפועלים כתוב מפורש לשמור צ'ק למשך שני ימי עסקים בלבד. כמדומה שלאחמ"כ זו בעיה של הבנק...

                    A0533057932 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • A0533057932
                      A0533057932 @רוב יועץ נערך לאחרונה על ידי

                      @רוב-יועץ וכמובן לוודאות שהוא הופקד באותם 2 ימים
                      אגב זה עלה ל3

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 1 / 1
                      • First post
                        Last post
                      בא תתחבר לדף היומי!