דילוג לתוכן

רשתות

615 נושאים 6.3k פוסטים
  • הצגה של מצלמות דרך אתר אינטרנט

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    369 צפיות
    ליבלל
    @zvinissim אמר בהצגה של מצלמות דרך אתר אינטרנט: אם יש משהו מוכן PHP שיכול לשאוב את המצלמות לפי כתובת שאני אתן לו זה יהיה לי מצויין. קשה לי לאמין שיש, כי בסוף דבר צריך תוכנה מסוימת שיוכל לקרוא את ההתקן DVR מה הדגם יצרן של DVR? @zvinissim אמר בהצגה של מצלמות דרך אתר אינטרנט: אם זה תוכנה שיושבת על ווינדוס אז איך פונים אליה דרך הדפדפן? http://localhost
  • מה זה בעצם api ? ואיך אני יכול לתקשר עם השרת שלי באמצעותו

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    398 צפיות
    חגיח
    @dovid בתגובה למה שכתוב בהודעה שהפנית אליה: לאקדמיה יש מנהג לקחת מילים שגורות ותקניות ולהפוך אותן למילים שאף אחד לא יבין מה אתה אומר... "סליחה אחי, מה הכתובת של המנשק שלך?" "המה שלי?!" "נו.. המנשק, איפה שאתה שם את כל הפונקציות שלך.. האינטרפייס.." "ר' עקיבא 5 בני ברק"
  • הגדרת טלפון ip של yedlink

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    1k צפיות
    A
    @שמואל4 אמר בהגדרת טלפון ip של yedlink: @avramk אמר בהגדרת טלפון ip של yedlink: @nigun אם איזה תוכנה להקליט ? אתה יכול עם tcpdump אם אין לך את זה בטלפון. עם wireshark גם אפשר. @avramk אמר בהגדרת טלפון ip של yedlink: מה אתה מגדיר בaccunt כ user name ? את השם משתמש.. הגיוני, לא? תמלא את כל השדות של הname Display Name Register Name User Name אגב, יש כאלו שהשם משתמש שלהם זה המספר שלוחה.
  • שאלה לגבי הוספת חיבור רשת לרוטר

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    609 צפיות
    A
    @חיים-הרשקופ אמר בשאלה לגבי הוספת חיבור רשת לרוטר: אפשר עם זה ללחוץ כל פעם שרוצים להחליף https://he.aliexpress.com/item/4000058413038.html?spm=0.productlist.0.0.29b324dbb4kqPp&algo_pvid=63351f0c-a4cb-4146-93fc-9eb89ff07db8&algo_exp_id=63351f0c-a4cb-4146-93fc-9eb89ff07db8-1&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"10000015505280501"}&pdp_pi=-1%3B12.99%3B-1%3B-1%40salePrice%3BILS%3Bsearch-mainSearch רעיון טוב! @sde אמר בשאלה לגבי הוספת חיבור רשת לרוטר: יש פעמים שצריך לגשת מרחוק
  • תוכנת VPN | קורסת אחרי שנייה

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    896 צפיות
    שמואל4ש
    @avi-rz אמר בתוכנת VPN | קורסת אחרי שנייה: מה הכוונה בלי באמת צורך לזה? כי למה שאתה גולש לגימייל הפרטי שלך אתה צריך לצאת מהרשת של המשרד? כדי לגשת למשאבים הנמצאים ברשת בעבודה אתה צריך לעבור על גבי הVPN.
  • מישהו התקין ssl על hmail server?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    115 צפיות
    אין תגובות
  • מחפש ראוטר שתומך בOPEN VPN או PPTP

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    330 צפיות
    shragaS
    @ליבל על איזה מצב הפעלה צריך להגדיר את זה? [image: 1642095615577-140600e3-d180-4346-90d3-a01c2f4bcaaf-image.png]
  • מרכזיות voip על ווינדוס

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    510 צפיות
    avramkA
    @www אגב, המערכת שלהם גם רצה בנפרד בתור מערכת הפעלה
  • הפניה מ-www לכתובת הרגילה של האתר [נפתר]

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    331 צפיות
    צדיק תמיםצ
    @שמואל4 תודה, שיערתי שזה הפתרון, וכמו שכתבתי בפוסט הראשון - זה לא עבד לי, וחשבתי שזה קשור לזה שלא מוגדר dns ל-www. כעת ניסיתי שוב, והוספתי לכלל את הפרוטוקול אינטרנט, וזה עובד...
  • פלטפורמת אתר למידע

    8
    2 הצבעות
    8 פוסטים
    621 צפיות
    I
    @יושב-אוהלים אמר בפלטפורמת אתר למידע: @chv אני התקנתי את זה עכשיו. פלטפורמה ממש נחמדה. יש איך לאפשר לכולם לכתוב תגובות? או שזה רק למנהלים? מדפדוף קל נראה שכן ראה פה: https://docs.requarks.io/en/comments ותקרא שם גם על איך להוסיף אפשרויות לקבוצות ועוד
  • שגיאה מוזרה בצפייה בקובץ וידאו בדרייב

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    204 צפיות
    צדיק תמיםצ
    @אנא הסרטון הועלה כבר לפני קרוב ליממה. מה שמוזר זה שזה רק בתקיה הזו, ורק בקבצים שהעיליתי דרך התוכנה של הדרייב (כי בדפדפן זה לא נתן לי להעלות, כי הגעתי כנראה למגבלת ההעלאה למשתמש ליום).
  • הורדה אוטומטית של קבצים ב Gmail

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    449 צפיות
    מעלה ומורידמ
    @מנחם אמר בהורדה אוטומטית של קבצים ב Gmail: @מעלה-ומוריד עיין כאן @מנחם אמר בהורדה אוטומטית של קבצים ב Gmail: אפשרי גם דרך גוגל סקריפט + גוגל דרייב+תוכנת סנכרון. כן, @yossiz אמר בהורדה של כל הקבצים המצורפים במייל: אולי זה יעזור https://github.com/ahochsteger/gmail2gdrive וזה מה שעשיתי בסוף. תודה על המענה, אבל בכל זאת שים לב שאני כבר עברתי על הנושא ההוא, והשאלה שלי יושבת על ציטוט משם
  • חידוש דומיין

    11
    1 הצבעות
    11 פוסטים
    694 צפיות
    A
    @אפרים22 אמר בחידוש דומיין: איך עושים העברה? לא דומיין חדש. https://support.mynames.co.il/domain-registrar-transfer/
  • לא מצליח להתחבר לוויפי ב- VM

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    411 צפיות
    שמואל4ש
    @android למה אתה צריך להתחבר לוייפיי בVM? אתה מתחבר עם NAT מהמחשב. אם תעביר את החיבור של וייפיי לVM לא יהיה לך במחשב בחוץ וייפיי. יש סיבה שאתה רוצה בדווקא להתחבר לWiFi בתוך המכונה?
  • פתיחת פורטים

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    211 צפיות
    שמואל4ש
    @הבוס-הגדול אמר בפתיחת פורטים: 90 ו62019 על הכתובת הפנימית: 192.168.150.200 לכאורה הכוונה לחשוף את 90 ו 62019 החיצוניים לפורטים הנ"ל ב 192.168.150.200 ברשת הפנימית. הפניית פורטים סטנדרטית.
  • מספרים לקבוצות וואטצפ של מוזיקה?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    131 צפיות
    אין תגובות
  • ראוטר Netgear R7000 vpn

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    630 צפיות
    ליבלל
    @zvinissim אמר בראוטר Netgear R7000 vpn @ליבל צריך לעשות סדר למחשב המרכזי מתחברים עם RDP? (אני יוצא מתוך הנחה שכן) ברשת הפנימית של אתה לא צריך לעשות הפניית פורטים ולכם קודם כל תבדוק אם ברשת הפניית אתה מתחבר. במידה ולא אז צריך לבדוק למה. במידה וכן אז זה בעיה ב-VPN אכן ברגע שה VPN עובד אז מתחברים ב IP הפנימי אם יש לך VPN אתה בכלל לא אמור לעשות הפניית פורטים למחשב המרכזי. נכון בגלל ש VPN לא עבד עשיתי הפניה וגם לא עובד @ליבל אמר בראוטר Netgear R7000 vpn: @avramk כעת בדקתי שוב, ויצאתי מבולבל לגמרי אצל מזכירה 1. מחשב ווינדוס 7 מתחבר ותקין. ואצל מזכיר\ה 2-3-4. ווינדוס 10 לא מתחבר VPN. אולי מומחי VPN ידעו לפתור את החידה בנתיים זה המסקנה שלי הגדרות VPN [image: 1640905534796-8b9ab01a-871b-42d9-aed2-c63a77c0b387-image.png]
  • הפניית רשומות לשרת ftp

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    124 צפיות
    אין תגובות
  • הקלטת גלישה במחשב

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    655 צפיות
    yossizY
    @avramk אמר בהקלטת גלישה במחשב: זה בןדק גפ נסיוח תקשורת גם במקרה של כשל ביצירת תקשורת ? אני לא יודע. נסה. (אגב, תקן שגיאות כתיב) אני מעוניין לבדוק באיזה פורט פאסיבי משתמש למה לא גילית מראש? אם הכלי של ניר סופר לא עוזר, אז הכלי ש @shraga הביא אמור לעזור לזה. כמו כן אפשר להסתכל בתעבורה עצמה כי זה לא מוצפנת... לפעמים אפשר להגדיר בקליינט ה-FTP שידפיס ללוג את כל המסרים או אפשר להקליט ב-wireshark ולהסתכל
  • נתקע באמצע התקנת SSL על שרת ווינדוס עם certbot

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    413 צפיות
    חגיח
    בשרת IIS הנתיב הברירת מחדל זה C:\inetpub\wwwroot לגבי שאר סוגי השרתים זה כנראה תלוי מאיפה הורדת אותם. למשל wamp server שומר את זה בC:\wamp64\www וxampp אין לי מושג איפה הוא שומר וכן שאר סוגי ההתקנות למיניהן.
בא תתחבר לדף היומי!