@zvinissim אמר בהצגה של מצלמות דרך אתר אינטרנט:
אם יש משהו מוכן PHP שיכול לשאוב את המצלמות לפי כתובת שאני אתן לו זה יהיה לי מצויין.
קשה לי לאמין שיש, כי בסוף דבר צריך תוכנה מסוימת שיוכל לקרוא את ההתקן DVR
מה הדגם יצרן של DVR?
@zvinissim אמר בהצגה של מצלמות דרך אתר אינטרנט:
אם זה תוכנה שיושבת על ווינדוס אז איך פונים אליה דרך הדפדפן?
http://localhost
@dovid
בתגובה למה שכתוב בהודעה שהפנית אליה:
לאקדמיה יש מנהג לקחת מילים שגורות ותקניות ולהפוך אותן למילים שאף אחד לא יבין מה אתה אומר...
"סליחה אחי, מה הכתובת של המנשק שלך?"
"המה שלי?!"
"נו.. המנשק, איפה שאתה שם את כל הפונקציות שלך.. האינטרפייס.."
"ר' עקיבא 5 בני ברק"
@שמואל4 אמר בהגדרת טלפון ip של yedlink:
@avramk אמר בהגדרת טלפון ip של yedlink:
@nigun אם איזה תוכנה להקליט ?
אתה יכול עם tcpdump אם אין לך את זה בטלפון.
עם wireshark גם אפשר.
@avramk אמר בהגדרת טלפון ip של yedlink:
מה אתה מגדיר בaccunt כ user name ?
את השם משתמש.. הגיוני, לא?
תמלא את כל השדות של הname
Display Name
Register Name
User Name
אגב, יש כאלו שהשם משתמש שלהם זה המספר שלוחה.
@חיים-הרשקופ אמר בשאלה לגבי הוספת חיבור רשת לרוטר:
אפשר עם זה
ללחוץ כל פעם שרוצים להחליף
https://he.aliexpress.com/item/4000058413038.html?spm=0.productlist.0.0.29b324dbb4kqPp&algo_pvid=63351f0c-a4cb-4146-93fc-9eb89ff07db8&algo_exp_id=63351f0c-a4cb-4146-93fc-9eb89ff07db8-1&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"10000015505280501"}&pdp_pi=-1%3B12.99%3B-1%3B-1%40salePrice%3BILS%3Bsearch-mainSearch
רעיון טוב!
@sde אמר בשאלה לגבי הוספת חיבור רשת לרוטר:
יש פעמים שצריך לגשת מרחוק
@avi-rz אמר בתוכנת VPN | קורסת אחרי שנייה:
מה הכוונה בלי באמת צורך לזה?
כי למה שאתה גולש לגימייל הפרטי שלך אתה צריך לצאת מהרשת של המשרד?
כדי לגשת למשאבים הנמצאים ברשת בעבודה אתה צריך לעבור על גבי הVPN.
@שמואל4 תודה, שיערתי שזה הפתרון, וכמו שכתבתי בפוסט הראשון - זה לא עבד לי, וחשבתי שזה קשור לזה שלא מוגדר dns ל-www.
כעת ניסיתי שוב, והוספתי לכלל את הפרוטוקול אינטרנט, וזה עובד...
@יושב-אוהלים אמר בפלטפורמת אתר למידע:
@chv אני התקנתי את זה עכשיו. פלטפורמה ממש נחמדה.
יש איך לאפשר לכולם לכתוב תגובות? או שזה רק למנהלים?
מדפדוף קל נראה שכן ראה פה:
https://docs.requarks.io/en/comments
ותקרא שם גם על איך להוסיף אפשרויות לקבוצות ועוד
@אנא הסרטון הועלה כבר לפני קרוב ליממה.
מה שמוזר זה שזה רק בתקיה הזו, ורק בקבצים שהעיליתי דרך התוכנה של הדרייב (כי בדפדפן זה לא נתן לי להעלות, כי הגעתי כנראה למגבלת ההעלאה למשתמש ליום).
@מנחם אמר בהורדה אוטומטית של קבצים ב Gmail:
@מעלה-ומוריד
עיין כאן
@מנחם אמר בהורדה אוטומטית של קבצים ב Gmail:
אפשרי גם דרך גוגל סקריפט + גוגל דרייב+תוכנת סנכרון.
כן,
@yossiz אמר בהורדה של כל הקבצים המצורפים במייל:
אולי זה יעזור
https://github.com/ahochsteger/gmail2gdrive
וזה מה שעשיתי בסוף.
תודה על המענה, אבל בכל זאת שים לב שאני כבר עברתי על הנושא ההוא, והשאלה שלי יושבת על ציטוט משם
@android למה אתה צריך להתחבר לוייפיי בVM?
אתה מתחבר עם NAT מהמחשב.
אם תעביר את החיבור של וייפיי לVM לא יהיה לך במחשב בחוץ וייפיי.
יש סיבה שאתה רוצה בדווקא להתחבר לWiFi בתוך המכונה?
@הבוס-הגדול אמר בפתיחת פורטים:
90 ו62019 על הכתובת הפנימית:
192.168.150.200
לכאורה הכוונה לחשוף את 90 ו 62019 החיצוניים לפורטים הנ"ל ב 192.168.150.200 ברשת הפנימית.
הפניית פורטים סטנדרטית.
@zvinissim אמר בראוטר Netgear R7000 vpn
@ליבל צריך לעשות סדר
למחשב המרכזי מתחברים עם RDP?
(אני יוצא מתוך הנחה שכן)
ברשת הפנימית של אתה לא צריך לעשות הפניית פורטים ולכם קודם כל תבדוק אם ברשת הפניית אתה מתחבר.
במידה ולא אז צריך לבדוק למה.
במידה וכן אז זה בעיה ב-VPN
אכן ברגע שה VPN עובד אז מתחברים ב IP הפנימי
אם יש לך VPN אתה בכלל לא אמור לעשות הפניית פורטים למחשב המרכזי.
נכון בגלל ש VPN לא עבד עשיתי הפניה וגם לא עובד
@ליבל אמר בראוטר Netgear R7000 vpn:
@avramk כעת בדקתי שוב, ויצאתי מבולבל לגמרי
אצל מזכירה 1. מחשב ווינדוס 7 מתחבר ותקין.
ואצל מזכיר\ה 2-3-4. ווינדוס 10 לא מתחבר VPN.
אולי מומחי VPN ידעו לפתור את החידה
בנתיים זה המסקנה שלי
הגדרות VPN
[image: 1640905534796-8b9ab01a-871b-42d9-aed2-c63a77c0b387-image.png]
@avramk אמר בהקלטת גלישה במחשב:
זה בןדק גפ נסיוח תקשורת גם במקרה של כשל ביצירת תקשורת ?
אני לא יודע. נסה.
(אגב, תקן שגיאות כתיב)
אני מעוניין לבדוק באיזה פורט פאסיבי משתמש
למה לא גילית מראש?
אם הכלי של ניר סופר לא עוזר, אז הכלי ש @shraga הביא אמור לעזור לזה. כמו כן אפשר להסתכל בתעבורה עצמה כי זה לא מוצפנת... לפעמים אפשר להגדיר בקליינט ה-FTP שידפיס ללוג את כל המסרים או אפשר להקליט ב-wireshark ולהסתכל
בשרת IIS הנתיב הברירת מחדל זה C:\inetpub\wwwroot
לגבי שאר סוגי השרתים זה כנראה תלוי מאיפה הורדת אותם.
למשל wamp server שומר את זה בC:\wamp64\www
וxampp אין לי מושג איפה הוא שומר
וכן שאר סוגי ההתקנות למיניהן.