דילוג לתוכן

חומרה

1.1k נושאים 15.1k פוסטים
  • נושא זה נמחק!

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    18 צפיות
  • תוכלו להעלות לי גופן NarkisimMF

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    150 צפיות
    מלאמ
    https://www.fontyukle.net/font/NarkisimMF+Medium https://www.fontyukle.net/font/NarkisimMF+Bold https://www.whatfontis.com/NMY_Narkisim-Regular-MF.font
  • האור בחדר מעיר את המחשב - הזוי!

    8
    2 הצבעות
    8 פוסטים
    381 צפיות
    רחמיםר
    @רמי-פרי זה בדיוק מה שאני מתפלא, שעל אף האל פסק, המסך היה נהיה שחור ויותר מזה, יש לי שני מסכים מחוברים למחשב, אחד מחובר לאל פסק והשני לחשמל רגיל, וזה שמחובר לאל פסק דווקא הוא היה נהיה שחור, כי הכבל שלו היה פשוט, והמסך השני היה לו כבל איכותי, ורק כשקניתי עוד כבל איכותי הבעיה נפתרה.
  • דרוש מידע | דיסק קשיח חיצוני מומלץ

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    406 צפיות
    פישלפ
    @מטעמים אמר בדרוש מידע | דיסק קשיח חיצוני מומלץ: @משחזר-מידע אמר בדרוש מידע | דיסק קשיח חיצוני מומלץ: toshiba טוב, הלכתי על זה: https://www.ivory.co.il/catalog.php?act=cat&id=2626&f=4234 הכי זול שמצאתי. יותר זול מזאפ, וגם רשת מוכרת. תודה לכולם! במקרה גם אני הלכתי על אייבורי הגיע מאוד מהר
  • התקן הדורש איתחול

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    197 צפיות
    אורייא
    @גימפל כוונתך לדיסק אונקי? או להתקן אחר?
  • האם כדאי להאריך את האחריות למחשב בעוד שנתיים ?

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    1k צפיות
    מ
    @בערל אמר בהאם כדאי להאריך את האחריות למחשב בעוד שנתיים ?: אני לא לוקח אחריות על שום מקרה תתכונן לתביעה בבית דין על המשפט הזה ...
  • כבל חיצוני לDVD

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    161 צפיות
    כוכב שמחכ
    @hodaya1055 https://www.grafpc.co.il/product.asp?aff_a=1&Pid=2204&Cat2Cat1ID=17&Cat2ID=0&aff=Zap&lang=he https://www.ivory.co.il/external_burners_writable_media.html
  • איזה ראוטר/אקסס פוינט ממולץ לקנות

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    331 צפיות
    zvinissimZ
    בסוף קניתי D-LINK DIR-615 הכי פשוט עלה 79 ש"ח הגדרתי אותו כאקסס פונט ועליו פניו הכל עובד פיקס. מכשיר נראה בסדר אך יש רק תדר של 2.4GHz וחבל שגם אין 5GHz. הבעיה היחידה שמציקה לי שהמקור הוא ממשק ברוסית וההפניות מופנות לרוסיה (תמיכה,שפה,וכו')
  • האם המעבד הזה טוב? [לשימוש ביתי]

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    322 צפיות
    פרסומוןפ
    @חייםיודלביץ אמר בהאם המעבד הזה טוב? [לשימוש ביתי]: שלום וברכה האם המעבד הזה טוב לשימוש ביתי הוא יותר מ I3 רגיל ? א"כ למה מהירות ההרץ שלו רק עד 1.19? למה כ"כ נמוך? תודה אשמח למידע [image: 1592214460937-%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%93%D7%94.png] יותר מידי טוב לשימוש בסיסי.
  • התייעצות | רכישת מחשב יוקרתי ואיכותי

    39
    2 הצבעות
    39 פוסטים
    3k צפיות
    בערלב
    @chv אמר בהתייעצות | רכישת מחשב יוקרתי ואיכותי: @בערל מה יצא בסופו של דבר? מעניין'תי.. התאפקת? קנית? אני עדיין תקוע באותו מקום... 13 אינצ' קטן מידי ואני רוצה יותר גדול עם הנתונים הנ''ל בדור עשירי.. או שנמתין בסבלנות או שנתפשר בסוף... בעז''ה אעדכן אם יהיה התפתחות.
  • מקלדת עם מקשים מוארים בעברית

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    434 צפיות
    חנון המרבהח
    @יעקב-ישראל אשריך!!! (האמת היא שנפגשתי עם זה בחיפושים, אבל ראיתי את התמונה ועל המקשים יש חריטות רק באנגלית, אז זה לא שוה. ואף שאני משתמש בשיטה עיוורת, אבל תאורה באנגלית הוא כמו שיטה עיוורת, אז מה הואילו חכמים בתקנתם. ותודה שאמרת לי שזה גם בעברית.)
  • תוכנה קלה למדידת ביצועי המחשב השונים

    3
    7 הצבעות
    3 פוסטים
    288 צפיות
    dovidD
    @יעקב-ישראל Get-WmiObject -class Win32_WinSAT מקור.
  • הלך השקע של האוזניות במחשב

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    82 צפיות
    OdedDvirO
    @שעטנ-ז-ג-ץ כרטיס קול USB למשל: כאן
  • לפטופ אסוס מרעיש לפתע

    3
    2 הצבעות
    3 פוסטים
    250 צפיות
    B
    @גמליאל תוכל לראות את הפוסט הזה אולי יכול לתת לך כיוון https://tchumim.com/topic/8248/נפתר-מאוורר-מרעיש?page=1 לדעתי רעש זה רוב הסכוי שזה מאורר רק אם אתה פותח אותו , צריך בזהירות רבה
  • התקן קול שדורש אתחול כל פעם

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    142 צפיות
    OdedDvirO
    @הבוס-הגדול אמר בהתקן קול שדורש אתחול כל פעם: מהבהבת תפרט מה סוג ההתקן החיצוני: חברה\מודל
  • בירור על מצלמת אבטחה הנתנת לראותה מרחוק

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    217 צפיות
    WWWW
    @nigun אמר בבירור על מצלמת אבטחה הנתנת לראותה מרחוק: נראה לי שבמצלמות IP של שיאומי מתחברים עם אפליקציה ולא צריך IP קבוע. רק שים לב שלא להשתמש בזה לדברים שאתה רוצה שיהיה מאובטח...
  • דיסק קשיח קיבל מכה...

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    397 צפיות
    נרו יאירנ
    @ג-ירונימו-הנחש אמר בדיסק קשיח קיבל מכה...: @נרו-יאיר נשמח ונודה לך אם תחזור לכאן אחרי השחזור המוצלח, בעז"ה, ותעדכן. או אז נרשום את שמו של משחזר המידע באותיות של זהב, כולל כתובת הדוא"ל שלו ומספר הטלפון, ונמליץ עליו לכל השכונה. נחש יקר... שוחחתי עם המשחזר על כמה דיסקים עם תקלות שונות. בקיצור, מדובר בציוד יקר מאד, היות והרכיבים בדיסק הם מיקרוסקופיים ומעוד סיבות. יש מלא רמות של תקלות, קשה לשער מראש את העלות, זה כמו לשאול כמה עולה לתקן בית.....אתה משלם על הבדיקה (יקוזז במידה ויבוצע שיחזור) ואז אפשר לדעת יותר. בינתיים אני ממתין קצת, החומר לא ככ דחוף לי, תמונות ומסמכים משפחתיים וכו' מאד מאד חשוב במקרה של מכה לא לעשות כלום עם הדיסק אפילו לא להפעיל אותו פעם אחת, לא לתת לטכנאי לנסות לתקן . לפנות רק למקצוען אמיתי כי אפשר לגרום נזק נוסף ולהפסיד עוד אלפי שקלים אם בכלל....
  • המחשב פתאום לא מוצא את הסורק (מדפסת)

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    485 צפיות
    מורשת מרןמ
    @קרמבו אמר בהמחשב פתאום לא מוצא את הסורק (מדפסת): זה מדפסת ברדר? וזה קורא כשאתה לוחץ על scan to file? בדיוק!
  • נייד או נייח

    7
    2 הצבעות
    7 פוסטים
    360 צפיות
    בערלב
    @חוקר אמר בנייד או נייח: יש לי כבר 16 ואני בדר"כ על 75-80% נו? ומה רע ב-32 ? עברנו את הזמנים בהם 16 היה השיא...
  • איך שומרים על סוללת נייד

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    408 צפיות
    MusiCodeM
    @yossiz הקטע הוא, שאין אפשרות להוציא את הסוללה. ואת כל הסתירות הנ"ל, ראיתי בהקשר של ליתיום-יון (בין השאר).
בא תתחבר לדף היומי!