דילוג לתוכן

חומרה

1.1k נושאים 15.1k פוסטים
  • דיו מדפסת HP

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    165 צפיות
    M
    @מעלה-ומוריד חושב שלא יכנס בכלל
  • מטען למחשב

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    309 צפיות
    OdedDvirO
    @yoni963 כעת ראיתי את המתאם הזה מ USB-C. כתוב באחת התגובות שהוא מצליח להטעין במתח 12V, ויש שם גדלים שונים של תקעים.
  • מחשב יוגה לא מזהה SSD

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    267 צפיות
    כוכב שמחכ
    @שואף עדכון ביוס עזר לי בכמה מקרים כאלה.
  • ביטול התקנים דרך ביוס

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    453 צפיות
    A0533057932A
    @05484 אמר בביטול התקנים דרך ביוס: אגב, יותר מזה - זה פתר לי 'בעיה' נוספת: כי יש לי און קי שיש בו מערכות הפעלה שהוא היה עולה אצלי אוטומטית בכל הדלקת מחשב, והיה צריך לזכור כל פעם להוציא אותו.. (יש בו עוד הרבה תוכנות וכו'). וכרגע הבעיה נפתרה, כי הוינדוס עולה ולא האון קי. הפתרון לבעיה זו זה לסדר את האתחול שהכונן יעלה ראשון לא צריך לחסום העלאת און קי בשביל זה
  • בקשת מידע | מדפסת A3 עם טונר בעל תפוקה זולה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    194 צפיות
    ג'י מ.ג
    או לחלופין, האם אחד מהמדפסות הללו מדפיס A3? [image: 1639508312592-cc3a98fc-a04c-4cac-b0dc-28966702d547-image.png] [image: 1639508926010-f5afaea7-03a5-4749-a38f-97b1e4a43757-image.png]
  • מתאם לטלפון נייח שיקבל סים

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    631 צפיות
    שלומש
    @שואף אמר במתאם לטלפון נייח שיקבל סים: @שמואל4 תודה. אני רואה גם את זה aliexpress.com/item/4000427438128.html, יש לו 3G. יש לקנות בארץ אבל יעלה יקר בערך 400 ש"ח דור 3 בכ"מ תדרים בדור 3 אתה צריך 2100 900 ו 850 תלוי איזה חברה פרטנר צריך 900 ו 2100 שאר החברות 850 ו 2100
  • החלפת כרטיס רשת בכרטיס מודם

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    1k צפיות
    A0533057932A
    @אדרבה לאיזה טינקפד אין מודם סלולרי? או אפשרות להוסיף?
  • שימוש במיקרופון במחשב

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    253 צפיות
    yair-naY
    @ש-ב הסתדרת בינתיים? אם לא, תנסה להעלות את התוכנה של הקול המצורפת לדרייברים
  • השוואת קרינה

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    483 צפיות
    הבוס הגדולה
    @nigun תודה. חוקר.
  • הגדרות נייר נעולות במדפסת

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    450 צפיות
    A
    @odeddvir לגבי מקור הנייר זה מה שהוא נותן לי.[image: 1636981931350-fce68ca8-13e9-4a27-96b0-4ca4748c928a-image.png] ולגבי מתקדם זה גם לא מקדם אותי כי הוא לא נותן לי אופציה להוסיף [image: 1636981974220-af162fde-ecb4-46f0-96c4-e022807da83b-image.png]
  • אפשר להחליף את הדיסק הקשיח במחשב הזה?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    196 צפיות
    shragaS
    נראה שזו הדרכה רלוונטית https://www.ifixit.com/Guide/HP+Pavilion+14+hard+drive/99169 במפרט של המחשב כתוב: 512GB M.2 SSD PCIe NVMe
  • סיסמת מנהל "סופר אדמין" בראוטר VTECH IAD505

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    785 צפיות
    zvinissimZ
    @sh774 אמר בסיסמת מנהל "סופר אדמין" בראוטר VTECH IAD505: תנסה פשוט לצרוב open wrt וכדומה כמדומני שלא ניתן לצרוב גרסה חדשה. ביטלו את האפשרות של לעלות קובץ עדכון (בדיוק כמו בזק שלא נותנים לשנות גרסה) @sh774 אמר בסיסמת מנהל "סופר אדמין" בראוטר VTECH IAD505: @zvinissim https://htmag.co.il/phpbb/viewtopic.php?p=1926433#p1926433 מכיר את התכתובת הזו זה מחזיר אותי לתחילת הפוסט שלי.
  • נושא זה נמחק!

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    51 צפיות
  • מחשב חזק לסביבת עבודה למתכנת

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    924 צפיות
    ח
    @odeddvir אמר במחשב חזק לסביבת עבודה למתכנת: מגיגול קצר ראיתי שהעיכוב בהשלמה אוטומטית של phpStorm הוא בעיה נפוצה. יש בתוצאות החיפוש גם כמה פתרונות, אבל לא בדקתי לעומק. ראשית כל תודה רבה! למרות שכבר הגדלתי מזמן את הזכרון המקסימאלי לתוכנה ל 10G, מדפדוף בתוצאות שהבאת בדקתי שוב וראיתי שיש שם ערך נוסף שלא כ"כ הבנתי את משמעותו, אבל הגדלתי אותו ג"כ וכעת זמן ההשהיה ירד לחצי. אפשר לומר שזה הרבה יותר סביל כעת לפי ההנחיה כאן, הגדלתי גם את הערך של Xms ונראה שזה מה ששיפר משמעותי https://www.jetbrains.com/help/phpstorm/tuning-the-ide.html#common-jvm-options מה שכן מסקרן אותי כעת האם שדרוג המעבד יזרז עוד יותר את המהירות (מה שמעניין שנראה שגם צריכת הCPU נרגעה לאחר השינוי) [image: 1634241728247-%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%94-8.gif]
  • מדפסת כרטיסים מגנטיים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    207 צפיות
    יהודי טובי
    @clickone אמר במדפסת כרטיסים מגנטיים: הדפסה על הכרטיס בשחור לבן + קידוד הפס המגנטי זה מה שאני צריך, איזה מכשיר? מרוצים?
  • USB לראוטר BE בזק

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    302 צפיות
    הבוס הגדולה
    @sh774 אמר בUSB לראוטר BE בזק: אין מידע ברשת הוא נבנה ביצור מיוחד לבזק אוקיי, זה אני יודע וכבר אמרתי. שאלתי, האם מישהו כן בדק את זה ו/או התנסה עם זה בפועל? עם בזק לא הצלחתי ליצור קשר בעניין לעת עתה. תודה
  • סורק קנון שסורק לא ברור

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    445 צפיות
    O
    @שלו סליחה תנסה את זה https://www.canon-europe.com/support/consumer_products/products/scanners/lide_series/canoscan_lide_100.html?type=download&language=en&os=windows 10 (64-bit)#disclaimer
  • מדפסת למשרד משולבת עם 3 מגשים

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    429 צפיות
    yair-naY
    @arielizer אנו עובדים עם נטפרינט, מכונה בשכירות, אני מאמין שיש להם משהו בשבילך. אינני יודע לתת לך עלויות. התשלום הוא לפי הדפסות. הטונרים בחינם (ותמיכה? אינני זוכר..) אין תלונות = מרוצה. בהצלחה
  • עזרה בשימוש עם כרטיס מסך

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    267 צפיות
    בערלב
    @מוטי-מן אולי מספיק להגדיר את הכרטיס מסך כברירת מחדל, עיין כאן: https://www.techadvisor.com/how-to/pc-components/how-set-default-graphics-card-3612668/ לגבי בדיקה ישירות על ffmpeg מצאתי פירוט כאן: https://docs.nvidia.com/video-technologies/video-codec-sdk/ffmpeg-with-nvidia-gpu/ ובכלל, מניסיון אישי (בזכות הכוונתו ועזרתו של רבינו @yossiz ) שימוש ישיר ב-ffmpeg הרבה הרבה יותר מהיר ויעיל! לכן, אם אתה משתמש קבוע בסוג מסוים של המרה שווה להכין סקריט שיעשה את העבודה.
  • נושא זה נמחק!

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    31 צפיות
בא תתחבר לדף היומי!