@משחזר-מידע אמר בהערות שוליים בטקסט בוורד שהועתק מקובץ docs:
Free Online Documents for Personal Use
אכן, הכוונה לזה.
משהו אמר לי לעשות "שמור כקובץ", השוליים אכן נמצאים, אבל כל המילים שהיו מודגשות, נהיו רגילות. יש פיתרון לזה?
@יעקב-ישראל אמר בהמחשב נפל:
@aiib מאוד מעניין אותי על המודם הלולרי שלך
האם אתה עובד דרכו
אם כן אם איזה חברה
וכמה הממוצע של בדיקת מהירות
(שים לב מודם זה מגיע ל300 מגה)
אני עובד דרכו דרך חברת פלאפון.
אבל אין לי קליטה כ"כ טובה בבית. מקסימום 20 או 25 מגה לצערי...
אולי פעם אבדוק במקום פתוח יותר
@מעמד המתקן שהביאו שם יכול להתחבר לראוטר
כלומר יש לי ראוטר שמוציא רשת הוא יכול להתחבר אליו? אני לא מעוניין כל הדפסה להתנתק מהרשת ולעבור לרשת אחרת
ותודה על העזרה
@יעקב-ישראל כרטיס של דל.
יותר פרטים - דגם DW5808e אאל"ט. זה דור 4 (LTE) חלק מהערוצים עוד לא נתמכים בארץ (כמו כל פלאפון).
תכלס נראה שהוא קולט אפילו יותר טוב מסטיק הרגיל של הוואווי, הסטיק שלהם תמיד קלט לי בתוך הבית רוב הזמן דור 3, וזה קולט עכשיו רוב הזמן HSPDA (סוג של דור 3.5) וחלק זמן LTE.
@aknvtchtk אמר במיקרופון דש לא מתחבר למחשב?:
@הבוס-הגדול מה החברה של המחשב ומה הדגם
בדר"כ יש מדבקה מאחורה
סליחה שלא עניתי, כי מדובר במחשב נייח, שקבור בתוך מתקן שקשה להוציא אותו...
@aknvtchtk אמר במיקרופון דש לא מתחבר למחשב?:
@הבוס-הגדול זה הסתדר אם לא תנסה להוריד מכאן בד"כ זה אוניברסלי
https://igetintopc.com/realtek-high-definition-audio-drivers-6-0-8777-1-free-download/
אנסה, אעדכן.
תודה רבה מאוד!
@מעמד אמר באיך מחזירים את האונקי למצב אחסון רגיל ?:
אני לא מצליח להכניס בו שום חומר !
הוא כותב שהכונן מלא אפילו שבמחשב הוא מראה שיש מקום !
מעניין.
לי יש כונן עם מערכת הפעלה, והכנסתי שם חומרים ללא שום בעיה...
@bris אמר בהאם מחשב שיש לו בלוטוס' זה שבב נפרד או יושב על הwi fi ?:
אינטל הכניסו את רוב ה WIFI וה BT לתוך הציפסט (CNVi)
לפי איך שהבנתי זה לא שהWIFI יהיה בציפ אלא זה ישתמש בזכרון של הציפ אבל עדין יהיה חלק נוסף לWIFI
@yossiz אמר בכמה זמן צריך להטעין את המחשב - לנובו ?:
אאל"ט (אני לא בטוח 100%) זה היה בדור הקודם של טכנולוגיית סוללות. לא ב-lithium-ion של היום
כמדומה לי שעדיין רלוונטי
אבל לא דחוף מייד אלא תתקין את הוינדווס ואז תעשה את זה
@bris אמר בהאם מומלץ לי לקנות את המחשב הזה ?:
@aiib אמר בהאם מומלץ לי לקנות את המחשב הזה ?:
@bris אמר בהאם מומלץ לי לקנות את המחשב הזה ?:
זה פלוס מינוס מקביל בטווח של כמה חודשים
מאוד נדיר שמחשב ישב סתם על המדף שנה , במיוחד בדגמים עסקיים .
באיביי זה קיים רבות
אנא למד אותי , אני סוחר ב EBAY מינואר 2000 , קרוב לודאי 15 שנה לפני שבכלל שמעת שיש כזה דבר EBAY
למה לזלזל ומניין לך ההשערה הזו?
ועדיין לא נתקלתי במחשב חדש שישב על המדף כמה שנים ככה סתם .
'לא ראיתי איני ראיה...' מכמות הציון/פידבק שלך אני רואה שאתה לא מוכר [או קונה] כ"כ גדול.... 15 שנה וכזה פידבק?...
בכל אופן אני קניתי כמה וכמה מחשבים שכבר נגמר להם האחריות והם היו חדשים לחלוטין!!! או מחשבים שנשאר להם שנה מתוך 3 של אחריות והם היו חדשים לחלוטין. לא כ"כ מבין מה לא הגיוני כאן. חנות מחשבים וכדו' שנתקעו עם סטוק פשוט מוכרים את זה באיביי. לפעמים מדובר בקופסה פגומה וכדו'.
הכל ברוח טובה! קח אותי בטוב!
@מעמד אמר בהאם מישהו מכיר את השרות של CPM ?:
@פרסומון אמר בהאם מישהו מכיר את השרות של CPM ?:
שירות מצוין.
אתה מכיר את זה בתור טכנאי שמספרים לך או מהכרות אישית ?
השתמשתי בעצמי כמה פעמים וגם לקוחות.
@בערל אמר בכרטיס SD למצלמה בזול מאיביי:
יש לכם מושג האם אני יכול לבקש החזר מאיביי וכמה סיכויים יש לי?
מה הפורצדורה של דבר כזה?
תודה רבה.
יש לך 2 אופציות
לפתוח דיספויט באיביי ואם לא יתקבל תפנה לפיפאל.
לפתוח ישר בפיפאל(אם שילמת בפיפאל)