דילוג לתוכן

חומרה

1.1k נושאים 15.1k פוסטים
  • לא מצליח לעדכן ווינדאוס

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    304 צפיות
    A
    @חוות-דעת מה שקורה זה בגלל שאתה מחובר לחיבור סלולרי ברירית המחדל של זה שהעדכונים של Windows לא פתוחים, במטרה שלא יגמר מהר החבילת גלישה.. ב019 עדכוני וינדווס פתוחים, בRL וסים כשר עדכוני וינדווס חסומים. בנוסף תבדוק בהגדרות סינון באזור האישי שלא חסמת בטעות עדכוני וינדווס.
  • כל פעם זה קופץ לי בהדלקת המחשב

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    308 צפיות
    ברוךב
    כן.. אחלה קובץ, ברגע.
  • בלוטוס בעדכון ווינדוס

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    409 צפיות
    N
    @bbn היה במצב לא זמין במאפיינים תודה
  • היתכן נטסטיק דור 4 יש לו חיבור חלש יותר מנטסטיק דור 3?

    39
    0 הצבעות
    39 פוסטים
    2k צפיות
    A
    @חוות-דעת לא יודע מה באמת האופציה לעשות כרגע מה שהראת זה לכאורה בחירת רשת ידנית מה שלא תמיד מצליח
  • מחשב נייד לא מזהה עכבר

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    1k צפיות
    הבוס הגדולה
    @bbn אמר במחשב נייד לא מזהה עכבר: @הבוס-הגדול אמר במחשב נייד לא מזהה עכבר: @yossiz אמר במחשב נייד לא מזהה עכבר: @הבוס-הגדול אם זה עכבר בחיבור USB אין לך מה לחפש בביוס. במחשב אחר זה כן עובד? העכבר? כמובן. ניסתי כמה עכברים. כלומר כמה עכברים עובדים לך במחשב ורק אחד לא ? לא, המחשב הזה לא קולט שום עכבר. במנהל ההתקנים לא בדקתי, אבל כעת ניסתי מתוך ייאוש לשחק בביוס, היה שם שורה של USB ושינתי אותה למצב 'פועל', הלכתי והבאתי עכבר אלחוטי, וזה עובד!!! אבל אני לא יודע, יתכן שעכבר אלחוטי זה משהו אחר, אעפ"י שבעבר זכורני שגם אלחוטי לא עבד. עכ"פ כעת אלחוטי עובד, וזה מספיק לי. תודה רבה מאוד בכל אופן! לילה טוב!
  • קניית כרטיס ssd למחשב

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    689 צפיות
    zvinissimZ
    @yossiz דרך אגב זה גם מופיע גם בקישור הספר שאתה נתת בעמוד 64 אני קיבלתי את המידע ממקור אחר של לנובו [image: 1573636120121-dd108c9b-08ef-4558-be1f-6b7e9ca74c75-image.png]
  • מפתח אבטחה

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    1k צפיות
    B
    @avr416 אני יגיד לך מה הייתי הולך על האופציה השניה בשמחה אבל הבעיה שזה לא טוב למה שאני צריך אני ילך על לקנות וסתם ככה מצאתי יותר בזול:https://www.amazon.com/dp/B0773YLSY5/ref=pd_ybh_mlt_0?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B0773YRHH2&pd_rd_r=NF3E8RBZ787WKK5FPYND&pd_rd_w=6b9XL&pd_rd_wg=A7uLz&pf_rd_p=f8c5d484-3b5f-4c10-83fd-97484098763d&pf_rd_r=NF3E8RBZ787WKK5FPYND&refRID=NF3E8RBZ787WKK5FPYND&th=1 תודה על הסיוע
  • זז לי שורת המשימות... דחוף!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    191 צפיות
    בערלב
    אפשר גם להזיז חזרה בגרירה. ולהבא מומלץ לסמן את "נעל את שורת המשימות". (כמובן יתכן שזה כבר מוגדר כנעול וגרירה לא תעזור, אבל מתיאור השאלה נשמע שלא...)
  • יש לכם המלצה על נטסטיק עם בטריה מובנית

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    651 צפיות
    א
    @WWW אמר ביש לכם המלצה על נטסטיק עם בטריה מובנית: @אלי-TZA אמר ביש לכם המלצה על נטסטיק עם בטריה מובנית: אגב, לכאורה יש חסרון בדגם הזה שאין דרך לדעת שהגיע SMS בלי להיכנס לבדוק בתוכנה/אפליקציה של הסטיק. למה? ואם אני מחבר עם USB? נראה שאין אינדיקטור חיצוני כמו הנורה האמצעית ב-E8372h. לי זה משמעותי מאוד.
  • נטסטיק עם wi fi - כל אחד יוכל לגלוש עלי ?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    447 צפיות
    א
    @מעמד בכל מקרה הסטיק מגיע מהמפעל עם סיסמה לוויפי וגם אם לא תגדיר סיסמה א"א לגלוש דרכך.
  • שיבוש ניתונים על אונקי

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    289 צפיות
    מ
    @חוות-דעת אמר בשיבוש ניתונים על אונקי: אם אני מעתיק את הקבצים למחשב שאלה טובה שאלת "אם" הענין הוא שהמחשב (WIN) לא יכול להעתיק אותם וגם אם נניח שתתגבר על זה וכן תצליח להעתיק זה יועתק אותו דבר, משובש
  • סורק צ'קים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    163 צפיות
    אין תגובות
  • האם אפשר להגדיר נעילת מחשב באופן אוטומטי כשמתנתק הבלוטוס

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    413 צפיות
    בערלב
    @chv אמר בהאם אפשר להגדיר נעילת מחשב באופן אוטומטי כשמתנתק הבלוטוס: זה מה שהוא כותב לי (אפילו שכן מחוברת האוזניה למחשב) [image: 1573207767148-533c6e8e-d832-4ade-bc4f-b141adbf7a59-image.png] בדקתי כעת אצלי, וגם לי לא עבד. כנראה שזה מיועד בעיקר לטלפון...
  • מחפש לקנות דונגל של BEST

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    121 צפיות
    אין תגובות
  • נגן סמוויקס גלסבה

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    568 צפיות
    ש
    @אלי-TZA אמר בנגן סמוויקס גלסבה: @שבע-יפול-צדיק אם מדובר בנגן של סאמויקס ולא בכזה שנקנה בסין אפשר לגשת לנקודות שירות של סאמויקס, זה לא אמור לעלות כסף כך שאין לך מה להפסיד. המספר שלהם הוא: 026458933. אם תצליח לחבר למחשב יתכן ונוכל למצוא לך גרסה מתאימה. ניסתי כמה פעמים לחבר אים תגובה רק נהיה מסך צבעוני של פסים
  • הנגן שלי ,עזרהההה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    302 צפיות
    א
    @dania איזה נגן? בסאנדיסק קליפ הראשונים הייתה מחלה שהחוט של הסוללה היה מתנתק ואפשר היה להלחים. בנגן סיני תואם סאמוויקס גלסבה פלוס קרה לי שאחד הצ'יפים נהרס ומקצר ולכן הסוללה לא יכולה להיטען. כמובן שהפתרון הוא הפח הקרוב.
  • חיבור שני נטסטיקים בו זמנית - אפשרי ?

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    390 צפיות
    WWWW
    @שמואל4 אמר בחיבור שני נטסטיקים בו זמנית - אפשרי ?: בהחלט. אם מוגדר אצלך עמוד אינסופי, לא תוכל לגלול יותר מידי.
  • עזרה!! איך מגיעים לקבצים שנעלמו

    28
    0 הצבעות
    28 פוסטים
    1k צפיות
    ד
    @asher לא הועיל במקרה שלי (בכל זאת תודה על הידיעה הרבה פעמים חיפשתי איך עושים את זה). אשמח לעוד רעיונות כי השיחזור הצליח חלקית ממש, חלק מצא בנתיב המקורי (ומתוכם חלק מהקבצים טובים וחלק פגומים) וחלק בלי הנתיב המקורי ואותם החזיר בבלגן בלי תתי תיקיות, (וכאן המקום להזכיר שבאמת @משחזר-מידע צדק [כמו תמיד] שחלק מהקבצים כן נדרסו, ומה שהזכרתי שתוכנות החיפוש כן מוצאות, זה באמת רק חלק, ולא שמתי לב שחסר כמה תיקיות). לכן כל רעיון נוסף יתקבל בברכה.
  • שדרוג מחשב - החלפת מעבד

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    116 צפיות
    אין תגובות
  • כרטיס זכרון סמסונג פלוס או סלקט

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    177 צפיות
    מ
    @מתבונן אמר בכרטיס זכרון סמסונג פלוס או סלקט: מה ההבדל בין... "לכאורה" אין הבדל ברמת הביצועים הירוק הוא בלעדי לאמזון (אבל כמובן שלא אוכל לחתום על זה)
בא תתחבר לדף היומי!