לי זה קרה במדפסת אחרת של HP הבירור שלי העלה שבגלל עדכוני קושחה של המדפסת היא לא מוכנה יותר לחילופי.
הפתרון היה לקנות את המהדורה החדשה של הדיו הממוחזר שהשבב שלו כבר מעודכן לגירסה הזו.
אני קניתי אצל מישהו שהבטיח לי שאם זה לא יתאים אוכל להחזיר, ואכן זה התאים, (הדגם ניתן לזיהוי כנראה בכתב זעיר על השבב לפי V6. V7. וכן הלאה)
@יהודי-טוב לנובו וינג'ט מותקן לך לא?
יש משם מעבר לאתר האינטרנט של לנובו
במידה ולא
להלן הקישור
https://pcsupport.lenovo.com/il/he/
תבחר בזהה את המספר הסידורי של המוצר שלי
בקיצור, לסיכום תלוי מה ואיך, אם יש לו גלישה חזקה והוא קרוב לראוטר אז עדיף לו לקנות שבב קטן, אבל אם יש לו גלישה נמוכה או שהןא רחוק מהראוטר או שלא חשוב לו הניידות של המחשב עדיף שיקנה קולט חזק, [דרך אגב יש קולטים בשוק שקולטים אפי' 3 קילומטר מרחק]
@ישראל-א אמר באיך אני מוצא לוח אם למחשב שלי:
יש אפשרות לעשות ניקוי למחשב אחרי שנשפך מים עשיתי כבר לכמה מחשבים וזה עזר...
אם נשרפו חלקים (ויש שמה סמנים שנשרף) לא יעזור ניקוי
@משחזר-מידע אמר בדרוש טכנאי מחשבים עד הבית:
https://send.magicode.me/send-file/file/5f26b3e523de6d71cc1b16414d7f567698283164/vie
תוסיף w בסוף
!Thank you very much
@ANGUI ישנו שכלול כזה שבמקרה של כשל בדיסקאונקי, במקום שהדיסק עם כל החומר שבו ילך, אז עשו שיקוף שלפחות תוכל לראות את החומר שבפנים ולא יאבד לגמרי. זה לא עניין טכני של הגנה מפני כתיבה (גם לי קרה אותו דבר עם SP)
@משחזר-מידע תודה רבה!! אין עליך.
הדגם כנראה מעט שונה, כך נראה לפי מצבת הברגים.
אני לא מצליח להבין איך הוא מוציא את המכסה התחתי,
גם אחרי שאני פותח את כל המסגרת (1) אני לא מצליח לשלוף את זה מהנקודה הזו (2):
עריכה: שני ברגים הסתתרו מתחת למגיני ההחלקה... (_לא שלא בדקתי שם קודם..)