@משחזר-מידע אמר בשחזור כרטיס מצלמה:
@בער אמר בשחזור כרטיס מצלמה:
לא מצא
אולי לא התשובה שאתה מצפה
אבל אין משו שתוכל לעשות עצמאית
sorry
אני מתבייש שאתה כותב sorry....
עכ"פ תודה רבה רבה על הקדשת זמנך היקר וגם שהלכת איתי צעד אחר צעד בסבלנות.
אני מתאר לעצמי שכל אחד שמתמצא טוב במחשב קשה מאוד ללוות "תינוק שנולד...." ובפרט לאחד שמתמצא מאוד טוב....
@clickone אמר בהאם ניתן להקליט מפלאפון לטיפ מנהלים ?:
@מעמד התוצאה הסופית שאתה רוצה להגיע אליה, היא שתהיה לך את ההקלטה במחשב / בטייפ מנהלים?
או הקלטת שיחה סטנדרטית?
כי עקרונית יש היום קווים שאתה יכול להתקשר אליהם והכל מוקלט ועובר אליך למייל בסיום השיחה
השאלה אם זה פותר את התוצאה הסופית שאליה אתה רוצה להגיע...
הדבר הסופי שאני רוצה, זה להקליט שיעור שיהיה לי אותו אצלי שאוכל לשמוע אותו בכל עת ולא שפתאום הוא ימחק מהמערכת שבו הוא נמצא
בהצעה שלך הסתבכתי ברישום כתובת המייל כך שאף פעם לא ניסיתי את זה
@tzvi אמר בכרטיס מיקרו SD לא מזוהה ע"י מחשב:
במנהל ההתקנים הוא כן מופיע
בניהול דיסקים הוא מופיע ?
(הפעלת הקובץ המצורף יפתח את ניהול דיסקים
diskmgmt.bat )
@רוב-יועץ אמר בשגיאה בדיסק קשיח שלא מצליחה להיות מטופלת:
@משחזר-מידע הרעשים נובעים ממאמץ של המאוורר והמעבד, המחשב מתחמם. את הענין הזה נראה לי שגיליתי שקשור לעידכוני וינדוס כבדים שיורדים לאט ותופסים כושר עיבוד ופס רשת. אז החלק הזה - לא קשור.
תוכל לפרט על הדרכים הפורמאליות [וגם הלא פורמאליות...] לטפל בסקטורים פגומים?
אתה צריך לוודאות שלמחשב אין משהו מתחתיו [בפתחים של האוורור שחוסמים אותו (ניילון מפה ספה וכו')- עדיף שהמחשב יהיה על משטח קשיח]
בד"כ זה יוצר עומס על המאווררים עד קריסה וכו'
בהצלחה
@שעטנ-ז-ג-ץ אמר בזה מחשב מהיר?:
איך אדע איזה יש לי - לפני פירוק המחשב
במודעה לא מצויין, וצריך לשאול בפירוש את המוכר
אולי יש לשתי הסוגים האלו שמות שונים
נכון:
[image: m2-sata-nvme-ssd.jpg?t=1459356161]
על פי האמור שם, הסוג הימני MVMe הוא החדש יותר ויכול להגיע למהירות פי 5 מהשמאלי.
@רעהו-יעזורו אני לא יודע מה קורה במדפסת שלך, אבל אני יכתוב מה קורה אצלי.
במדפסת שלי עצמה מותקן שבב וויפי וצריך להפעיל אותו, כשמפעילים אותו המחשב מזהה אותו ואז צריך להקיש את הסיסמה של הוויפי של המדפסת.
@יהודי-טוב דרך אגב, אני גיליתי אותו ממש במקרה
יום אחד אני שם לב שלוח המגע לא עובד, חיפשתי בהגדרות, חפרתי בכל המחשב ואני לא מוצא מה הבעיה !
יותר נכון, מה הבעיה ידעתי אבל לא ידעתי מה הפתרון
עד לחצתי בכל הF עד שתפסתי שהלחצן הנ"ל קשור לסיפור
@א-א אמר בבקשת עזרה | המחשב לא מזהה אוטומטית דיסק קשיח - לאחר שדרוג ל-SSD:
אם אתה מחבר ל USB 3
תנסה לחבר ל USB 2
(אני לא יודע אם זה קשור להחלפה אבל היה לי כזה דבר ש USB 3 לא קרא ו2 כן )
לא. ניסיתי בכל היציאות. התגובה תמיד אותה תגובה.
אגב זה הדיסק הישן שהייתה עליו מערכת ההפעלה הקודמת ?
לא, כל דיסק שיח חיצוני שאני מחבר ל-USB
@אנונימי אמר בשני SSD במחשב נייח:
ספציפית בדגם המדובר (Kingston A400), ה M.2 יותר זול מה SATA, לא בדקתי בעוד דגמים, אבל נראה לי שזה אותו דבר.
הכוונה למקרה שהלוח שלו לא יתמוך ב M.2
@מעמד אמר במטען למחשב נייד שנשבר:
@chetz321 אין אפשרות לפתוח את המכסה של המחשב ומשם לנסות לדחוף מבפנים החוצה ?
(אף פעם לא ניסיתי את זה, רק ניסיתי לחשוב על רעיון)
הדרך היחידה זה ראיון איך למשוך.
בדרך כלל החלק לא חלול מאחור כך שאין אפשרות לדחוף