דילוג לתוכן

תוכנה

3.3k נושאים 34.1k פוסטים
  • איך כותבים מספר עם כוכבית בלי שיתהפך

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    293 צפיות
    yossizY
    @WWW אני פה כמו תמיד. מי שלא למד. פעם. שעבר. לא ילמוד גם הפעם... התשובה בקצרה זה תו LRM. אבל גם בזה יש בעיה בהעתקה כי זה מעתיק את התו הנסתר. במקרה הזה מכיון שמדובר במשהו שמקלידים לתוך טלפון זה לא אמור להיות בעיה
  • נושא זה נמחק!

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    85 צפיות
  • איך עושים העתקה אוטומטית בוורד

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    340 צפיות
    מנחםמ
    @חשמל זה אפשרי בהחלט מפתחים>מיפוי XML ואז לבחור משהו- שזה בדרך כלל מאפייני מסמך!, אשמח אם מישהו יתקן אותי. ואז למפות פקד תוכן כמה פעמים היכן שהינך רוצה במסמך אחרי כל עדכון של פקד אחד הכל יתעדכן. מצורף דוגמא מצגת1.mp4
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    611 צפיות
    חייםיודלביץח
    @אפר-שריפה אמר בשליחת מייל באקסס באופן אוטומטי, וזיהוי כשהמחשב מתחבר לרשת: @OdedDvir לגבי הסיסמה ניתן להגדיר אימות דו שלבי ולהשתמש בסיסמה לאפליקציה ואז אין צורך בהרשאה נמוכה ואין בעיות תודה רבה הפתרון הזה זה ממש עזר לי היום! היום נכנס לתוקף החסימה של גוגל [image: 1653924887591-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%A9%D7%9D.png] כאן נמצא ההסבר של גוגל איך אפשר לפתור את הבעיה שביטול ההרשאה ברמת אבטחה נמוכה בוטל וכאן יש הסבר עם תמונות בקישור של @OdedDvir הביא
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    10 צפיות
    אין תגובות
  • ספריות מומלצות לOCR

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    170 צפיות
    dovidD
    @שרה-רחל הספריה המובילה היא Tesseract, בשביל להשתמש בה בדוטנט דרושה ספריה עוטפת ויש כמה כאלו. בתיעוד הרשמי מפנים לספריה הזו https://github.com/charlesw/tesseract יש שמה הדרכה בסיסית מאוד, צריך קצת להיעזר בחיפושים באינטרנט. יש ספריה IronOcr שמאוד משווקת את עצמה, היא נראית קלה לשימוש הנה דוגמאות באתר שלהם: https://ironsoftware.com/csharp/ocr/examples/simple-csharp-ocr-tesseract/ היא עקרונית בתשלום אבל חינמית לפיתוח ובדיקה (ההגדרה כנראה גמישה).
  • תירגום קטעים בוורד ע"י פקודות מאקרו

    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    174 צפיות
    מעלה ומורידמ
    @כוספים-למשיח אם לא תמצא פתרון, יש לי הצעה עקיפה: https://blog.chv.ovh/chat-translate/#:~:text=כאן הגענו לשלב ה"מאקרו
  • תוכנת קופה רושמת בחינם

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    2k צפיות
    tarT
    יש את התוכנה הזאת https://www.aronium.com/en/download יש שם ממשק בעברית
  • סימון לפי ערכים מסוימים - אקסל

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    515 צפיות
    Y.Excel.AccessY
    @nachman שנה את A2 ל A1
  • תוכנת gps למחשב

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    653 צפיות
    E
    @chagold https://tchumim.com/post/34288
  • עזרה באקסל

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    918 צפיות
    nachmanN
    @Y-Excel-Access ואוו. מצוין!!!
  • אקסס: רענן טופס מתוך טופס אחר

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    232 צפיות
    איש ימיניא
    @ליבל ניתן גם ליצור אירוע ציבורי בטופס ולקרוא לאירוע בעת סגירת הטופס משנה.
  • אקסל

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    346 צפיות
    כוכב שמחכ
    @nachman אמר באקסל: ראה כאן תסביר לי בבקשה איך אני מריץ על רשימה ארוכה ועוד כמה הוספות מה הכוונה עוד כמה הוספות?
  • העברת תוכניות/אפליקציות למצב שינה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    297 צפיות
    ח
    @OdedDvir ישנן תוכנות שמציעות כזו אפשרות, למשל AVG TuneUp ועכשיו ראיתי ש Ccleaner בגירסה 6 שלו התחיל להציע את זה אני מאוד לא אהבתי את זה ומנסיוני זה גורם לתקלות לא צפויות שלפעמים לא יודעים מה הגורם למשל AvgTuneUp שלח את אופיס למצב שינה במצבים שהייתי צריך שתעבוד שיפור בביצועים? לא ראיתי מי יודע מה. ולכן @יעעקב לדעתי לא כדאי התערבות חיצונית רק מערכת ההפעלה עצמה
  • Outlook נפתח רק בדפדפן - מה הסיבה?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    194 צפיות
    OdedDvirO
    @מעלה-ומוריד תנסה להכנס על פרופיל אחר. פתח שורת הפעלה Win+R ותרשום: outlook /pim someone
  • ניתוח תמונה

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    499 צפיות
    חגיח
    @שרה-רחל אמר בניתוח תמונה: הלינק ששלחתי זה פשוט פורט של opencv ל-C#, זה אמור להכיל את אותו API. simplecv קיים רק לפייתון, אבל אם זה משמעותי, אז אפשר להריץ קוד פייתון עם IronPython דרך C#, ואפשר גם ליצור תהליך פייתון שמריץ סקריפט של פייתון.
  • OpenFrom באקסס

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    608 צפיות
    OdedDvirO
    @ליבל כעת זה ברור מה הבעיה: אתה מנסה להכניס לערך התיבה המשולבת מחרוזת במקום מספר. התיבה המשולבת מאחסנת ערך אחד בלבד, והוא: השדה המאוגד ID. אני מניח שהוא מספר. אם התיבה המשולבת מאוגדת לעמודה ID - זה הוא הערך האמיתי שהתיבה מאחסנת, ללא כל חשיבות לערך שמוצג בסופו של דבר (שם ומשפחה). אתה פשוט צריך להעביר אליה את המזהה ID הרצוי, ולא את השם שמיוצג על ידו.
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    105 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה בגרפים באקסל שיטס

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    139 צפיות
    אין תגובות
  • בורר תאריך עברי בגוגל שיטס

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    391 צפיות
    אין תגובות
בא תתחבר לדף היומי!