דילוג לתוכן

תוכנה

3.3k נושאים 34.1k פוסטים
  • עברית לפוטושופ למי יש ?

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    1k צפיות
    שמואל4ש
    @חבר אמר בעברית לפוטושופ למי יש ?: האם זה אומר שתמיד זה שטויות? ממש לא! קבצים שאין לך ידיעה שהם לא מזיקים יתכן שהם מזיקים. הסיבה שזה נחשב כווירוס כי זה קובץ שמבצע פעולות מרובות בסקריפטים וככה זה מזוהה, ווירוס - זה לא, אבל על דברים אחרים, אל תסמוך אלא אם זה ממקור מהימן.
  • פרמוט והתקנת ווינדוס על מחשב עם רשיון צרוב

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    1k צפיות
    בערלב
    @A0533057932 אמר בפרמוט והתקנת ווינדוס על מחשב עם רשיון צרוב: @אלי-TZA אגב, בתוכנה של ניר-סופט שהובאה ע"י @בערל הרשיון מוגדר כ-BIOS OEM Key. כך שיתכן שזהו המונח המקצועי-מעשי המשמש להגדרת הרשיון גם אם טכנית זה לא מדוייק. אפשר קישור לתוכנה? https://tchumim.com/post/74144
  • מסך כחול בווינדוס 10

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    790 צפיות
    ז
    @yossiz אוקיי. וכאן ספציפי, אתה אומר שהבעיה היא ב'ווי פרי'. שכוויח
  • אקרובט אדובי 2019 בעברית?

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    837 צפיות
    מ
    @זלמן במה כן ?
  • הפעלה מחדש למחשב

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    642 צפיות
    א
    @בערל יפה! תודה.
  • קבצי PDF לא פגומים- האם זה וירוס ?

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    663 צפיות
    מ
    @שוהם307 איזה קבצים ?
  • עזרה קצת דחופה

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    565 צפיות
    ברוךב
    תודה רבה רבה בהתחלה קצת הסתבכתי אבל בסוף יצא אחלה. מלך....
  • מערכת ההפעלה לא עולה

    51
    0 הצבעות
    51 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @שרה-רחל אמר במערכת ההפעלה לא עולה: ניתקתי את 2 הכבלים גם של הספק כח לא טוב דבר כזה יכול לשרוף את הדיסק חיברתם את הכבל חשמל בצד הנכון ?
  • מישהו נתקל בזה פעם ?

    42
    0 הצבעות
    42 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @yossiz אמר במישהו נתקל בזה פעם ?: אפשר עם hxd אולי זה לא הכי מהר, אבל זה קל (פותחים את הכונן - ctrl+shif+d - ופשוט עושים שמור בשם) ומדוייק (אני מקווה...) לכאורה אמור להיות מדוייק אני לא רואה סיבה שלא מה שכן נראה שאכן יהיה איטיות אבל מה זה משנה בסוף יהיה לך העתק אחד על אחד
  • איך מגדירים שהשמירה תהיה אוטומטית בHDD לקבצים האישיים ?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    370 צפיות
    מ
    תודה לכולם !
  • תוכנה לשליטה על נטסטיק של Huawei

    19
    10 הצבעות
    19 פוסטים
    794 צפיות
    A
    @yossiz כן את זה אני יודע שזה אפליקצייה רישמית תודה רבה
  • סמל של המחשב על שולחן העבודה -עזרה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    157 צפיות
    מ
    @shraga תודה
  • סימנייה לtruecaller

    9
    15 הצבעות
    9 פוסטים
    745 צפיות
    upsilon01U
    @יהלום התרגום לא נכון התרגום האמיתי הוא "מרוואן דאוואן" שזה שם ערבי מצוי
  • smart tv

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    478 צפיות
    ברוךב
    יש בזה מיליון סוגים אני קניתי הכי זול שהיה 40 אינצ ב 800 ש"ח האיכות לא משהוא אבל חמוד..... אגב בסוף אני לא משתמש איתו כי אני רציתי שיהיה בו גוגל כרום ואין בו , יש בו את הדפדפן המובנה של אנדרואיד ורצית תוספים וכו..... ואגב המערכת חלשה מאוד.....
  • עזרה בהתקנת וינדוס חדש

    62
    0 הצבעות
    62 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @מעמד אמר בעזרה בהתקנת וינדוס חדש: על כן יהיו בעיניכם כאילו הייתי פורטם הכל יהיו מותרים לך הכל... אין כאן לא... אבל יש כאן... כפרה
  • אפשר להשיג את התוכנות האלו ?

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    394 צפיות
    A
    @מעמד אמר באפשר להשיג את התוכנות האלו ?: חינמי ? כמובן
  • בעיה בESET

    32
    1 הצבעות
    32 פוסטים
    1k צפיות
    אבייא
    @A0533057932 אכן!
  • שגיאה בתוכנת היברו בוקס

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    771 צפיות
    yossizY
    @yits תודה רבה! עובד.
  • חיבור מחשב למסך עם כבל HDMI

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    272 צפיות
    ZACKZ
    @יעקב-ישראל צודק. אצלי זה לא הגיע לשלב של סמל ווינדוס
  • עזרה בוורד שננעל..

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    210 צפיות
    משה ב.מ
    הסתדר...
בא תתחבר לדף היומי!