דילוג לתוכן

תוכנה

3.3k נושאים 34.1k פוסטים
  • התיקון הכללי v8

    8
    5 הצבעות
    8 פוסטים
    1k צפיות
    A0533057932A
    תיקון הכללי v10.bat בבקשה
  • הוצאת חומרה לא מגיב

    45
    0 הצבעות
    45 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @משחזר-מידע טוב סליחה שהטרחתי אותך
  • גוגל כרום נתקע מאז העדכון האחרון

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    240 צפיות
    B
    @chv תנסה להתקין אותו מחדש.. לי גם עשיתי לו עדכון ליפני יומיים והוא עובד מציון..
  • צילום מסך

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    552 צפיות
    B
    @יהודי-טוב אמר בצילום מסך: @elchanan אמר בצילום מסך: וגם יש את הקיצור של ווינדוס+prtsc וזה מעביר ישירות לתמונות שנשמרו לא הצלחתי זה רק ב 10 ב7 בדקתי זה לא עובד
  • אקסס-מזעור טופס

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    181 צפיות
    יהודי טובי
    @אור זה עובד עם מסדי נתונים?? אתה יודע אולי על איזה ספר שאני יוכל ללמוד מזה?? תודה רבה
  • הידעתם | רישיון ווינדוס 7/8 מתאים גם ל-10 !

    1
    13 הצבעות
    1 פוסטים
    250 צפיות
    אין תגובות
  • מחשב יוצא לבד משינה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    210 צפיות
    א
    @bbn טוב לדעת.
  • אקסס-פקד דפדפן אינטרנט

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    188 צפיות
    יהודי טובי
    @clickone אמר באקסס-פקד דפדפן אינטרנט: webBrowser.ScriptErrorsSuppressed = true; סליחה על הבורות, לא התחלתי עדיין להתעסק בכלל עם החלק של הקודים. ניסיתי לכתוב את השורה הנ"ל ב"הצג קוד" אך זה לא עזר תוכל להסיר לי היכן לכתוב את זה. אגב אני מחפש מדריכים לVBA לא מצאתי משהו מוצלח, אתה יודע על משהו?? (הכי נוח לי זה ספר לקריאה) תודה רבה
  • אקסס-צירוף תמונה

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    169 צפיות
    יהודי טובי
    @clickone אני רציתי שיהיה נוח למשתמש להוסיף בהמשך תמונה בצורה נוחה. וחוץ מזה התמונה לא מוצגת באקסס, לא הבנתי איך אני יגדיר שהתמונה תהיה מוצגת.. תודה רבה
  • עזרה: מכשיר הקלטה.

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    328 צפיות
    מ
    של סוני יעלה לך באמזון 300 ש''ח הנה קישור
  • עזרה פשוטה באקסל

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    694 צפיות
    4
    ניסיתי וזה עובד. תודה. סתם שאלה, למה לפני זה לא הצלחתי לעשות את זה על תא בטבלה ועכשיו כן?
  • כמה שאלות בתוכנת אקסס

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    304 צפיות
    clickoneC
    @מלא האמת התלבטתי אם להזכיר את העניין הזה. זה לא משנה בכלל מי העלה את זה ולא כי רציתי קרדיט... פשוט הקוד והממשק היה מוכר לי להחריד
  • עזרה - שינוי הגדרות מחיקה - ופתרונה

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    2k צפיות
    C
    @chai איך אני משנה הגדרות מחיקה לסל מחזור ולא לצמיתות בשרת? כשאני מוחק תיקיה שהיא נניח על שולחן העבודה הוא שואל האם למחוק לסל, אבל כשאני מוחק פריט שנמצא בתיקיה משותפת (שרת) הוא שואל האם למחוק לצמיתות. האם ניתן לשינוי שיהיה כת' למחוק לסל?
  • אקסס-פתיחת טופס פעמיים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    130 צפיות
    מלאמ
    @יהודי-טוב תעשה טופס נוסף, ובו תציב 2 טפסי משנה של טופס לקוחות. [- בשביל בחירת לקוח שיוצג, תוכל להוסיף 2 פקדים של תיבה משולבת עם מקור נתונים של רשימת הלקוחות ובאירוע אחרי עדכון שיסנן את הטופס משנה לשם הנבחר] או להשתמש עם הקוד שבקובץ הזה, שמאפשר פתיחת טופס כמה פעמים [ברגיל, אין אפשרות באקסס לפתוח טופס יותר מפעם אחת, כל פתיחה נוספת, דורסת את הפתיחה הקודמת]
  • נמחקו כל האנשי קשר בפלאפון כשר

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    562 צפיות
    מ
    @y78777 אמר בנמחקו כל האנשי קשר בפלאפון כשר: הוא לא נתמך בשום מקום או קופסת צריבה. הוא נתמך במערכות הרבה יותר יקרות מקופסאות צריבה אבל לא שווה בשביל אנשי קשר
  • בניית מערכת IVR

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    462 צפיות
    by6199B
    @חייים-לוי ראה כאן
  • חסימת אינטרנט למשתמש מסוים

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    706 צפיות
    י
    @AVI12 אמר בחסימת אינטרנט למשתמש מסוים: @יוני אמר בחסימת אינטרנט למשתמש מסוים: וגם לשלם (או לפרוץ) לפרוץ אי אפשר, אבל אפשר לקנות רשיונות בEBAY בגרושים וגם הרווחת הגנה על המחשב מעניין איך כזה זול כמו האשכול שפתחתי לפני כמה שעות על רשיון לאופיס עיי"ש
  • אקסס לניהול מכירה קטנה

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    141 צפיות
    אין תגובות
  • אקסס למכירה קטנה

    הועבר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    581 צפיות
    קרמבוק
    מצאתי את זה הנה קישור לדף השאלה שלי איך אני הופך אותו לעברית, בבקשה תעזרו למצוא אותו בעברית
  • תרגום תוכנה

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    780 צפיות
    S
    השיטה הטובה ביותר כמובן זה תוכנות שעשו מבנה לשפה כמו של וורדפרס, שבעצם מאפשר לכל אחד לתרגם את התוכנה לשפתו. האם זו שיטה מקובלת?
בא תתחבר לדף היומי!