@רמי-פרי
תודה על המענה
כמעצב פנים (חדש יחסית) אשמח לדעת באיזה אופן התאורה מתקבלת יפה יותר כך __ או כך I ?
מ
מ.א. ברזל
@מ.א. ברזל
-
הנחת סרט לד בתאורה נסתרת (הנמכת גבס) -
הנחת סרט לד בתאורה נסתרת (הנמכת גבס)איך מניחים את הסרט לד בשכיבה כשהתאורה כלפי מעלה או בזווית כשהתאורה כלפי חוץ?
השאלה שלי היא מה מתקבל יפה יותר בתאורה נסתרת באופן שהתאורה תהיה שווה ורכה.
ובמידה ומניחים כלפי מעלה איך מסובבים את הסרט בפינות? יש לזה מתאמים? (דהיינו שאפשר לחתוך את הסרט בפינה ולחבר למתאם בצורת זווית?)